Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, hun viste seg å være for perverst for meg. Tenner åpenbart vannvittig på disse mature-mannfolka. Utrolig. Jeg kan nesten ikke tro at hun vraket deg *sjokkert*. Men stakkars jente, hun har jo alt vist at hun har dårlig smak når vi tenker på hvem hun fant på å gifte seg med... 0 Siter
sheba Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kanskje jeg er Mette Marit? Hmm! *gruble* dette her ble visst litt for inviklet for meg:-) *ler* tror snart ikke jeg tror på meg selv en gang:-( 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 ehrm;-) håper du ikke har tenkt og utdype de "skitne" tankene dine i all offentlighet.... *hviske til prozak: er det noe jeg bør vite her??* hehehe Jeg har aldri hatt så mye som én eneste skitten tanke :-) "..............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har aldri hatt så mye som én eneste skitten tanke :-) "..............................................." Pøhh!! ser nesten glorien lyse;-) *ler rått* 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Pøhh!! ser nesten glorien lyse;-) *ler rått* Det finnes flere typer glorier, vet du :-) "............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det finnes flere typer glorier, vet du :-) "............................................." aha!! Da er jeg endelig med, godt og kjenne deg igjen;-) Ble jaggu skremt en stund her, puhh. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 aha!! Da er jeg endelig med, godt og kjenne deg igjen;-) Ble jaggu skremt en stund her, puhh. :-) *Glise* ;-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.