Gå til innhold

Føler meg litt tom i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest så tom i dag...
Skrevet

Føler meg så tom i dag...

Har det sånn ofte.

For noen er det sikkert bare tull...

Men når kroppen min skriker etter ømhet og nærvær...

og jeg vet at jeg ikke kan bare krype inntil mannen min for å kjenne at jeg er kvinne...

Hvorfor jeg ikke kan det?

Vi har bare så forskjellig behov...

Han har lite behov for nærhet,-og jeg har stort...

Og han får problemer hvis jeg bare kryper inntil han og viser mine behov,-tror han sliter med prestasjonsangst.

Og joda,-vi har pratet om dette.Mange ganger...

Men det er bare å godta at det bare er sånn...

Men jeg føler meg så inderlig tom noen ganger...

Frustrert,bitter og tom.Syns det er så synd det skal være sånn...

Så tom fordi kroppen min skriker etter nærhet...

Skrevet

Hvorfor klager du? Kan du ikke bare finne deg en mann som kan dekke dine behov da? De aller fleste mann liker da kos og nærhet, så hvorfor satse på en av de få særinger som ikke gjør det?

Gjest litt mer nærhet nå
Skrevet

Huffda, ikke lett :-(

kjenner meg igjen, så altfor godt.

Det er slik hos oss også, og det førte dessverre til at jeg søkte nærhet og kos/trøst hos en kamerat i en meget tung tid. Sårt å søke nærhet hos andre, men akk så nødvendig! Det gikk jo galt da og jeg ble forelsket i denne vennen.

Dette er nå mange år siden, jeg sliter enda med samvittigheten etter dette, men man styrer ikke følelsene. Og det var jo kun trøst/klem/noen som holdt rundt mens man gråt.

Idag er ting litt lettere, vi er eldre, mer "modne", og vi er blitt utrolig mye flinkere til å se hverandre og snakke sammen.

Grunnen til at jeg holdt ut var at vi har barn sammen, og jeg ikke ville bryte pga av en tåpelig forelskelse.

Idag er jeg glad jeg har "stått" løpet og "overlevd" den tunge tiden.

*Trøsteklem til deg*

Gjest litt mer nærhet idag
Skrevet

Hvorfor klager du? Kan du ikke bare finne deg en mann som kan dekke dine behov da? De aller fleste mann liker da kos og nærhet, så hvorfor satse på en av de få særinger som ikke gjør det?

Man skal ikke sitte på sin høye hest og slenge vittige kommentarer, det er så uendelig mye som ligger til grunn for diverse valg og avgjørelser.

Det er vel bare i tenårene man kan "drite" i alt og gjøre som en selv vil. Når man blir voksen kommer det veldig mange momenter inn i bildet, sånn som barn, bopel, økonomi osv.

Gjest bortkastet!
Skrevet

Hva feiler det mannen din, han setter tydeligvis ikke pris på deg nei.

Skikkelige mannfolk er ikke så avvisende og kalde, jeg ville mistenkt at han hadde noen på si eller var forelsket i en annen.

Finn deg en mann som setter pris på deg du, det finnes så mange å plukke av der ute, og denne kaldfisken fortjener ikke din kjærlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...