Gå til innhold

Venninne med snodig odør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler leilighet med venninne som utsondrer en eller annen diffus odør. Det lukter ingenting av henne, og hun har god hygiene. Problemet er at det lukter veldig vondt på rommet hennes, så vondt at det begynner å eime i hele leiligheten hver gang hun åpner døra. Det har alltid luktet vondt der hun har bodd før, men jeg trodde at det kom av at hun aldri trakk for gardinene eller lufta. Nå gjør hun begge deler, og det er like ille! Jeg har tatt det opp med henne flere ganger, og hun tar det selvsagt personlig. Hun merker det ikke selv. Har ikke fortalt henne at jeg har vært i kontakt med de som bodde der før oss angående eventuell mugg, så det er det ikke. Nå må jeg lukke igjen døra til mitt eget rom, og det er helt uaktuelt å være inne på hennes rom. Tanken på at lukta skal sette seg i tøyet mitt er ikke særlig morsom. Jeg kan ikke akkurat påpeke det hver dag, så jeg må nesten bare lukke min egen dør. Det kjedelige er bare at jeg da fremstår som lite sosial, og det er jo ikke meningen. Noen som har noen kloke råd?

Skrevet

Vond parfyme? Mat ?

Dessverre ikke. Det lukter virkelig ingenting av henne. Tror det er en medfødt lukt, asså.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Dessverre ikke. Det lukter virkelig ingenting av henne. Tror det er en medfødt lukt, asså.

Men om det er medfødt lukt, en lukt som KOMMER FRA kroppen hennes, så burde det vel også lukte AV kroppen hennes?

Jeg bodde med ei venninne en gang, som jeg trodde luktet veldig stramt- kjente det spesielt på badet.. Etter noen uker/mnd fant jeg ut at det var såpa hennes som luktet så ille! Husker ikke hvilken lukt det var på den, men ikke en lukt som tiltaler meg hvertfall.. Jeg ba henne pent om å ikke ha den såpa på badet...

Skrevet

HVA minner lukten om, da?

Kanskje hun samler på hodeskaller?

uæææææææææææææææ

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg opplevde det samme med en venninne av meg. Det visste seg at hun hadde muggsopp/fuktskader på rommet. Hun merket ikke lukten så godt selv, for hun ble vant til den.

(Fuktskadene var "gjemt" bak et skap, hun visste ikke om det selv)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg ville kjøpt en sånn sak man putter inn i en stikk kontakt. Det skal vist være noe i den som kveler annen lukt. Husker desverre ikke navnet. Den kommer også på sprayflaske, husker den var hvit med blå el grønn skrift tror jeg..... Noen som vet hva jeg mener?

Snik deg inn å sett en i kontaken ;)

Skrevet

Jeg ville kjøpt en sånn sak man putter inn i en stikk kontakt. Det skal vist være noe i den som kveler annen lukt. Husker desverre ikke navnet. Den kommer også på sprayflaske, husker den var hvit med blå el grønn skrift tror jeg..... Noen som vet hva jeg mener?

Snik deg inn å sett en i kontaken ;)

X-it heter en sånn spray. Vet ikke om den også finnes i stikkontakt-variant.

Gjest pekka
Skrevet

X-it heter en sånn spray. Vet ikke om den også finnes i stikkontakt-variant.

just det ja, det er den jeg tenker på. Jeg hatr prøvd sprayen og synes at den virka greit. Thank you ;)

Skrevet

Jeg opplevde det samme med en venninne av meg. Det visste seg at hun hadde muggsopp/fuktskader på rommet. Hun merket ikke lukten så godt selv, for hun ble vant til den.

(Fuktskadene var "gjemt" bak et skap, hun visste ikke om det selv)

Har i all hemmelighet kontakta de som bodde der før, ang. evt. mugg. De kjente aldri noen rar lukt, og vi kjente heller ikke noe på visning. Med tanke på at den samme lukta har fulgt henne de stedene hun har bodd, så er det nok henne det kommer av. Men det er veldig rart at det ikke lukter av henne. Tror det er en lukt hun utsondrer mens hun sover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...