Gå til innhold

Våte Drømmer..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• mrxx

13

• amber sun

6

• mr spes

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Vel - nå skjønner du hvorfor vi er svært så fornøyde med magebildet, ikke sant?"

Oooh yes! ;-)

Så da fikk jeg helt rett, da jeg i den andre tråden skrev at vi var tre bondpiker som siklet over magebildet.

Jeg var bare litt forut for min tid ;-)

"Men fikk du det så raskt, din snik?!?

Du må ha gitt ham noe veldig overbevisende i bytte!"

Det var han som tok kontakt med meg faktisk, så da måtte jeg raskt finne fram et bilde jeg trodde ville duge, og igår kveld ramlet det inne et fint magebilde i mailkassen min :)

Var jo så mye snakk om denne magen at jeg fikk jo prestasjonsangst så derfor måtte jeg ta kontakt først og forsøke å dempe forventningene endel hakk:-)

Forresten,ikke si hva jeg fikk av deg da, disse nysgjerrige jentene kan sitte der og lure, hehe.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Var jo så mye snakk om denne magen at jeg fikk jo prestasjonsangst så derfor måtte jeg ta kontakt først og forsøke å dempe forventningene endel hakk:-)

Forresten,ikke si hva jeg fikk av deg da, disse nysgjerrige jentene kan sitte der og lure, hehe.

"Forresten,ikke si hva jeg fikk av deg da, disse nysgjerrige jentene kan sitte der og lure, hehe."

Nysgjerrig jente? Hvor da? *Plystrer*

Annonse

Mary Poppins

"Forresten,ikke si hva jeg fikk av deg da, disse nysgjerrige jentene kan sitte der og lure, hehe."

Hehe nei de kan få lure på det, men jeg kan nok ikke sende deg resten av bilde, det ville blitt urettferdig i og med at jeg regner med at jeg ikke får flere bilder av deg? ;)

Hehe nei de kan få lure på det, men jeg kan nok ikke sende deg resten av bilde, det ville blitt urettferdig i og med at jeg regner med at jeg ikke får flere bilder av deg? ;)

Jaha??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...