Gå til innhold

Skriver dere alltid seriøst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørs litt hva du mener.

Jeg dikter ikke opp falske livshistorier. Når jeg svarer seriøst, så er jeg alltid det.

Men det er vel ingen bombe at jeg ikke er nonne eller bor i nonnekloster i det virkelige liv..

Ikke er jeg like gammel som KariKrusKaki heller...

Det var da ikke måte på til natteinnlegg av deg, da. Og så i farta igjen like over sju i dag, ser jeg litt lengre ned.

Hm.

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

16

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det var da ikke måte på til natteinnlegg av deg, da. Og så i farta igjen like over sju i dag, ser jeg litt lengre ned.

Hm.

Jeg er litt trøtt i dag, ja. Innrømmer det.

Vekkerklokka ringte kl 06:00 som vanlig.

Jeg får legge skylda på Mary Poppins og M.Angelica. Det var så hyggelig å chatte med dem i natt at tida løp fra meg.

Skrevet

Jeg kan gjerne fleipe og tulle og litt sammen med andre "tullinger", men lyver aldri.

Skrevet

Jeg er litt trøtt i dag, ja. Innrømmer det.

Vekkerklokka ringte kl 06:00 som vanlig.

Jeg får legge skylda på Mary Poppins og M.Angelica. Det var så hyggelig å chatte med dem i natt at tida løp fra meg.

Du store min. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når jeg kødder forstår enhver person med intelligens over Forrest Gump-nivå at jeg kødder.

Men jeg registrerer jo at svært mange tar meg seriøst selv om jeg skriver at mitt fulle navn er Kong Harald.

Skrevet

Ja, du er heldigvis en skikkelig gentleman :)

Selvsagt, hehe....

Skrevet

Seriøst? Sitter dere dag og natt og dikter opp historier om dere selv og legger på nett? *lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Seriøst? Sitter dere dag og natt og dikter opp historier om dere selv og legger på nett? *lol*

Hehe, og de synes vi som svarer er idiotene. :)

Skrevet

Tuller ikke. Spør om ting jeg lurer på og svarer på ting jeg har mening om.

Skrevet

Hehe, og de synes vi som svarer er idiotene. :)

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest noen gang *skrattler fortsatt*

Gjest Persille
Skrevet

Når jeg kødder forstår enhver person med intelligens over Forrest Gump-nivå at jeg kødder.

Men jeg registrerer jo at svært mange tar meg seriøst selv om jeg skriver at mitt fulle navn er Kong Harald.

Hva mener du? Er du ikke kong Harald??

*forvirret*

Gjest Persille
Skrevet

He he..Er ikke lett dette her altså. Ikke si det til noe, men jeg har noen dolere på msn!

*Hyyyl*

Hvis alle er de samme her - blir det bare deg og meg og en til på fest da?

Hm...

hare1365380455
Skrevet

Da må de jammen kjede seg!

Skrevet

Jeg synes personlig at det er moro med en god diskusjon og en underholdende tråd, så lenge det ikke er ondsinnet.

Og et par-tre ganger(lenge sia) skrev jeg at historien som ble skrevet gjaldt en annen, og gjorde noe om på storyen, fordi jeg ville gjøre historien mer anonym.

Det synes jeg må være lov, husk du utleverer deg for hele Norge her.

Jeg synes det er irriterende å bruke tid og krefter på å svare noen som faktisk ikke har et problem.

At du anonymiserer historien din er for så vidt helt greit. Da trenger du jo faktisk råd ang. noe.

Gjest LucySky
Skrevet

Tuller ikke. Spør om ting jeg lurer på og svarer på ting jeg har mening om.

Dikter aldri opp historier her.

Kamuflerer ting i privatlivet når jeg skal snakke om noe iblant, men lager aldri oppdiktete spørsmål eller kommentarer.

Misliker dem som gjør det.

Skrevet

Da må de jammen kjede seg!

Å dikte historier om seg selv og presentere dem som sanne, handler neppe om kjedsomhet, men om ubalanserte sinn.

Skrevet

Jeg skriver om ting som engasjerer meg der og da for å høre andre sine synspunkter, det fleste svar er seriøse men her er og mange tulle svar som jeg med tiden har lært meg å å overse. :-)

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg skriver aldri tull.

Pepan er god!!

*Pattepå*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...