Gå til innhold

DOL-Treff

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Mm. Jeg er ganske deilig her jeg sitter med pæpan min.

Du røyker pepe også?

Hvordan tobakk stapper du den med?

Skal vi treffes en gang?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

5

• collins

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ser ikke noen likhet med noen jeg - ja, kanskje bortsett fra denne barbien da.

Det var henne jeg også tenkte på.

BTW i en annen tråd her ser jeg nicket flisa både med stor og liten forbokstav - hva er det du prøver deg på? :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Du røyker pepe også?

Hvordan tobakk stapper du den med?

Skal vi treffes en gang?

Nei, jeg røyker -pæpe-. Så jeg tror ikke vi noen gang bør møtes, da det kan bli skjebnesvangert når to med så forskjellige syn på det lekmann kaller "pipe", støter sammen.

Skrevet

Jeg er i hverfall rimelig sikker på at Sisann, Tristann og Caloni + et par til er samme person. Som har det gøy.

Ganske harmløst, men spammete :-)

Sisann har jeg aldri sett - *må søke* hehe

Skrevet

Det var henne jeg også tenkte på.

BTW i en annen tråd her ser jeg nicket flisa både med stor og liten forbokstav - hva er det du prøver deg på? :-)

Jeg hadde sånne krøller på meg og så tok jeg vekk krøllene og sto igjen med Flisa med stor F -det så uvant ut -og så ble jeg meg selv igjen :) Huff, så vant en blir til seg sjøl! hehe

Gjest Tristann
Skrevet

Nei, jeg røyker -pæpe-. Så jeg tror ikke vi noen gang bør møtes, da det kan bli skjebnesvangert når to med så forskjellige syn på det lekmann kaller "pipe", støter sammen.

Neida, jeg er ikke voldelig!

Har bare veldig lyst til å treffe en med samme lidenskap som meg!

Skrevet

Jeg hadde sånne krøller på meg og så tok jeg vekk krøllene og sto igjen med Flisa med stor F -det så uvant ut -og så ble jeg meg selv igjen :) Huff, så vant en blir til seg sjøl! hehe

Ja, man blir fort vant til nicket sitt - OG andres! Så derfor sier jeg velkommen tilbake til flisa med liten f! ;-)

For min del var morsan med liten forbokstav bare en tilfeldighet, men når den først var der er det veldig rart å se nicket skrevet med stor forbokstav! ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Neida, jeg er ikke voldelig!

Har bare veldig lyst til å treffe en med samme lidenskap som meg!

Det kan godt være at du ikke er voldelig, men det er jeg.

Gjest Tristann
Skrevet

Det kan godt være at du ikke er voldelig, men det er jeg.

Uff da.

Hvorfor?

Jeg kan av og til bli irritert når det er lenge siden jeg har suttet på pepan eller drukket noe alkohol, men voldelig nei.

Gjest Calóni
Skrevet

Uff da.

Hvorfor?

Jeg kan av og til bli irritert når det er lenge siden jeg har suttet på pepan eller drukket noe alkohol, men voldelig nei.

Jeg har en tendens til å bli voldelig når folk påstår at det ikke heter pæpe.

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg har en tendens til å bli voldelig når folk påstår at det ikke heter pæpe.

Det syns jeg er trist.

Du trenger en klem og her kommer den..

*pepeklem*

Gjest Calóni
Skrevet

Det syns jeg er trist.

Du trenger en klem og her kommer den..

*pepeklem*

Pass deg. Pæpa og pepen kan stange borti hverandre om vi klemmer hverandre. Og det kan vi ikke ha noe av.

Gjest Tristann
Skrevet

Pass deg. Pæpa og pepen kan stange borti hverandre om vi klemmer hverandre. Og det kan vi ikke ha noe av.

Jeg kan godt ta ut pepan akkurat i det vi klemmer hverandre.

Men, den skal fort inn igjen.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kan godt ta ut pepan akkurat i det vi klemmer hverandre.

Men, den skal fort inn igjen.

Min skal ikke ut, dessverre. Jeg har fått et kirurgisk inngrep, slik at den sitter i permanent. Mye greiere, så slipper jeg å passe på den hele tida. Den hadde en tendens til å falle ut når jeg shamponerte håret og sånt.

Gjest Tristann
Skrevet

Min skal ikke ut, dessverre. Jeg har fått et kirurgisk inngrep, slik at den sitter i permanent. Mye greiere, så slipper jeg å passe på den hele tida. Den hadde en tendens til å falle ut når jeg shamponerte håret og sånt.

Et slags hull ved munnviken da eller?

Kanskje dette hadde vært noe?

Dyrt?

Men, jeg tjener ikke så bra..

Pepekos:

Gjest Calóni
Skrevet

Et slags hull ved munnviken da eller?

Kanskje dette hadde vært noe?

Dyrt?

Men, jeg tjener ikke så bra..

Pepekos:

Legen min anså det som en nødvendig operasjon, så jeg fikk alt dekket. Jeg kan ikke snakke mer, men det var verdt det.

Skrevet

:-) Helt OK

Vi var enige om at det ikke liknet din humor.

...og hvis det er en ekstra-humor... vel :-)

....og hvem er så DU???

Gjest stoneman
Skrevet

....og hvem er så DU???

Tror du vil finne nicket mitt dersom du leter.

Ikke ofte jeg er her, og forsøker stort sett å være serriøs :-/

Men i noen dol-klubb... ? Nei

Samme nick stort sett hver gang ja.

Skrevet

Tror du vil finne nicket mitt dersom du leter.

Ikke ofte jeg er her, og forsøker stort sett å være serriøs :-/

Men i noen dol-klubb... ? Nei

Samme nick stort sett hver gang ja.

Pøh - du skal sikkert bare plante små drypp om vår venn morsan.

Skrevet

Antipermanent? Forresten, jeg leser navnet ditt som navnet på stedet Flisa, men det er kanskje feil det? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...