Gjest litt overvektig Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har inngått en avtale med min bror om å gå ned 7 kilo. Den første som greier det skal få en pressang av den andre. Han har gått ned 3,5 kilo, og jeg har kun gått ned 1 kilo... Noen som har gode råd? Jeg vil vinne!!!! Det er bare ei uke siden vi startet. Jeg har trimmet en del, og spist ganske fornuftig. Men har hatt mine utskeielser 0 Siter
Moraki Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ta avføringsmiddel.. Sorry meg, men synes bare veddemålet var litt drøyt. Disse kiloene dere konkurerer om, vil komme like fort tilbake tror jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det anbefales ikke å gå ned mer enn en kilo i uka, dersom du ønsker å holde på vekta etterpå. Menn har lettere for å gå ned enn kvinner, så det er ikke så lurt med slike konkuranser. Vær glad for at du har gått ned en kilo, det er flott! Du bør sette av 6 uker til, for å ta av resten, på en forsvarlig måte. Da slipper du å miste muskelmasse. 0 Siter
fresja Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dersom din bror er tyngre enn deg, bør den som klarer å gå mest i prosent vinne. Din bror har sannsynligvis mer vann i kroppen, da han går med så mye første uken. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Gutter går lettere ned i vekt enn jenter - så du er neste dømt til å tape. 0 Siter
tøytiger Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Menn har større muskelmasse enn kvinner og dermed forbrenner de mer og går lettere ned i vekt. Dette var et uklokt veddemål.. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kutt ut saltet, det binder vann i kroppen. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvis du er jente så har du som flere skriver her, allerede tapt da dere inngikk veddemålet, gutta raser ned i vekt i forhold til jenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.