Gå til innhold

hva er hensikten med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel , det var du som klaga på min usaklighet, spydighet osv, men din egen er irrelevant......? Akkurat..

Vettu.....dette blir igrunn for dumt! :-D

Heh-heh. Nå har jeg spurt deg - to ganger i samme innlegg - om å forklare hvor du har påstandene dine om at jeg har påstått dette, fra. Du vil altså ikke svare? Bare komme med en flåsete bemerkning om at det er usaklig å be deg utdype påstandene dine? Hvis jeg skriver at du påstår at folk under 170cm er homofile - ville du ikke ønsket at jeg svarte på hvor jeg hadde det fra?

"......................................."

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Piraye

12

• Mrs. Wallace

2

• Soria

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig med deg. :-)

Hadde du vært mer opptatt av sak enn person, så hadde selvfølgelig du også sett at her er det Piraye som anklager meg for å ha skrevet noe jeg ikke har skrevet. Så kan man jo spørre seg om hva som er "dumt" - å nekte å backe opp en slik påstand, eller å be om at hun backer den opp.

"................................................"

Skrevet

Hadde du vært mer opptatt av sak enn person, så hadde selvfølgelig du også sett at her er det Piraye som anklager meg for å ha skrevet noe jeg ikke har skrevet. Så kan man jo spørre seg om hva som er "dumt" - å nekte å backe opp en slik påstand, eller å be om at hun backer den opp.

"................................................"

Så fordi jeg er uenig med deg så er jeg mer opptatt av person enn av sak. Trur ikke det nei. :-)

Skrevet

Så fordi jeg er uenig med deg så er jeg mer opptatt av person enn av sak. Trur ikke det nei. :-)

Hva er du uenig i da? At jeg ikke har skrevet noe jeg ikke har skrevet? *LOL*

"............................................."

Gjest eilalo
Skrevet

Tja, vet ikke. Merkelig at vi er til egentlig, jeg stusser stadig over det.

Håper vi kommer til en slags himmel etter livet...

Fælt at vi alle skal dø, veldig sprøtt egentlig...

Er så lei av å se alt det grufulle og fæle mennesker steller i stand.

Hadde jeg bare vært Gud på denne jordkloden... :)

Skrevet

tror hensikten med livet er å lære og erfare. kriser er lærdom, hvor vi lærer mye på en gang.

Av "dypere meningsteorier", så synes jeg den varianten er en av de mest fornuftige og meningsfulle.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...