Gå til innhold

FU: Mammut Bokskred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel - siden jeg jobber i forlag så kan jeg avsløre at vi får 45% rabatt på toppen av mammutprisen (bare litt skryt).

Og så bestiller vi direkte fra lager. Jeg har handla to svære pappkartonger og tør ikke anslå antallet på bøker.

Skrevet

Mammutsalg er ikke oftere enn annethvert eller er det tredjehvert år? Det er i alle fall ikke hvert år.

Tidligere var det annethvert år, men fra i år av er det hvert år.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vel - siden jeg jobber i forlag så kan jeg avsløre at vi får 45% rabatt på toppen av mammutprisen (bare litt skryt).

Og så bestiller vi direkte fra lager. Jeg har handla to svære pappkartonger og tør ikke anslå antallet på bøker.

Så om jeg sender boklisten til deg i stedet, så...

*Smigre, smigre*

Skrevet

Hvordan kan du være blakk, med en mann som tjener 2 mill. i året?

Fordi vi ikke bruker penger vilt selv om vi har dem!

Skrevet

Så om jeg sender boklisten til deg i stedet, så...

*Smigre, smigre*

Hehe. Vel - løpet er vel dessverre kjørt.

Det er nok for sent å bestille nå. :-(

Skrevet

Jeg fant ingen må-ha i katalogen, så det får muligens bli noe impulsivt dersom jeg stikker innom en bokhandel og ser på deres eget dropp.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe. Vel - løpet er vel dessverre kjørt.

Det er nok for sent å bestille nå. :-(

Æsj, da!

Trøsten for meg er at jeg nok ikke hadde falt for fristelsen til å utnytte deg på den måten uansett.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg fant ingen må-ha i katalogen, så det får muligens bli noe impulsivt dersom jeg stikker innom en bokhandel og ser på deres eget dropp.

Jeg fant noen "må ha", men jeg håper nesten de er utsolgt, siden jeg ikke har plass til flere bøker i hyllene nå.

Morsomt at du bruker "MÅ HA" forresten, det er et tungtveiende argument for diverse (unødvendige) innkjøp her i huset.

Skrevet

Æsj, da!

Trøsten for meg er at jeg nok ikke hadde falt for fristelsen til å utnytte deg på den måten uansett.

Utnytte? Ssss ... :o)

Skrevet

Jeg fant noen "må ha", men jeg håper nesten de er utsolgt, siden jeg ikke har plass til flere bøker i hyllene nå.

Morsomt at du bruker "MÅ HA" forresten, det er et tungtveiende argument for diverse (unødvendige) innkjøp her i huset.

Jeg var sånn før (bibliofil), drasset alltid hjem bøker fra overalt.

Så forsvant kassevis av støvsamlere ut av heimen igjen.

Nå er det kun interessant med skjønnlitterære klassikere, favorittforfattere, faglitteratur, praktverk, leksikon etc i hylla. Skulle det være noe annet lesbart i sikte, bruker jeg biblioteket.

Skrevet

Her har "katalogen" blitt nøye gjennomlest av husets voksne, avkrysninger er foretatt og bestilling innlevert.

Så nå håper vi bøkene er rett rundt hjørnet! ;-)

Mammut-salget er da bare et must!! :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Her har "katalogen" blitt nøye gjennomlest av husets voksne, avkrysninger er foretatt og bestilling innlevert.

Så nå håper vi bøkene er rett rundt hjørnet! ;-)

Mammut-salget er da bare et must!! :-)

Enig, Mammutsalget har brukt å være en fast del av mitt liv :-)

Derfor var det veldig rart i år, når jeg bare tilfeldigvis stakk innom bokhandelen og så at det var i full gang.

Det er første gang jeg ikke har fått katalogen i posten på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...