Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tror vi bare kan ta det med ro. Det var KJEMPElurt det tipset med halsbånd med bjelle på!!! Det er herved bestillt til mine 4 katter nuh. Ringte min mann som er i byen og han kjøper 4 bjellehalsbånd med seg hjem. Kan det bli bedre? Nope! ;-) Problemet er løst! Hmm, jeg er litt usikker på det med bjeller altså... På terrassen vår henger fuglemat. Kattene lusker rundt i området der, men har til gode å fange fugl (tror jeg?). Kattene kan vel like gjerne bli smitta av fuglemat som har falt ned, eller? Dessuten kan de være borti døde fugler med influensavirus. Da funker jo ikke bjella :-/ 0 Siter
Goliath Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg tenker litt på de som må holde katten inne. Og så tenker jeg litt på de som vil bli glade når kattene er inne. Og så tenker jeg litt på kattene som må være inne. Og så tenker jeg litt på de som benytter sjansen til bli kvitt noen katter. :-) 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tja, mine to puseluser er innekatter så det er ikke fare der i gården. men føler jeg meg ikke akkurat trygg når de skal på katte pensjonat i sommer da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.