Gå til innhold

Er du på slankekur?

Anbefalte innlegg

Gjest monicca
Skrevet

I så fall, hvor mye ønsker du å gp ned? Ca hvor mange kcal får du i deg per dag?

Gjest Tjukkebollefeita
Skrevet

Ja. Skal ned 7 kg. 1000 kcal. per dag.

Skrevet

ja, skal totalt ned 13 kg. spiser 1300 kalorier pr dag gjerne litt mer,har gått ned 10 kg så langt.

Gjest monicca
Skrevet

ja, skal totalt ned 13 kg. spiser 1300 kalorier pr dag gjerne litt mer,har gått ned 10 kg så langt.

Gratulerer med vekttapet... utrolig. Jeg prøver å ligge på det samme kcal nivået, og skal ned 5 kg. Hvor lang tid tok det deg? Trener du?

Skrevet

Må si jeg er litt imponert. Litt nysgjerrig: veier dere maten og regner ut dette hver dag?

Selv tok jeg av ca. 7 kilo for to år siden. Kan en del om kosthold og spiste LITT mindre + byttet ut en del "dårlige" matvarer med sunnere alternativer. Byttet også ut en del typiske karbohydrater som ris, pasta, brød med grovere produkter/grønnsaker.

Kuttet også ut godterier...vel - i hvertfall nesten helt.

Trente også 2-3 timer spinning på sykkel foran TV'n hjemme.

På den måten tok jeg av 1-2 kilo i mnd.

Ikke imponerende vektnedgang, MEN jeg har klart å holde det:-)

Prøver nå å motivere meg til å ta et par kilo til før sommeren, men kjenner at det er litt tungt. Men er flink å trene, så jeg får vel litt mer muskler og litt mindre fett selv om vekta ikke viser nedgang.

Uansett tror jeg det er viktig å endre vaner permanent, og IKKE spise så lite at man setter ned forbrenningen. Vær i hvertfall "raus" en dag i uka og unn deg noe ekstra for å unngå at forbrenningen begynner å gå på tomgang. Det virker også som en "gulrot" å ha noe å se fram til.

Små endringer som å velge trapper i stedet for heis. Parker litt ekstra langt unna innganger på jobben/butikken osv. Små endringer gjør utslaget:-)

Skrevet

Ja. Gått ned 9 kg siden slutten av desember. Teller ikke kalorier. Spiser etter prinsippet "lite og ofte", og er ikke spesielt sulten. Spiser aldri etter kl 19.

Skal ned 3-4 kg til.

Gjest batteri
Skrevet

Ja. Skal ned 7 kg. 1000 kcal. per dag.

veier 63, vil ned ett par kg...teller egentlig ikke kalorier men prøver å kutte ned på usunne ting i uka og trene(sykle,styrke..)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...