Gå til innhold

Søren, skulle spurt om noe, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle, alle! i hele verden leser din msn-logg. Spooky!

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• flisa

8

• Dorthe

8

• mrxx

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har nok et eget arkivskap tror jeg. Og som ikke dette rommet er nok, så har de sikkert et bibliotek i kjelleren med mengder av papirer og opplysninger på oss! Du store min.....;)

Det arkivskapet er ikke rent lite heller.

Dette her høres ikke bra ut.

Skrevet

...og så selger vi alle opplysningene til AlQaida

Skrevet

Oi oi oi, følte du deg litt truffet?

jeg er vel ikke Andor? Andor er en som skriver nynorsk - det hadde jeg ikke fått til om jeg hadde stått på hue! :)

Skrevet

...og så selger vi alle opplysningene til AlQaida

Hehe, det hadde jeg glemt.

Gjest LucySky
Skrevet

Det er nok slik det er, sikkert lagret alfabetisk. Jeg står nok under m, for mrxx, der ligger det nok mye rart etter å ha vært på dol siden 1998

Disse nickene (som sikkert bare dekker en person, i høyden to) kunne vi godt vært foruten: Webmasters bestevenn nix - Strom - Du er ikke den eneste - Buller - Dolguden - Da vet du det.

Flystripa burde ikke støtte oppunder dette tullet. Ikke Liessel heller.

Gjest midia
Skrevet

Jeg føler for å skrive noen ord ang dette temaet som du nå bringer på bane igjen.

Til alle dere som nå kanskje har trodd at det er jeg som har startet denne tråden så er det ikke det.

Jeg har fått svar via mail av redaksjonen med flott forklaring på hvordan en webmaster håndterer jobben sin å trenger ikke å rippe om om dette temaet flere ganger.

Nå vet ikke jeg om trådstarter har startet dette igjen fordi det fikk såpass mye "blest" sist eller om det er et seriøst innlegg.

Håper at du som startet denne tråden også kan ta kontakt med

redaksjonen for doktoronline via mail så får du nok en betryggende forklaring du også.

Lykke til!

hare1365380455
Skrevet

Det er nok gedigent! Spesialbestilt og gode greier. Ojojoj.....;)

Gjest Flystripa
Skrevet

"MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)"

Webbis-personen med brukernick har aldri blandet seg inn i tråder som det her. Personen er heller ikke en markant doler som synes på samme måte som meg, Flisa og Prozak.

Så hvis du tror webbisen som tidligere har blitt outet med nick er en av oss som stadig blander seg inn i tråder som det her, vet du ganske enkelt ikke hvem det er.

Jeg ser enkelte skriver at det i den tidligere webbistråden kom fram hvem webbis var.

Joa, jeg innrømmet at jeg var Prozak og Flisa og et par til, de innrømmet at de var meg og vi innrømmet alle at jobben som webbis er en spennende jobb.

Men man kan jo ikke annet enn å stille seg spørsmål ved dem som åpenbart tok oss seriøst.

Du kretser åpenbart rundt din egen akse.

Nei, du har ikke nevnt rett nick i ditt innlegg.

Gjest Flystripa
Skrevet

"MP, jeg synes ikke det er riktig av meg å avsløre det for deg, men følg med i hvem som etterhvert blander seg inn her ;o)"

Hvis det uansett er avslørt her allerede og alle vet dette så ser jeg ikke hvorfor du ikke kunne si det - dette er jo et åpent sted for alle, og alt som skrives på dol kan alle se.

Når det er sagt har jeg fått vite at det er Andor, og det var forsåvidt ikke noe spennende, da jeg ikke kan huske å noen gang har sett det nicket før :)

Nei, det er ikke Andor jeg sikter til.

Heldigvis virker den det gjelder som en trivelig og reflektert person.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kretser åpenbart rundt din egen akse.

Nei, du har ikke nevnt rett nick i ditt innlegg.

Det var våre nick som ble nevnt. Simen, som var webbis fram til årtusenskiftet og skrev det, kan umulig være den du tenker på. For han er ikke et kjent nick lenger, ei heller er han webmaster.

Nicket til webbisen det siktes til ble ikke engang nevnt i den tråden, og selv om det hadde blitt nevnt er det et nick de færreste har fått med seg.

Så hva dere bæler om kan jeg ikke fatte, men det gjør dere vel ikke selv heller.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det var våre nick som ble nevnt. Simen, som var webbis fram til årtusenskiftet og skrev det, kan umulig være den du tenker på. For han er ikke et kjent nick lenger, ei heller er han webmaster.

Nicket til webbisen det siktes til ble ikke engang nevnt i den tråden, og selv om det hadde blitt nevnt er det et nick de færreste har fått med seg.

Så hva dere bæler om kan jeg ikke fatte, men det gjør dere vel ikke selv heller.

Jeg aner ikke noe om Simen - ukjent for meg. Er det vanskelig for deg å akseptere at jeg vet hvem den ene webbis er?

Skrevet

Åh, takk! :-) Jeg setter alltid pris på godord!! :-) *rødmer kledelig*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg aner ikke noe om Simen - ukjent for meg. Er det vanskelig for deg å akseptere at jeg vet hvem den ene webbis er?

Nei, men det er vanskelig for meg å akseptere at den personen var med å debatterte i den aktuelle tråden, all den tid hun ikke var med i den, og det er vanskelig for meg å akseptere nicket som et svært aktivt nick, slik hun er beskrives.

Mary Poppins
Skrevet

Ok, samma kan det være.

Vi har nok alle våre mistanker.

Skrevet

Åh, takk! :-) Jeg setter alltid pris på godord!! :-) *rødmer kledelig*

AHA! - det er deg! .)

Skrevet

AHA! - det er deg! .)

Jeg visste det faktisk ikke selv - avsløringen kom som en gedigen overraskelse!

men jeg skjønte jo at det bare kunne være meg det var snakk om basert på flustripas personkarakteristikk! ;-)

Skrevet

Jeg visste det faktisk ikke selv - avsløringen kom som en gedigen overraskelse!

men jeg skjønte jo at det bare kunne være meg det var snakk om basert på flustripas personkarakteristikk! ;-)

...jeg trur det er meg jeg - for jeg er her døgnet rundt -men det er dårlig betalt! :)

Skrevet

...jeg trur det er meg jeg - for jeg er her døgnet rundt -men det er dårlig betalt! :)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...