Gå til innhold

Gilde karbonader 103

Anbefalte innlegg

Gjest kaste det?
Skrevet

Jeg har liggende en pakke med gilde kabonader med nummer 103. Er det trygt å spise?

Skrevet

Jeg har hørt at det er helt tryggt å spise de! www.gilde.no

Når det er sagt så hadde jeg selv en slik karbonade liggende..den havnet i søppla. Er nok litt hysterisk ja ;-)

Gjest jauda, helt ok
Skrevet

Ja, karbonadene er jo ikke engang rå så alt er jo dødt fra før.

I tillegg til at 1.100 tester ikke har funnet spor av en eneste bakterie ..

Gjest kaste det?
Skrevet

Ja, karbonadene er jo ikke engang rå så alt er jo dødt fra før.

I tillegg til at 1.100 tester ikke har funnet spor av en eneste bakterie ..

Men tenk om ikke redskapene var rene før de la den nedi? Eller embalasjen? Føler meg ikke helt trygg når jeg tenker nærmere etter.

Skrevet

103 er nummeret på slakteriet på Rudshøgda. Så hvis de ikke er av nyere dato, er det ihvertfall trygt.

Hvis du gjennomsteker dem (eller er de allerede stekt?) er det også trygt.

Sier jeg, som leverte tilbake to pakker med kjøttdeig merket 103 i forrige uke... fornuftsmessig hadde det gått helt greit (vi hadde allerede spist en pakke), men jeg var likevel ikke komfortabel med det.

Skrevet

Men tenk om ikke redskapene var rene før de la den nedi? Eller embalasjen? Føler meg ikke helt trygg når jeg tenker nærmere etter.

Kan du noensinne være HELT trygg på maten du kjøper i det hele tatt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...