Gå til innhold

Søren, skulle spurt om noe, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Webmasters bestevenn nix!
Skrevet

Siden det MSN- tullet, og det at webmaster er ett av de mest kjente og faste nickene her inne ble rulla opp, får jeg meg ikke til å spørre om noe privat lenger.

Pokker ta, jeg skulle absolutt ha hatt svar på noe, men stoler ikke på at webmaster rapporterer og diskuterer med sine dolvenner på MSN etterpå, som det ble påstått fra "sikre kilder".

Nei jeg ække paranoid, men det slipper ikke taket ser du.

Jeg vil heller ikke at et av de faste nickene her (en webmaster) skal sitte med all privat informasjon om meg.

Det hjelper jo søren meg ikke å skrive under annet anonymt nick lenger heller etter dette kom frem.

KJIPT, selv om det sikkert er bare jeg som tenker sånn! ;(

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• flisa

8

• Dorthe

8

• mrxx

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Du er ikke den eneste
Skrevet

Du er ikke den enste som tenker slik, nei. Jeg spør aldri om noe privat her lenger.

Mary Poppins
Skrevet

Hva er det du snakker om? Hva får deg til å tro at webbis er en av de faste dolerne? Og at h*n snakker med andre dolere på msn?

Skrevet

Hva er det du snakker om? Hva får deg til å tro at webbis er en av de faste dolerne? Og at h*n snakker med andre dolere på msn?

De fleste av oss vet nå at minst en av webmasterne er et av de mest kjente vanlige nickene her inne, og at mange av de faste dolerne har kontakt med webmaster på MSN også.

Dette har da vært tatt opp ørtioghundre ganger før.

Mary Poppins
Skrevet

De fleste av oss vet nå at minst en av webmasterne er et av de mest kjente vanlige nickene her inne, og at mange av de faste dolerne har kontakt med webmaster på MSN også.

Jeg er mye på dol, og har aldri sett noe innlegg om det. Jeg vet det har vært spekulert om det et par ganger, men det har bare vært rene spekulasjoner og ikke noe mer.

Skrevet

Jeg er en "av og på" doler, og har ikke fått med meg dette..., hvilke(t) nick er det vi snakker om her da?

Gjest Flystripa
Skrevet

Du kan ikke ha fulgt med i timen ;o)

H*n har avslørt det selv (en av flere). Og i tillegg sender folk meldinger om chatting på msn etc her inne. Så jeg skjønner at dette er et problem for noen.

Glad jeg ikke har noen svin på skogen som andre kan fråtse i

Mary Poppins
Skrevet

Du kan ikke ha fulgt med i timen ;o)

H*n har avslørt det selv (en av flere). Og i tillegg sender folk meldinger om chatting på msn etc her inne. Så jeg skjønner at dette er et problem for noen.

Glad jeg ikke har noen svin på skogen som andre kan fråtse i

"H*n har avslørt det selv (en av flere). Og i tillegg sender folk meldinger om chatting på msn etc her inne. Så jeg skjønner at dette er et problem for noen."

Har du link? Hvorfor har ikke jeg fått med meg dette?

Men at folk sender meldinger om chatting på msn betyr jo ingenting, det gjør jo mange her, inkl meg.

Skrevet

Jeg er mye på dol, og har aldri sett noe innlegg om det. Jeg vet det har vært spekulert om det et par ganger, men det har bare vært rene spekulasjoner og ikke noe mer.

Nei, det ble bekreftet at webmaster var en av de faste dolerne og aktiv med andre faste dolere på MSN.

Etter jeg fikk vite det har mye av magien forsvunnet for min del.

Mary Poppins
Skrevet

Nei, det ble bekreftet at webmaster var en av de faste dolerne og aktiv med andre faste dolere på MSN.

Etter jeg fikk vite det har mye av magien forsvunnet for min del.

Jøss men har du link til innlegget der det blir bekreftet?

Når skjedde dette? Utrolig at dette har gått meg hus forbi..

Gjest Flystripa
Skrevet

"H*n har avslørt det selv (en av flere). Og i tillegg sender folk meldinger om chatting på msn etc her inne. Så jeg skjønner at dette er et problem for noen."

Har du link? Hvorfor har ikke jeg fått med meg dette?

Men at folk sender meldinger om chatting på msn betyr jo ingenting, det gjør jo mange her, inkl meg.

Nei, noen link har jeg ikke i farten. Tråden jeg sikter til har sikkert Webmaster selv slettet. Den verserte over flere dager i 2005 engang. Om det var på Webmasterforum eller på Åpent, husker jeg ikke.

Jeg vet en som har vært web, og en som er/var da tråden pågikk.

Gjest Liessel
Skrevet

Nei, noen link har jeg ikke i farten. Tråden jeg sikter til har sikkert Webmaster selv slettet. Den verserte over flere dager i 2005 engang. Om det var på Webmasterforum eller på Åpent, husker jeg ikke.

Om du VET, kan du vel si det? Litt greit å vite, liksom..

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet at nicket Simen har vært webmaster en gang, men det er det jeg vet.

Avslørte webbis hvem nick h*n bruker da?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg vet at nicket Simen har vært webmaster en gang, men det er det jeg vet.

Avslørte webbis hvem nick h*n bruker da?

Ja.

Skrevet

Om du VET, kan du vel si det? Litt greit å vite, liksom..

Og det dere vil se i denne tråden, er at de som forsvarer og benekter dette mest, er de som er med i MSN-klubben med webmaster. Bare vent til Prozak og SDD kommer, da blir det krig! ;p

Skrevet

Nå må du slutte da, dette er å være noe voldsomt paranoid.

Skrevet

Og det dere vil se i denne tråden, er at de som forsvarer og benekter dette mest, er de som er med i MSN-klubben med webmaster. Bare vent til Prozak og SDD kommer, da blir det krig! ;p

er dem med der????

Skrevet

Nå må du slutte da, dette er å være noe voldsomt paranoid.

Jepp jeg vet, men sånn er det bare så lenge webmaster er et menneske som er fast doler og samtidig med i MSN-gjengen.

Paranoid eller ikke, sånn er jeg skrudd sammen! ;)

Skrevet

er dem med der????

Ja, i høyeste grad!!!!! ;o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...