Gå til innhold

Arrgg.. Glemte å hente billetter...

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Bestillte noen billetter til en konsert, før helgen. De skulle hentes i dag, men det glemte jeg. Og når jeg nå søker etter nye billetter er det selvfølgelig utsolgt. Er det noen mulighet for at jeg kan hente de i morgen??

De er bestillt på billettservice, og jeg ser at jeg har reservert de ennå, men postkontoret er jo stengt nå!

Finner ikke noe valg om å få de tilsendt eller betale via nett heller nå..

Søren å, sånn som jeg gledet meg til den koserten...

Skrevet

Kan du ikke bare gå på postkontoret i morgen når det åpner da??

Gjest modific
Skrevet

Når hentefristen var i dag? Forsvinner ikke reserveringen min da?

Skrevet

Når hentefristen var i dag? Forsvinner ikke reserveringen min da?

Vet ikke. Men du får jo bare prøve og se. Møt opp så fort de åpner, så ikke billettene blir lagt ut til andre, om det da ikke allerede har skjedd automatisk...

Gjest modific
Skrevet

Vet ikke. Men du får jo bare prøve og se. Møt opp så fort de åpner, så ikke billettene blir lagt ut til andre, om det da ikke allerede har skjedd automatisk...

Skal prøve nå etter midtnatt tenker jeg, må på jobb kl 7 i morgen, og har ikke mulighet til å komme meg på postkontoret. Da rotet jeg vel bort den muligheten desverre:-(

Skrevet

Skal prøve nå etter midtnatt tenker jeg, må på jobb kl 7 i morgen, og har ikke mulighet til å komme meg på postkontoret. Da rotet jeg vel bort den muligheten desverre:-(

Ingen som kan gå ærend for deg da? Evt. ringe postkontoret fra jobb, og legge frem problemet?

Skrevet

Hvis de fortsatt ikke har solgt dem når de åpner i morgen, så får du nok hentet dem.

"............................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis hentefristen var i går tror jeg du sliter.

Neste gang betaler du med kort og får billettene sendt i posten, eventuelt i en mail du selv printer ut.

Snorkfrøken
Skrevet

Billettene slettes automatisk etter kl 23:00

Prøv å ring når de åpner kl 09:00 for uavhentede billetter.

Gjest Persille
Skrevet

Billettservice kan du vel hente på Narvesen også?

Men når du leser dette har du enten hentet dem, eller så er det for sent uansett...

Gjest modific
Skrevet

Ti minutter før midtnatt fikk jeg bestillt nye, som jeg betalte og får tilsendt i posten:-D

Var nok ikke bare jeg som hadde glemt å hente de tenker jeg. 6000 billetter ble solgt ut på en dag, så var bra jeg ikke ventet til i dag iallefall.

Litt fornøyd nå ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...