Gå til innhold

Ikkekompatibel dvd

Anbefalte innlegg

Gjest pritty in pink
Skrevet

Jeg har bestilt en dvd fra amazon.com som jeg ikke får til å spille.Det er dette med de sonene. Er det noen mulighet for at jeg likevel skal klare å få den avspilt her i Norge?

Gjest Morsk
Skrevet

Det spørs hvilket merke og modell din Dvd-spiller er.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

På en del dvd-spiller finnes det en kode eller noe du kan taste inn for å gjøre den sonefri. Skal finnes en nettside med de ulike merkene og modellene og forklaring på hvordan du gjør det, men jeg har ikke linken lenger.

Gjest blame
Skrevet

Enten så får du gjøre DVDspilleren sonefri med kode, eller så kan du gjøre som jeg måtte gjøre en gang. Jeg rippet og brente dvden med et program hvor jeg kunne endre sone/gjøre den sonefri..

Skrevet

De fleste DVD-spillere er vel sonefrie nå; min er det, og kostet 300 kr elns (i 2004). Ikke mye mer enn en DVD, mao...

Gjest tullehøna
Skrevet

De fleste DVD-spillere er vel sonefrie nå; min er det, og kostet 300 kr elns (i 2004). Ikke mye mer enn en DVD, mao...

Interessant! Men 300 kr?

petter smart
Skrevet

Gå inn på www.videohelp.com og finn din DVD spiller og se om de fins en kode som gjør den sonefri.

Ellers kan du kopiere den på en PC og i prosessen fjerne sonebegrensningen.

Skrevet

Interessant! Men 300 kr?

Ja, sånn tilbud på ICA var det vel. 299 eller 399 kr, husker ikke helt. De og andre kjeder har like billige fortsatt, ved jevne mellomrom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...