Gå til innhold

Skriver dere alltid seriøst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet er for kort til å dikte opp historier og problemstillinger for å presentere dem her. Noen åpenbare tulleinnlegg kan være morsomme å lese, men skriver ikke sånne selv.

• Svar 146
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

16

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Bortsett fra når du dikter opp fiktive klassevenninner, men det var vel åpenbart for alle at ikke stemte helt...

Ha ha, ja det hadde jeg glemt:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva mener du? Er du ikke kong Harald??

*forvirret*

Jeg må skuffe deg. Jeg er ikke Kong Harald.

Men jeg vurdere å gå for Madeleine og den framtidige tittelen: Kung DiddelyDo av Sverige.

Skrevet

Men jeg vurdere å gå for Madeleine og den framtidige tittelen: Kung DiddelyDo av Sverige.

Og her er et bilde av deg og Madeleine som hilser folket etter vielsen! ;-)

http://www.ilirmeta.com/galeri/pics/419.jpg

Skrevet

Alt jeg har skrevet er bare tull!

Iallefall det jeg skrev nå da... En gang må jo være den første.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ha ha, ja det hadde jeg glemt:)

Etter at jeg svarte deg, har jeg oppdaget at både Alana og Mary Poppins har trodd at vi virkelig var klassevenninner, så der gjorde vi en altfor god jobb!

Skrevet

Etter at jeg svarte deg, har jeg oppdaget at både Alana og Mary Poppins har trodd at vi virkelig var klassevenninner, så der gjorde vi en altfor god jobb!

Jeg må innrønmme at jeg bare har feid rask over enkelte innlegg hvor dere skriver om det, uetn egentlig å feste meg så mye ved dem, men jeg skjønte ikke at det bare var tøys! ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Ja, det fårn si... *Skuffet* :(

Men, så lenge det er kongelig er det greit for meg, hvilken tittel det er er ikke så nøye ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg må innrønmme at jeg bare har feid rask over enkelte innlegg hvor dere skriver om det, uetn egentlig å feste meg så mye ved dem, men jeg skjønte ikke at det bare var tøys! ;-)

Det var nok åpenbart at det var tøys i den tråden vi startet.

Da gikk det på at vi begge hadde vært tynne som streker på gymnaset, og begge hadde vi en klassevenninne som var like tynn. Så vi konkluderte med at det var hverandre.

Siden har vi nevnt det i andre tråder (f.eks at KKKK skulle til syden og sole rynkene før hun fyllte 40. Dermed måtte jo jeg, som klassevenninne være like gammel, og bli med på turen) uten å huske på at nye lesere hadde kommet til uten å få med seg hvordan det startet.

Så vi har nok villedet dolere uten å være klar over det selv.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, er det sant?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

He he, er det sant?

Ja, og se svaret til morsan under her. Hun har også trodd det.

Det er nesten så vi skulle ha startet en FU og spurt hvor mange flere vi har lurt uten å vite det.

Skrevet

Det var nok åpenbart at det var tøys i den tråden vi startet.

Da gikk det på at vi begge hadde vært tynne som streker på gymnaset, og begge hadde vi en klassevenninne som var like tynn. Så vi konkluderte med at det var hverandre.

Siden har vi nevnt det i andre tråder (f.eks at KKKK skulle til syden og sole rynkene før hun fyllte 40. Dermed måtte jo jeg, som klassevenninne være like gammel, og bli med på turen) uten å huske på at nye lesere hadde kommet til uten å få med seg hvordan det startet.

Så vi har nok villedet dolere uten å være klar over det selv.

*he he*

Jeg fikk ikke med meg den opprinnelige tråden, serru! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, og se svaret til morsan under her. Hun har også trodd det.

Det er nesten så vi skulle ha startet en FU og spurt hvor mange flere vi har lurt uten å vite det.

He he, jeg trodde alle ville skjønne at det bare var tull:)

Skrevet

Andor??? Prozak???

hmmmm snurrer det rundt en personlighetsforvirring hos deg og??? kan jeg mot formodning kalles flisa, dorthe eller MA??

Huff, nå ble jeg forvirret;-)!!

Du er dorthe - helt klart :-)

"......................................"

Skrevet

Du er så søt når du er sint :)

Sint?

"....................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

He he, jeg trodde alle ville skjønne at det bare var tull:)

Jeg også, derfor ble jeg litt overrasket da Alana fortalte meg at hun nå visste at jeg var 39. Der visste hun mer enn meg, gitt!

Skrevet

LOL!!

...det sier vel kanskje sitt at SDD og jeg fikk helt ulike assossiasjoner ved å høre navnet "Madeleine"! ;-)

Skrevet

Du er dorthe - helt klart :-)

"......................................"

hmmmmm da har jeg tydeligvis et problem.-)

diskuterer med meg selv under flere nick, huffameg jeg må være temmelig useriøs og kranglete, jaggu godt jeg i tilegg er webbis, kanskje jeg bør stenge meg selv ute???

Er du sikker på at jeg ikke er deg også? *kikker seg nervøst rundt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...