Gå til innhold

hvor ofte er dere sammen med foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Flisa
Skrevet

Jeg har dem på MSN jeg :-) så stikker vi innom dem eller dem oss -når vi er ute og går tur.

Skrevet

Mor snakker jeg med i tlf hver dag (hun har alltid vært overbeskyttende). Men hun bor i stavanger og jeg i oslo, så treffes jo ikke så ofte. Faren min har jeg ikke sett siden i sommer. Har skrevet litt mail og sms med ham nå i vinter. Han bor i London (men pendler hjem til kona i Stavanger hver helg). Men jeg skal en tur til London i april tror jeg. Sikkert en helg, eller i påsken, og han er sikkert i Stavanger da, men han drar sikkert etter at jeg kommer, så jeg får sett ham litt. Så flytter han til Houston i mai, så jeg håper på å kunne ta en tur dit i høst. Har ikke spesielt god kontakt med faren min, men vi har ikke noe dårlig forhold likevel.

Gjest Xenia
Skrevet

Ringer ca. en gang i uka, ser dem kanskje 5-6 ganger i året. Vi har et godt forhold og de er ikke skilt. De bor 12 mil unna og er ganske travle med sitt, det er vi også.

Ganske likt med svigers, men de klager både over mangel på telefoner og besøk.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ringes et par ganger i uka, sees alt fra et par ganger i uka til en gang i mnd, alt etter hvor travelt vi begge har det. Men nå har jeg bare en mor som skal underholdes da;)

Gjest tidahartid
Skrevet

Besøker mine foreldre 1 gang i uka. Det er som regel jeg som tar meg en spasertur på ca 30 min, som oftes er min sønn med også når han ikke er i barnehagen. Når min mann kommer å henter oss, blir det middag på oss alle. De koser seg med å passe sønnen vår, de har han ofte på overnatting og han er så harmonisk når han kommer hjem etter å ha vært hos dem.

Jeg har et veldig godt og nært forhold til mine foreldre, og spesiellt min mor. Hun er mitt store forbilde, jeg ser opp til henne hun er en klok dame. Hun er usedvanlig sosial og er godt av alle. De er ikke masete, synes nesten de kunne være litt mer masete, men jeg synes det er grett slik det er nå.

Mine svigerforeldre besøker vi sjeldnere og det synes jeg er lite lystbetont fordi de er så masete og negative. Å besøke dem er kun plikt for min del. Min mann er ikke så flink til å besøke dem heller, ikke så rart kanskje?

Skrevet

Jeg snakker med min mor på telefonen hver uke, som regel mer enn en gang. I tillegg sender vi noen sms'er.

Hun bor såpass langt unna at det er grenser for hvor ofte vi kan treffes, men hittil i år har jeg sett henne 2 (lang-)helger.

Faren min "snakker" jeg med av og til, men da kun inni meg, ettersom han forlengst er død. Jeg skulle selvsagt mer enn gjerne ha hatt mulighetene til å treffe ham.

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg prater med min mor på tlf ca 1 gang i uken.

Vi treffes ca 4-7 ganger i året, hun bor i annen kommune.

Min far snakker jeg kanskje 2-5 ganger i året på tlf og vi treffes kanskje med 2-5 års mellomrom.

Min kjærestes foreldre som bor i samme by, han treffer dem kanskje 2-6 ganger i året og snakker kanskje 1-3 ganger i mnd på tlf.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg ringer sjelden dem, de ringer meg hver 10. dag eller noe sånt deromkring, med mindre det skulle være noe spesielt. Bor et stykke unna, så vi sees omtrent 4 ganger i året, vil jeg tro.

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg prater med min mor på tlf ca 1 gang i uken.

Vi treffes ca 4-7 ganger i året, hun bor i annen kommune.

Min far snakker jeg kanskje 2-5 ganger i året på tlf og vi treffes kanskje med 2-5 års mellomrom.

Min kjærestes foreldre som bor i samme by, han treffer dem kanskje 2-6 ganger i året og snakker kanskje 1-3 ganger i mnd på tlf.

ikke kommune, mente fylke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...