Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 I dag startet årets Mammut Bokskred. Har du/kommer du til å kjøpe bøker der? Selv kommer jeg alltid hjem med noen bøker selv om jeg bare skal titte... 0 Siter
Atene Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Fikk bøkene mine fra Haugen bok idag. Heldigvis for lommeboken min var det ikke så mye jeg hadde lyst på iår. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Er nesten fullstendig blakk, så har bevisst holdt meg unna... 0 Siter
Gjest Undres bare Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Er nesten fullstendig blakk, så har bevisst holdt meg unna... Hvordan kan du være blakk, med en mann som tjener 2 mill. i året? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan kan du være blakk, med en mann som tjener 2 mill. i året? Noen av oss går ikke mannen hver gang vi trenger penger, selv om mannen tjener bra. 0 Siter
Gjest Jallel Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Noen av oss går ikke mannen hver gang vi trenger penger, selv om mannen tjener bra. Er du bitter på livet? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Er du bitter på livet? Ikke i det hele tatt. Hvordan kan jeg være det? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Fikk bøkene mine fra Haugen bok idag. Heldigvis for lommeboken min var det ikke så mye jeg hadde lyst på iår. Jeg leste: heldig for lommelykten... Og tenkte: I alle dager? Hehe.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Om jeg er på handletur kjøper jeg nok noe, men jeg tror ikke jeg skal det med det første. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvor er dette? I alle bokhandler eller? 0 Siter
fresja Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvor er dette? I alle bokhandler eller? Libris (eks Interbok) har mammutsalg hver vår. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Libris (eks Interbok) har mammutsalg hver vår. Takk;) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Var innom for å kikke, og endte selvfølgelig med å svi av noen hundrelapper. Kjøpte noen barnebøker til ungene, om "pinn", to av Maria Gripe + et par til. -og to til meg selv. Men jeg synes det var langt mellom godbitene i år. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvor er dette? I alle bokhandler eller? Nettbokhandlene har også mammut-salg. Jeg har forhåndsbestilt bøker fra haugenbok.no :-) 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Libris (eks Interbok) har mammutsalg hver vår. Mammutsalg er ikke oftere enn annethvert eller er det tredjehvert år? Det er i alle fall ikke hvert år. 0 Siter
Atene Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Mammutsalg er ikke oftere enn annethvert eller er det tredjehvert år? Det er i alle fall ikke hvert år. Det var ihvertfall ifjor, og det er nå. 0 Siter
fresja Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Mammutsalg er ikke oftere enn annethvert eller er det tredjehvert år? Det er i alle fall ikke hvert år. Ok, du kan ha rett. Tiden går så fort, at det føles som hvert år! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvor er dette? I alle bokhandler eller? Jeg vet ikke om det er i alle bokhandler. "Min" bokhandel er Norli. Bokskredet varer frem til 19.mars, og de reklamerer med inntil 85% avslag. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Fikk bøkene mine fra Haugen bok idag. Heldigvis for lommeboken min var det ikke så mye jeg hadde lyst på iår. I år fikk jeg for første gang ikke oversikt over bøkene i posten på forhånd. Derfor har jeg ikke forhåndsbestillt bøker. Men nå fikk jeg har jeg sittet og bladd gjennom og merket av flere bøker som frister. For lommeboka mi sin del får jeg håpe at flere av dem er utsolgt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.