Gå til innhold

Slanking

Gjest litt overvektig

Anbefalte innlegg

Gjest litt overvektig
Skrevet

Jeg har inngått en avtale med min bror om å gå ned 7 kilo. Den første som greier det skal få en pressang av den andre. Han har gått ned 3,5 kilo, og jeg har kun gått ned 1 kilo... Noen som har gode råd? Jeg vil vinne!!!! Det er bare ei uke siden vi startet. Jeg har trimmet en del, og spist ganske fornuftig. Men har hatt mine utskeielser :(

Skrevet

Ta avføringsmiddel..

Sorry meg, men synes bare veddemålet var litt drøyt. Disse kiloene dere konkurerer om, vil komme like fort tilbake tror jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det anbefales ikke å gå ned mer enn en kilo i uka, dersom du ønsker å holde på vekta etterpå. Menn har lettere for å gå ned enn kvinner, så det er ikke så lurt med slike konkuranser. Vær glad for at du har gått ned en kilo, det er flott! Du bør sette av 6 uker til, for å ta av resten, på en forsvarlig måte. Da slipper du å miste muskelmasse.

Skrevet

Dersom din bror er tyngre enn deg, bør den som klarer å gå mest i prosent vinne. Din bror har sannsynligvis mer vann i kroppen, da han går med så mye første uken.

Skrevet

Gutter går lettere ned i vekt enn jenter - så du er neste dømt til å tape.

Skrevet

Menn har større muskelmasse enn kvinner og dermed forbrenner de mer og går lettere ned i vekt.

Dette var et uklokt veddemål..

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kutt ut saltet, det binder vann i kroppen.

Skrevet

Hvis du er jente så har du som flere skriver her, allerede tapt da dere inngikk veddemålet, gutta raser ned i vekt i forhold til jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...