Gå til innhold

Søren, skulle spurt om noe, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Dolguden
Skrevet

Jeg tror ikke DOL hadde turt p hatt to kranglefanter som SDD eller Prozak som webmastere -hehe

Jeg tror personen mente dolere som er med i MSN´gruppa (eller hva det nå kalles,, du vet!).

Jeg har ingen formening om noe, er redd tunga blir kappa om jeg sier hva jeg har hørt og av hvem! ;-)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• flisa

8

• Dorthe

8

• mrxx

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Andor? *ler* det tror jeg ikke noe på.

Har ikke peiling jeg, men samme det, har aldri sett det nicket her uansett..

Gjest liede
Skrevet

Hadde jeg vært Webmaster hadde alle kattetråder og musikk-tråder vært slettet automatisk :-)

da stemmer jeg på deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)

Jeg synes det er litt ekkelt at vedkommende sannsynligvis har adgang til alle registreringsopplysninger (husker ikke hva jeg ga av opplysninger engang; går ut i fra at det var navn, adresse etc) - og i tillegg er fast innventar her natt og dag.

"MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)"

Webbis-personen med brukernick har aldri blandet seg inn i tråder som det her. Personen er heller ikke en markant doler som synes på samme måte som meg, Flisa og Prozak.

Så hvis du tror webbisen som tidligere har blitt outet med nick er en av oss som stadig blander seg inn i tråder som det her, vet du ganske enkelt ikke hvem det er.

Jeg ser enkelte skriver at det i den tidligere webbistråden kom fram hvem webbis var.

Joa, jeg innrømmet at jeg var Prozak og Flisa og et par til, de innrømmet at de var meg og vi innrømmet alle at jobben som webbis er en spennende jobb.

Men man kan jo ikke annet enn å stille seg spørsmål ved dem som åpenbart tok oss seriøst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis livet her er så forferdelig med den informasjonen du registrerte deg med, burde det ikke være vanskeligere enn å opprette en ny og helt anonym brukerkonto.

Iq er et fint dyr.

Skrevet

Nei, det ble bekreftet at webmaster var en av de faste dolerne og aktiv med andre faste dolere på MSN.

Etter jeg fikk vite det har mye av magien forsvunnet for min del.

I alle dager. Det har da aldri blitt bekreftet, så vidt meg bekjent. (Bortsett fra det med Simen, da - men det ligger langt tilbake i tid.) Og jeg husker meget godt tråden/trådene om dette for noen måneder siden.

Hele greia var bare paranoide antagelser her. Den ene mistanken hausa den andre opp - og til slutt ble det en sannhet.

(Fjøra som ble til ti høns.)

OK. Jeg er Webmaster og jeg chatter med en gruppe dol-mennesker her på msn og forteller om hvem som bruker flere nick og hvem de er i virkeligheten. Viser gjerne til "sensitive" innlegg der kjente nick bruker et annet for å være helt anonyme. Og så ler vi litt av det. Tror du meg?

Hvis du tror at en Webmaster ikke har større integritet, så må du enten slutte å være her eller så må du bare skrive ting du tør å snakke "åpent" om.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da dette først ble et tema så tenkte jeg at personen(e) som var webmaster ville være profesjonell, selv de også er "private" dolere.. Nå er jeg ikke sikker lenger.. :/

Synd å si det, men den tanken har streifet meg også...

Skrevet

Vet du ikke at MSN gjengen er Flisa, Prosak for sikkerhets skyld og meg?

Ok, er det sånn det er, hehe. I tillegg er dere webmastere også, som i tillegg må sørge for å dele alt det dolerne skriver? Alt dette må være svært slitsomt.

Skrevet

Jeg hadde slettet hele småbarnsforumet jeg. Der er det altfor mange dolmammaer.

Ja dolmammaer er en særegen dyreart;o)

Gjest Persille
Skrevet

Jøss men har du link til innlegget der det blir bekreftet?

Når skjedde dette? Utrolig at dette har gått meg hus forbi..

Det har ikke skjedd - webmaster gikk til slutt ut og avkreftet hele greia, og ba dem som anklagde ham/henne for å sende en mail med spesifikke anklager - ikke bare løse spekulasjer som de slang ut i luften på åpent.

hare1365380455
Skrevet

Ok, er det sånn det er, hehe. I tillegg er dere webmastere også, som i tillegg må sørge for å dele alt det dolerne skriver? Alt dette må være svært slitsomt.

De har mye å lese, disse webmasterene! ;)

Gjest Persille
Skrevet

Kan du ikke bare slutte å skrive her da?

Vi kommer antagelig ikke til å savne deg (vi vet jo ikke hvem du er) - og siden DOL er så ille som du skriver, så kommer ikke du til å savne oss heller.

Finn deg et annet forum, eller opprett en ny bruker med anonym informasjon.

Slutt og klag!

Skrevet

De har mye å lese, disse webmasterene! ;)

Hehe, ja ikke sant? I tillegg skal de jo huske alt også, hvem sa hva osv.

hare1365380455
Skrevet

Hehe, ja ikke sant? I tillegg skal de jo huske alt også, hvem sa hva osv.

De sitter nok på et kontor fullstappet med papirer og pc'er, og så har de bøker med alles navn på der de skriver og fører opp alt!

Gjest LucySky
Skrevet

Du er ikke den enste som tenker slik, nei. Jeg spør aldri om noe privat her lenger.

I helvete! Begynner dere med dette igjen! Hvor mange ganger skal det tas opp - og avsannes - at noen av "gjengen" er webmastere, og at personlige opplysninger blir diskutert utenfor Åpent forum?

Det er ingen gjeng. Dorthe og Flisa - og Prozak? - omgåes åpenbart utenfor Åpent, so what? De blonde som holder på i det uendelige med festpratet sitt er åpenbart venner utenfor Dol, so what?

Andor (aner ikke hvem det er) var visst både Webbis OG Dolprater for lenge siden. I alle fall før jeg begynte her, en som het Simen også, for enda lenger siden. Dette har jeg lest meg til i en Dol-oppklaring for noen måneder siden. Og jeg tror på det, jeg har et liv utenfor Forum, jeg er et relativt balansert menneske.

Du som starta denne tråden kan pelle deg vekk herfra. Du farer med løgn og sladder og løse antakelser, og dere som tror henne, bare nører oppunder det.

Nå gikk arbeidslysta helt av meg for dagen, gitt. Jeg er ikke vant til så mange dumme folk på en gang der jeg er.

Gjest Buller
Skrevet

I helvete! Begynner dere med dette igjen! Hvor mange ganger skal det tas opp - og avsannes - at noen av "gjengen" er webmastere, og at personlige opplysninger blir diskutert utenfor Åpent forum?

Det er ingen gjeng. Dorthe og Flisa - og Prozak? - omgåes åpenbart utenfor Åpent, so what? De blonde som holder på i det uendelige med festpratet sitt er åpenbart venner utenfor Dol, so what?

Andor (aner ikke hvem det er) var visst både Webbis OG Dolprater for lenge siden. I alle fall før jeg begynte her, en som het Simen også, for enda lenger siden. Dette har jeg lest meg til i en Dol-oppklaring for noen måneder siden. Og jeg tror på det, jeg har et liv utenfor Forum, jeg er et relativt balansert menneske.

Du som starta denne tråden kan pelle deg vekk herfra. Du farer med løgn og sladder og løse antakelser, og dere som tror henne, bare nører oppunder det.

Nå gikk arbeidslysta helt av meg for dagen, gitt. Jeg er ikke vant til så mange dumme folk på en gang der jeg er.

Oi oi oi, følte du deg litt truffet?

Skrevet

De sitter nok på et kontor fullstappet med papirer og pc'er, og så har de bøker med alles navn på der de skriver og fører opp alt!

Det er nok slik det er, sikkert lagret alfabetisk. Jeg står nok under m, for mrxx, der ligger det nok mye rart etter å ha vært på dol siden 1998

hare1365380455
Skrevet

Det er nok slik det er, sikkert lagret alfabetisk. Jeg står nok under m, for mrxx, der ligger det nok mye rart etter å ha vært på dol siden 1998

Du har nok et eget arkivskap tror jeg. Og som ikke dette rommet er nok, så har de sikkert et bibliotek i kjelleren med mengder av papirer og opplysninger på oss! Du store min.....;)

Skrevet

tror ikke Andor var webmaster i så fall stengte han seg selv ute - hehe, han gikk på hue og ræva ut i en heftig diskusjon engang -tror jeg. Han er forøvrig en likandes sosialist - som jeg har kontakt med en gang i året eller noe sånt:)

Skrevet

Det eneste du må oppgi når du registrerer deg som bruker er jo e-postadresse, opprett en anonym en da vel, og spør i vei.

Eller finn et annet forum å spørre i. Så mye rart og privat som det pleier å skrives her, er neppe ditt spørsmål det som vil føre til brudd på personvernet, forfølgelse, drittsnakking, avsløring eller få konsekvenser i RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...