flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Antipermanent? Forresten, jeg leser navnet ditt som navnet på stedet Flisa, men det er kanskje feil det? :-) Aner ikke - jeg leser det som en sånn som henger over kjøkkenbenken - for det er det jeg er 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Aner ikke - jeg leser det som en sånn som henger over kjøkkenbenken - for det er det jeg er Er det en _sånn_ flis du er! Jeg har sett for meg en treflis, lillesøstra til Knerten, liksom :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det en _sånn_ flis du er! Jeg har sett for meg en treflis, lillesøstra til Knerten, liksom :-) nope - solid keramikk - litt blank i overflata! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Pøh - du skal sikkert bare plante små drypp om vår venn morsan. han er da på galleriet om jeg ikke husker helt feil? Er ikke der selv lenger, men mener å huske det nicket der? 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 han er da på galleriet om jeg ikke husker helt feil? Er ikke der selv lenger, men mener å huske det nicket der? Det er Stone det han har jeg hilst på - tror ikke det er samme kæll 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Aner ikke - jeg leser det som en sånn som henger over kjøkkenbenken - for det er det jeg er *lol* Jeg hadde også tenkt på en treflis! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.