Gå til innhold

Våte Drømmer..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• mrxx

13

• amber sun

6

• mr spes

1

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Har ikke opplevd det jeg heller, men sist jeg skrev en tråd om dette så var mrxx så generøs at han tilbød seg å hjelpe meg få disse såklate våte drømmene, og nå kommer han på nattlig besøk hos med hver tredje dag ;)

Hehe men fra spøk til alvor så tror jeg ikke det er så mye å gjøre med det, og jeg tror heller ikke det er sånn kjempe stor tap å ikke ha hatt en våt drøm noen gang heller.

Hent heller fram vibratoren og få deg en våt..eh virkelighet... ja noe sånt ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg ble akkurat pinnet på av frøkna under her (M.Angelica) at du er en gutt/mann, så da kan nok verken mrxx hjelpe deg, og høyrehånden er kanskje også å fortrekke framfor en vibrator ;)

LOL

Jeg er redd mrxx ikke er villig til å hjelpe han heller.

Dessuten er han jo fullt opptatt med oss, vi vil ikke gi fra oss noen netter, vil vi vel ;)

Annonse

Jeg ble akkurat pinnet på av frøkna under her (M.Angelica) at du er en gutt/mann, så da kan nok verken mrxx hjelpe deg, og høyrehånden er kanskje også å fortrekke framfor en vibrator ;)

Jeg tror nok at jeg står over å hjelpe i dette tilfelle, jeg holder meg til deg heller:-)

Mary Poppins

LOL

Jeg er redd mrxx ikke er villig til å hjelpe han heller.

Dessuten er han jo fullt opptatt med oss, vi vil ikke gi fra oss noen netter, vil vi vel ;)

"Dessuten er han jo fullt opptatt med oss, vi vil ikke gi fra oss noen netter, vil vi vel ;)"

Nei det vil vi hvertfal ikke, så det er godt "streker på veggen" var en mann ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Dessuten er han jo fullt opptatt med oss, vi vil ikke gi fra oss noen netter, vil vi vel ;)"

Nei det vil vi hvertfal ikke, så det er godt "streker på veggen" var en mann ;)

"Nei det vil vi hvertfal ikke, så det er godt "streker på veggen" var en mann ;) "

Enig, vi må passe på så vi ikke "gir bort" mrxx! Her gjelder det å stå sammen mot inntrengere.

Annonse

Mary Poppins

"Nei det vil vi hvertfal ikke, så det er godt "streker på veggen" var en mann ;) "

Enig, vi må passe på så vi ikke "gir bort" mrxx! Her gjelder det å stå sammen mot inntrengere.

Nei hans kal definitivt ikke gis bort.. dette er en godsak vi må holde på ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nå gikk jeg ut av tellingen, er det 3 damer på 1 mann?

Hadde jo vært bedre med 2 menn og 3 damer vel !

Jeg hadde jo ikke hatt no imot det, tror jeg... :P

Du har helt rett, det er 3 damer på en mann.

Men denne mannen er så fantastisk at han er nok for oss alle :-)

Etter en natt med han er vi så slitne at vi trenger to dager å ta oss inn igjen på, så det passer helt perfekt.

Gjest M.Angelica

Nå gikk jeg ut av tellingen, er det 3 damer på 1 mann?

Hadde jo vært bedre med 2 menn og 3 damer vel !

Jeg hadde jo ikke hatt no imot det, tror jeg... :P

Her har du et bilde av de:

http://www.powermagazines.com/play%20boy%20gallery/Hugh%20Hefner%20and%20Playmates.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...