Gå til innhold

Skriver dere alltid seriøst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte noe

Er mye verre om andre skriver noe som skal være alvorlig og som er det og,så gjør de det kanskje bare for de kjeder seg.

Vet at dette skjedde her for noen år siden,håper ikke det gjør det i dag

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

16

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er totalt uinteressant både å svare deg og å diskutere dette, når du kommer med en slik uttalelse uten å tilkjennegi hvem både du selv og disse andre du nevner er. La helle være å komme med slike tullete "opplysninger".

"................................................."

Gjest drikkesåpe
Skrevet

Det er totalt uinteressant både å svare deg og å diskutere dette, når du kommer med en slik uttalelse uten å tilkjennegi hvem både du selv og disse andre du nevner er. La helle være å komme med slike tullete "opplysninger".

"................................................."

Enda et spyannfall fra deg? At du aldri skal bli frisk:)

Skrevet

Jeg skriver aldri tulleinnlegg men før kunne jeg vri litt på ting for ikke å bli gjenkjent.

Men nå driter jeg i det, Jeg skriver stort sett bare under mitt eget nick og.

Gjest Flisa
Skrevet

Jeg er seriøs men har det morsomt -men jeg lyver aldri.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg skriver bare seriøse innlegg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var ikke Prozak som drakk såpe! HA HA

Skrevet

For det første skjønner jeg ikke hvorfor et spørsmål som ditt ikke kan skrives med ditt eget nick?? Så til saken....

Jeg spør seriøst om saker jeg lurer på, svarer etter egen mening og erfaring samt bruker mitt eget nick ALLTID!

jeg kan tøyse og tulle selvfølgelig, men det ligger da somregel i tråden som er startet allerede:-)

Gjest Flisa
Skrevet

Det var ikke Prozak som drakk såpe! HA HA

Sikkert en tulling som tror at Prozak, SDD, Andor og Webmaster er en og samme dame....:) Ikke noe å bry seg om.*S*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sikkert en tulling som tror at Prozak, SDD, Andor og Webmaster er en og samme dame....:) Ikke noe å bry seg om.*S*

Å ja...Jeg hadde glemt de var samme person :P

Skrevet

At du aldri skal slutte å skrive feige pyseinnlegg under nye nick hele tiden :-)

".............................................."

Skrevet

Andor?

Å ja - det var visst også meg, ja - hadde nesten glemt det.

"................................................"

Skrevet

Andor?

Du er så søt når du er sint :)

Gjest fru Vaage
Skrevet

Jeg skriver ikke tulleinnlegg, som fremstår som seriøse.

Men kan tulle og tøyse.

Men ellers svarer jeg seriøst.

Ja, du er heldigvis en skikkelig gentleman :)

Skrevet

Å ja...Jeg hadde glemt de var samme person :P

Bør vel holde tunga rett i munnen nå MA.. siden hele bunten viser seg som webbis tystere samt damer og superelskere????

*glise* tror visse personer har forfølgelsesvanvidd her på dol! (henviser til annen tråd om du skjønner)

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bør vel holde tunga rett i munnen nå MA.. siden hele bunten viser seg som webbis tystere samt damer og superelskere????

*glise* tror visse personer har forfølgelsesvanvidd her på dol! (henviser til annen tråd om du skjønner)

He he..Er ikke lett dette her altså. Ikke si det til noe, men jeg har noen dolere på msn!

*Hyyyl*

Skrevet

Hadde jeg vært Webmaster hadde jeg måttet slutte etter én sånn spekulasjonstråd -jeg hadde blitt så forbannet over å få høre at jeg ikke var seriøs at jeg hadde fortalt at den og den IKKE var etc.

hehe

enda jeg VET at noen nå bare prøver å erte på seg en sprekk el. av webmaster -så kjenner jeg at jeg er sinna på webmasters vegne.

Må visst legge meg før alle innlegg er røde igjen...

;D

Skrevet

Andor?

Andor??? Prozak???

hmmmm snurrer det rundt en personlighetsforvirring hos deg og??? kan jeg mot formodning kalles flisa, dorthe eller MA??

Huff, nå ble jeg forvirret;-)!!

Skrevet

Andor??? Prozak???

hmmmm snurrer det rundt en personlighetsforvirring hos deg og??? kan jeg mot formodning kalles flisa, dorthe eller MA??

Huff, nå ble jeg forvirret;-)!!

Nei - jeg er meg og du er deg, Dorthe sitter DEEEER borte *peker* . nå må du legge deg Sheba så ikke spøkelsene kommer og tar deg! hehe

Skrevet

Hadde jeg vært Webmaster hadde jeg måttet slutte etter én sånn spekulasjonstråd -jeg hadde blitt så forbannet over å få høre at jeg ikke var seriøs at jeg hadde fortalt at den og den IKKE var etc.

hehe

enda jeg VET at noen nå bare prøver å erte på seg en sprekk el. av webmaster -så kjenner jeg at jeg er sinna på webmasters vegne.

Må visst legge meg før alle innlegg er røde igjen...

;D

hehehe ro deg ned flisa:-)

det går seg nok til...

ble ikke sint jeg da, men litt hoderystende:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...