Gjest Luedes Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ser på dansefeber nå, og en av dommerne sier 'konkurranshe'. Har hørt flere som sier det. Det er så stygt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det har jeg ikke hørt før. Kanskje han har tatt seg noen gode slurker av lommelerken? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det har jeg ikke hørt før. Kanskje han har tatt seg noen gode slurker av lommelerken? Hørt noen si det før jeg også. Fælt. 0 Siter
Piraye Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det er da noe å henge seg opp i..........og folk sier JEG er kverulerende! :-D 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Sikker på at de ikke sier konkerangsje? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er da noe å henge seg opp i..........og folk sier JEG er kverulerende! :-D Det må du bare regne med, når du presterer å si at det er helt greit å si "halssjede", "sjøtt" og "sjole". "............................................." 0 Siter
Gjest Luedes Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det må du bare regne med, når du presterer å si at det er helt greit å si "halssjede", "sjøtt" og "sjole". "............................................." '...når du presterer å si..' Har JEG sagt det? Nei. Like grusomt det. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 '...når du presterer å si..' Har JEG sagt det? Nei. Like grusomt det. Ikke du - med mindre du er samme person som jeg svarte til (Piraye) :-) Piraye sier mye rart, hun - bl.a at alle som har hår på håndbaken burde henges. "............................................." 0 Siter
Gjest Luedes Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ikke du - med mindre du er samme person som jeg svarte til (Piraye) :-) Piraye sier mye rart, hun - bl.a at alle som har hår på håndbaken burde henges. "............................................." Sorry, så bare her og ikke på 'Svar til meg'. Hehe, hår på håndbaken? 0 Siter
Piraye Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Sorry, så bare her og ikke på 'Svar til meg'. Hehe, hår på håndbaken? Hehhe. Ikke hør på han der da, han er bare fornærma fordi jeg ikke gidda diskutere mer med han fordi han va usaklig og spydig! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.