Gjest Gammel doler med nytt nick.. Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du hadde helt rett Flisa Mrxx og Gemini. Men hvor har det blitt av Tuss@, Texas Ranger, Prippen, Lone Wolf og Havfruen? Vincent, Mon@mi osv..? Noen som vet? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vincent stikker hode inn her en gang i mellom, de andre er ikke her lenger. 0 Siter
Rith Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vincent stikker hode inn her en gang i mellom, de andre er ikke her lenger. Jeg for min del kom ikke inn igjen med mitt gamle nick da det ble store forandringer her i (2001?) Derfor ble det brått slutt gitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg for min del kom ikke inn igjen med mitt gamle nick da det ble store forandringer her i (2001?) Derfor ble det brått slutt gitt. Hva var ditt gamle nick da? Hadde du kontakten webmaster hadde h*n sikkert fikset det. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mon@mi vet jeg hvor befinner seg i RL, så hun lever i alle fall i beste velgående. :-) 0 Siter
Gjest Gammel doler med nytt nick.. Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du må da kjenne meg? :-o ;-) Nei, gjør nok ikke det.. 0 Siter
Rith Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hva var ditt gamle nick da? Hadde du kontakten webmaster hadde h*n sikkert fikset det. Ønsker ikke si så mye om det, da min gamle tid her er et avsluttet kapittel. Livet forandrer seg mye på få år Men alt jeg kan si deg er at du bor på feil side av ett visst vann... Tok du den? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ønsker ikke si så mye om det, da min gamle tid her er et avsluttet kapittel. Livet forandrer seg mye på få år Men alt jeg kan si deg er at du bor på feil side av ett visst vann... Tok du den? Hehe, nja, vet i alle fall hvilket vann, men har ingen anelse om ditt tidligere nick Har en viss formening om at noen på den andre siden har vært her en gang, men husker ikke stort utover det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.