Gå til innhold

Søren, skulle spurt om noe, men...

Anbefalte innlegg

Gjest da vet du det
Skrevet

Kan du ikke si det da?

Vet du ikke at webmaster og andor er samme person.

Det var etter denne avsløringen at andor ble sjeldnere å se her på forum.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• flisa

8

• Dorthe

8

• mrxx

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan du ikke si det da?

MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)

Jeg synes det er litt ekkelt at vedkommende sannsynligvis har adgang til alle registreringsopplysninger (husker ikke hva jeg ga av opplysninger engang; går ut i fra at det var navn, adresse etc) - og i tillegg er fast innventar her natt og dag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da dette først ble et tema så tenkte jeg at personen(e) som var webmaster ville være profesjonell, selv de også er "private" dolere.. Nå er jeg ikke sikker lenger.. :/

Skrevet

Jepp jeg vet, men sånn er det bare så lenge webmaster er et menneske som er fast doler og samtidig med i MSN-gjengen.

Paranoid eller ikke, sånn er jeg skrudd sammen! ;)

Hvem er MSN gjengen da?

Dette her kan du ta med knusende ro.

Kan du ikke skrive med et ukjent nick for anledningen da?

Mary Poppins
Skrevet

MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)

Jeg synes det er litt ekkelt at vedkommende sannsynligvis har adgang til alle registreringsopplysninger (husker ikke hva jeg ga av opplysninger engang; går ut i fra at det var navn, adresse etc) - og i tillegg er fast innventar her natt og dag.

"MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)"

Hvis det uansett er avslørt her allerede og alle vet dette så ser jeg ikke hvorfor du ikke kunne si det - dette er jo et åpent sted for alle, og alt som skrives på dol kan alle se.

Når det er sagt har jeg fått vite at det er Andor, og det var forsåvidt ikke noe spennende, da jeg ikke kan huske å noen gang har sett det nicket før :)

Skrevet

Hvem er MSN gjengen da?

Dette her kan du ta med knusende ro.

Kan du ikke skrive med et ukjent nick for anledningen da?

Vet du ikke at MSN gjengen er Flisa, Prosak for sikkerhets skyld og meg?

Gjest Flisa
Skrevet

Det er jo rett og slett injurierende det tullet du kommer med her. Kan du ikke klage til ledelsen -eller bytte tilholdssted om du er så forbaska redd for løgnaktige rykter?

Gjest Flisa
Skrevet

Jøss men har du link til innlegget der det blir bekreftet?

Når skjedde dette? Utrolig at dette har gått meg hus forbi..

Vedkommende lyver selvsagt. Jeg har til og med fått høre at jeg skal være en sånn "sikker kilde" - bare tull. Jeg er ikke med i noen MSN-gjeng.

Gjest Flisa
Skrevet

"MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)"

Hvis det uansett er avslørt her allerede og alle vet dette så ser jeg ikke hvorfor du ikke kunne si det - dette er jo et åpent sted for alle, og alt som skrives på dol kan alle se.

Når det er sagt har jeg fått vite at det er Andor, og det var forsåvidt ikke noe spennende, da jeg ikke kan huske å noen gang har sett det nicket før :)

Andor? *ler* det tror jeg ikke noe på.

Gjest Flisa
Skrevet

Ja, i høyeste grad!!!!! ;o

Jeg tror ikke DOL hadde turt p hatt to kranglefanter som SDD eller Prozak som webmastere -hehe

Gjest hmmmm.............lurer nå............
Skrevet

Vedkommende lyver selvsagt. Jeg har til og med fått høre at jeg skal være en sånn "sikker kilde" - bare tull. Jeg er ikke med i noen MSN-gjeng.

Hvem lyver nå du eller Dorthe?

Skrevet

Jo i min sammen med Prozak for sikkerhets skyld:o)

Gjest Flisa
Skrevet

Jo i min sammen med Prozak for sikkerhets skyld:o)

Ja - du og jeg er jo en fin gjeng, med Prozak for sikkerhets skyld -sant det! :)

Gjest Flisa
Skrevet

Hvem lyver nå du eller Dorthe?

Jeg lyver - om 2 stk kan kalles en gjeng :) - og det til og med uten en webmaster -om ikke Dorthe er det da -men det tror jeg ikke.

Skrevet

Ja - du og jeg er jo en fin gjeng, med Prozak for sikkerhets skyld -sant det! :)

Ikke sant ;o)

Skrevet

Jeg lyver - om 2 stk kan kalles en gjeng :) - og det til og med uten en webmaster -om ikke Dorthe er det da -men det tror jeg ikke.

Nei, det er jeg ikke det. Da skulle det vært orden her inne :o)

Skrevet

Nei, det er jeg ikke det. Da skulle det vært orden her inne :o)

Ja da hadde vi vel bare fått lov til å snakke om Doktorsaker? :)

Skrevet

Ja da hadde vi vel bare fått lov til å snakke om Doktorsaker? :)

Trygdesaker tenker jeg. Det hadde vært tingen.

Alle ville elsket det, tror jeg :o)

Skrevet

Trygdesaker tenker jeg. Det hadde vært tingen.

Alle ville elsket det, tror jeg :o)

Hadde jeg vært Webmaster hadde alle kattetråder og musikk-tråder vært slettet automatisk :-)

Skrevet

Hadde jeg vært Webmaster hadde alle kattetråder og musikk-tråder vært slettet automatisk :-)

Jeg hadde slettet hele småbarnsforumet jeg. Der er det altfor mange dolmammaer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...