Gå til innhold

hva er hensikten med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest glassgow
Skrevet

Ja, det er rett og slett det jeg lurer på

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Piraye

12

• Mrs. Wallace

2

• Soria

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sier som Roger fra Bjølsen: "Drekka...pule...spelle...!"

"............................................"

Mrs. Wallace
Skrevet

Da er det fristende å svare med et sitat fra Kjøtt: "Jeg liker å pule og sove og le"

På den litt mer seriøse siden: Kjærlighet. Til familie og venner.

Gjest Daniel Auteuil
Skrevet

Ta eksamen fra videregående skole for så å få barn som skal ta eksamen fra videregående skole.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ta eksamen fra videregående skole for så å få barn som skal ta eksamen fra videregående skole.

Høres ut som en god utnyttelse av videregående skole.

Skrevet

Da er det fristende å svare med et sitat fra Kjøtt: "Jeg liker å pule og sove og le"

På den litt mer seriøse siden: Kjærlighet. Til familie og venner.

"På den litt mer seriøse siden: Kjærlighet. Til familie og venner."

For en spy-klisjé! Æsj!

:-)

Og ja - det er selvsagt en grunn til at klisjéer har blitt nettopp det :-)

"............................................."

Mrs. Wallace
Skrevet

"På den litt mer seriøse siden: Kjærlighet. Til familie og venner."

For en spy-klisjé! Æsj!

:-)

Og ja - det er selvsagt en grunn til at klisjéer har blitt nettopp det :-)

Huff ja, det er liksom ikke mulig å si eller skrive det uten å rødme dypt.

Men det er like fullt sant, da.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Aldri ta det siste kakestykket.

Skrevet

Skaffe meg en skikkelig utdannelse sånn at jeg kan gjøre noe nyttig for samfunnet(teknologi!), hjelpe bestemora mi den tiden hun har igjen, være guardian angel for lillebroren min resten av livet mitt, og kanskje få unger som skal bli glade i realfag, bli teknologer sånn at de kan utvikle samfunnet videre!

Skrevet

Skaffe meg en skikkelig utdannelse sånn at jeg kan gjøre noe nyttig for samfunnet(teknologi!), hjelpe bestemora mi den tiden hun har igjen, være guardian angel for lillebroren min resten av livet mitt, og kanskje få unger som skal bli glade i realfag, bli teknologer sånn at de kan utvikle samfunnet videre!

Nå nå...tro ikke at teknologi er frelsen for samfunnet. Andre ting er umåtelig mer viktig - når du først snakker om nytteverdi for samfunnet og verden :-)

Skrevet

Har fundert på det selv i det siste, uten helt å finne svaret.

Men noe vet jeg;

Jeg har gitt liv til 3 flotte barn. Uten meg hadde de aldri blitt til. Kanskje en av dem skal gjøre noe stort for verden?

Skrevet

Nå nå...tro ikke at teknologi er frelsen for samfunnet. Andre ting er umåtelig mer viktig - når du først snakker om nytteverdi for samfunnet og verden :-)

Uten teknologer hadde du sittet på en sten i en hule og spist rå ris og potet med hendene!

That's reality!

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Uten teknologer hadde du sittet på en sten i en hule og spist rå ris og potet med hendene!

That's reality!

Joda, fint med nyskapende mennesker, men må jo se litt på åssen samfunnet er rundt oss i øyeblikket.

Hvis du FOR EKSEMPEL ikke finner opp no revolusjonerende nyskapende som kommer til og gjøre drastiske forrandringer eller er med på og bygge opp no sånt. Så ville en sykepleier vært mye mye mere verdifult for samfunnet akuratt nå.

Det er jo fult mulig og gjøre begge deler på likt.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Å forlate hvert sted i litt bedre stand enn da jeg kom.

Skrevet

That's reality!

So? Uten f.eks omsorgsarbeidere, så hadde kun de "sterkeste" overlevd. Å tro at teknologi er det ene mest viktige i verden er fryktelig feil. Det er ikke mangel på teknologer, og det er begrenset hvor mange det er behov for.

".........................................."

Gjest girasol
Skrevet

Hm...bl.a.kunne bety noe for andre, for barnet mitt f.eks. Og for mennesker som ikke har nok til det daglige brød. I tillegg er jeg kjent med at "sjefen der oppe" har en plan ;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hensikten med livet mitt, er å få brukt mest mulig av mine gode egenskaper, og å drive med noe jeg liker.

For når man har det bra med seg selv, har man mer å gi andre. Jeg er ikke noe utpreget sosial, men likevel synes jeg meningen med livet er å bety noe for andre, å gjøre noe fint for andre.

Skrevet

Den som visste det:)

Tenker i hverfall på at jeg må legge igjen et "avtrykk" før jeg forlater dette sted....

Skrevet

So? Uten f.eks omsorgsarbeidere, så hadde kun de "sterkeste" overlevd. Å tro at teknologi er det ene mest viktige i verden er fryktelig feil. Det er ikke mangel på teknologer, og det er begrenset hvor mange det er behov for.

".........................................."

Ærlig talt, ta nå å les innlegg før du svarer!

Jeg har ikke sagt at det er det viktigste som fins! Jeg har sagt at JEG vil bli det!

Dessuten tror jeg du må ha befunnet deg en plass uten dekning de siste åra, for det er skrikende mangel på ingenører! Og det har det vært en stund nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...