Gå til innhold

Glad jeg ikke har katt nå

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Tror vi bare kan ta det med ro. Det var KJEMPElurt det tipset med halsbånd med bjelle på!!!

Det er herved bestillt til mine 4 katter nuh. Ringte min mann som er i byen og han kjøper 4 bjellehalsbånd med seg hjem.

Kan det bli bedre? Nope! ;-)

Problemet er løst!

Hmm, jeg er litt usikker på det med bjeller altså...

På terrassen vår henger fuglemat. Kattene lusker rundt i området der, men har til gode å fange fugl (tror jeg?). Kattene kan vel like gjerne bli smitta av fuglemat som har falt ned, eller?

Dessuten kan de være borti døde fugler med influensavirus. Da funker jo ikke bjella :-/

Skrevet

Jeg tenker litt på de som må holde katten inne. Og så tenker jeg litt på de som vil bli glade når kattene er inne. Og så tenker jeg litt på kattene som må være inne.

Og så tenker jeg litt på de som benytter sjansen til bli kvitt noen katter.

:-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Tja, mine to puseluser er innekatter så det er ikke fare der i gården.

men føler jeg meg ikke akkurat trygg når de skal på katte pensjonat i sommer da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...