Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne gamle låter med litt rytme, fest og dansefølelse.

Men jeg kan nesten ingen titler eller artister! Er det noen som har tips?

Tenker hovedsaklig på låter fra 70-tallet og oppover, i kategoriene dance, disco og funk.

Skrevet

Bony M. og Earth Wind & Fire. Muligens de to beste disco-bandene - ever :-)

"..............................................."

Skrevet

Mama cass -make your own kind of music

Er det noe sånt du leter etter ?

Skrevet

Mama cass -make your own kind of music

Er det noe sånt du leter etter ?

Må nesten laste ned og høre først :)

Skrevet

Åh - Earth Wind & Fire. De hører jeg mye på ennå.

Det finnes forresten ikke bedre musikk å vaske til. Full guffe med Earth Wind & Fire, og jobben går som en drøm!

Skrevet

Åh - Earth Wind & Fire. De hører jeg mye på ennå.

Det finnes forresten ikke bedre musikk å vaske til. Full guffe med Earth Wind & Fire, og jobben går som en drøm!

Godsaker :-)

"......................................"

Skrevet

Gjesp..................sukk....akk å ve.... sove, sove. Disco låter fra Bony M og Earth Wind & Fire???? Disse er jo ikke i nærheten av å spille disco, men pytt man har jo forskjellig smak og sist men ikke minst musikalsk innsikt.

Skrevet

Gjesp..................sukk....akk å ve.... sove, sove. Disco låter fra Bony M og Earth Wind & Fire???? Disse er jo ikke i nærheten av å spille disco, men pytt man har jo forskjellig smak og sist men ikke minst musikalsk innsikt.

Er det deg igjen? Heh-heh...er det én ting du av alle ikke bør diskutere med meg, så er det musikalsk innsikt. Det blir som om jeg skulle diskutere kvantemekanikk med en flue :-)

"................................................"

Skrevet

Er det deg igjen? Heh-heh...er det én ting du av alle ikke bør diskutere med meg, så er det musikalsk innsikt. Det blir som om jeg skulle diskutere kvantemekanikk med en flue :-)

"................................................"

Nei nå var du vel morsom?? Hvor mange timer er du foresten tilgjengelig i døgnet på DOL? Jeg bare lurte i tilfelle jeg skulle trenge fasit på noe siden du virker å være et vandrende leksikon og menneskekjenner, ingen dårlig egenskap selv for en Prozak.

Skrevet

Klassisk disco?

Hva med:

Kool and the Gang - Celebration, Get Down On It

Sister Sledge - We Are Family

KC and the Sunshine Band - That's the Way (I Like It), Get Down Tonight

Ottowan - D.I.S.C.O

Lipps Inc - Funky Town

Chic - Le Freak, Good Times

Commodores - Brick House

Patti La Belles - Lady Marmelade

Andre: Village People, Earth Wind & Fire, Boney M (merk hvordan det staves), Stevie Wonder, Jacksons, - tja, alt

Eller hva med litt funk?

Sly and the Family Stone, George Clinton (Funcadelic & Parliament), Bootsy Collins, Isak Hayes...

Og utallige andre...

Skrevet

Nei nå var du vel morsom?? Hvor mange timer er du foresten tilgjengelig i døgnet på DOL? Jeg bare lurte i tilfelle jeg skulle trenge fasit på noe siden du virker å være et vandrende leksikon og menneskekjenner, ingen dårlig egenskap selv for en Prozak.

*LOL* Det forsøket på fornærmelse har du tenkt lenge på, tenker jeg? Beklager å måtte skuffe deg - det fungerer ikke :-)

Hadde du ellers noe "remotely" saklig å komme med? Noe annet enn underholdende, om enn slitne, prepubertale forsøk på provosering? Ikke? Hvordan kunne jeg gjette det? :-)

Gjest almara
Skrevet

*LOL* Det forsøket på fornærmelse har du tenkt lenge på, tenker jeg? Beklager å måtte skuffe deg - det fungerer ikke :-)

Hadde du ellers noe "remotely" saklig å komme med? Noe annet enn underholdende, om enn slitne, prepubertale forsøk på provosering? Ikke? Hvordan kunne jeg gjette det? :-)

Hvorfor kommer du alltid opp i noe kødd?

På dette forumet bude noen drepes.

(ikke du altså)

Gjest girasol
Skrevet

I will survive!!!!!

Best dico-låt ever!! :-)

Synes

Skrevet

Var det provoser jeg ville så har jeg klart det bra, men nei. Du er flink på fremmedord som du flittig bruker, hvor du har lært disse spør jeg ikke om, men forstår du selv betydningen av dem? Klarer du å imponere andre enn deg selv? Ordboken ligger jo på nett til bruk for de mest usikkre som trenger å bygge opp selvtilliten når de føler at noe butter imot. Et kjent fenomen innen for enkelte psykologiske rettninger.

Skrevet

Var det provoser jeg ville så har jeg klart det bra, men nei. Du er flink på fremmedord som du flittig bruker, hvor du har lært disse spør jeg ikke om, men forstår du selv betydningen av dem? Klarer du å imponere andre enn deg selv? Ordboken ligger jo på nett til bruk for de mest usikkre som trenger å bygge opp selvtilliten når de føler at noe butter imot. Et kjent fenomen innen for enkelte psykologiske rettninger.

Jada - du klarer å provosere meg. Voldsomt. Jeg er så sint at jeg fråder. Virkelig. Helt sant. Jeg kødder ikke. Pass deg. Ååååååå....så provosert jeg er...brøl...

Siden du, selv på oppfordring, ikke klarer å komme med et eneste saklig ord, så avslutter vi dette nå.

"..........................................."

Skrevet

Hvorfor kommer du alltid opp i noe kødd?

På dette forumet bude noen drepes.

(ikke du altså)

Heh-heh...tja...hvis du klarer å definere for meg hva jeg har skrevet her i denne tråden som er kranglete, så blir jeg imponert :-)

"............................................."

Skrevet

Jada - du klarer å provosere meg. Voldsomt. Jeg er så sint at jeg fråder. Virkelig. Helt sant. Jeg kødder ikke. Pass deg. Ååååååå....så provosert jeg er...brøl...

Siden du, selv på oppfordring, ikke klarer å komme med et eneste saklig ord, så avslutter vi dette nå.

"..........................................."

Tipper du tuller nå, men? Egentlig bryr det meg midt i ....... osv. Foresten så liker jeg Bony M sjøl og anbefaler musikken til de som har øre for den. For egentlig var det vel gammel disco det var spørsmål om? Men med deg Prozak blir man altid frista. Ha en fin DOL kveld.

Skrevet

Tipper du tuller nå, men? Egentlig bryr det meg midt i ....... osv. Foresten så liker jeg Bony M sjøl og anbefaler musikken til de som har øre for den. For egentlig var det vel gammel disco det var spørsmål om? Men med deg Prozak blir man altid frista. Ha en fin DOL kveld.

*Gjesp*

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...