Gjest modific Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Bestillte noen billetter til en konsert, før helgen. De skulle hentes i dag, men det glemte jeg. Og når jeg nå søker etter nye billetter er det selvfølgelig utsolgt. Er det noen mulighet for at jeg kan hente de i morgen?? De er bestillt på billettservice, og jeg ser at jeg har reservert de ennå, men postkontoret er jo stengt nå! Finner ikke noe valg om å få de tilsendt eller betale via nett heller nå.. Søren å, sånn som jeg gledet meg til den koserten... 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Kan du ikke bare gå på postkontoret i morgen når det åpner da?? 0 Siter
Gjest modific Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Kan du ikke bare gå på postkontoret i morgen når det åpner da?? Når hentefristen var i dag? Forsvinner ikke reserveringen min da? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Når hentefristen var i dag? Forsvinner ikke reserveringen min da? Vet ikke. Men du får jo bare prøve og se. Møt opp så fort de åpner, så ikke billettene blir lagt ut til andre, om det da ikke allerede har skjedd automatisk... 0 Siter
Gjest modific Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Vet ikke. Men du får jo bare prøve og se. Møt opp så fort de åpner, så ikke billettene blir lagt ut til andre, om det da ikke allerede har skjedd automatisk... Skal prøve nå etter midtnatt tenker jeg, må på jobb kl 7 i morgen, og har ikke mulighet til å komme meg på postkontoret. Da rotet jeg vel bort den muligheten desverre:-( 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Skal prøve nå etter midtnatt tenker jeg, må på jobb kl 7 i morgen, og har ikke mulighet til å komme meg på postkontoret. Da rotet jeg vel bort den muligheten desverre:-( Ingen som kan gå ærend for deg da? Evt. ringe postkontoret fra jobb, og legge frem problemet? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Skal prøve nå etter midtnatt tenker jeg, må på jobb kl 7 i morgen, og har ikke mulighet til å komme meg på postkontoret. Da rotet jeg vel bort den muligheten desverre:-( Hvis de fortsatt ikke har solgt dem når de åpner i morgen, så får du nok hentet dem. "............................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvis hentefristen var i går tror jeg du sliter. Neste gang betaler du med kort og får billettene sendt i posten, eventuelt i en mail du selv printer ut. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Billettene slettes automatisk etter kl 23:00 Prøv å ring når de åpner kl 09:00 for uavhentede billetter. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kan du ikke bare gå på postkontoret i morgen når det åpner da?? Billettservice kan du vel hente på Narvesen også? Men når du leser dette har du enten hentet dem, eller så er det for sent uansett... 0 Siter
Gjest modific Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ti minutter før midtnatt fikk jeg bestillt nye, som jeg betalte og får tilsendt i posten:-D Var nok ikke bare jeg som hadde glemt å hente de tenker jeg. 6000 billetter ble solgt ut på en dag, så var bra jeg ikke ventet til i dag iallefall. Litt fornøyd nå ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.