Gyda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vel - siden jeg jobber i forlag så kan jeg avsløre at vi får 45% rabatt på toppen av mammutprisen (bare litt skryt). Og så bestiller vi direkte fra lager. Jeg har handla to svære pappkartonger og tør ikke anslå antallet på bøker. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mammutsalg er ikke oftere enn annethvert eller er det tredjehvert år? Det er i alle fall ikke hvert år. Tidligere var det annethvert år, men fra i år av er det hvert år. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vel - siden jeg jobber i forlag så kan jeg avsløre at vi får 45% rabatt på toppen av mammutprisen (bare litt skryt). Og så bestiller vi direkte fra lager. Jeg har handla to svære pappkartonger og tør ikke anslå antallet på bøker. Så om jeg sender boklisten til deg i stedet, så... *Smigre, smigre* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvordan kan du være blakk, med en mann som tjener 2 mill. i året? Fordi vi ikke bruker penger vilt selv om vi har dem! 0 Siter
Gyda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Så om jeg sender boklisten til deg i stedet, så... *Smigre, smigre* Hehe. Vel - løpet er vel dessverre kjørt. Det er nok for sent å bestille nå. :-( 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg fant ingen må-ha i katalogen, så det får muligens bli noe impulsivt dersom jeg stikker innom en bokhandel og ser på deres eget dropp. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hehe. Vel - løpet er vel dessverre kjørt. Det er nok for sent å bestille nå. :-( Æsj, da! Trøsten for meg er at jeg nok ikke hadde falt for fristelsen til å utnytte deg på den måten uansett. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg fant ingen må-ha i katalogen, så det får muligens bli noe impulsivt dersom jeg stikker innom en bokhandel og ser på deres eget dropp. Jeg fant noen "må ha", men jeg håper nesten de er utsolgt, siden jeg ikke har plass til flere bøker i hyllene nå. Morsomt at du bruker "MÅ HA" forresten, det er et tungtveiende argument for diverse (unødvendige) innkjøp her i huset. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Æsj, da! Trøsten for meg er at jeg nok ikke hadde falt for fristelsen til å utnytte deg på den måten uansett. Utnytte? Ssss ... ) 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg fant noen "må ha", men jeg håper nesten de er utsolgt, siden jeg ikke har plass til flere bøker i hyllene nå. Morsomt at du bruker "MÅ HA" forresten, det er et tungtveiende argument for diverse (unødvendige) innkjøp her i huset. Jeg var sånn før (bibliofil), drasset alltid hjem bøker fra overalt. Så forsvant kassevis av støvsamlere ut av heimen igjen. Nå er det kun interessant med skjønnlitterære klassikere, favorittforfattere, faglitteratur, praktverk, leksikon etc i hylla. Skulle det være noe annet lesbart i sikte, bruker jeg biblioteket. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Her har "katalogen" blitt nøye gjennomlest av husets voksne, avkrysninger er foretatt og bestilling innlevert. Så nå håper vi bøkene er rett rundt hjørnet! ;-) Mammut-salget er da bare et must!! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Her har "katalogen" blitt nøye gjennomlest av husets voksne, avkrysninger er foretatt og bestilling innlevert. Så nå håper vi bøkene er rett rundt hjørnet! ;-) Mammut-salget er da bare et must!! :-) Enig, Mammutsalget har brukt å være en fast del av mitt liv :-) Derfor var det veldig rart i år, når jeg bare tilfeldigvis stakk innom bokhandelen og så at det var i full gang. Det er første gang jeg ikke har fått katalogen i posten på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.