Gå til innhold

MSN, hvordan vite om noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ups - kom opp masse advarsler og sånn - ser ikke særlig trygg ut den siden der.

Skrevet

ups - kom opp masse advarsler og sånn - ser ikke særlig trygg ut den siden der.

Jaha? Fikk ingen advarsler jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jaha? Fikk ingen advarsler jeg...

Det gjorde jeg. Norton anbefalte meg å kjøre et virussøk umiddelbart, og den fant en trussel den så anbefalte meg å slette.

Det er første gang jeg har sett Norton reagere sånn.

Skrevet

Det gjorde jeg. Norton anbefalte meg å kjøre et virussøk umiddelbart, og den fant en trussel den så anbefalte meg å slette.

Det er første gang jeg har sett Norton reagere sånn.

Hjelp

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hjelp

Det trenger ikke være noe alvorlig, og de fleste har vel i dag oppgraderte antivirusprogram som tar seg av den slags.

Skrevet

Det trenger ikke være noe alvorlig, og de fleste har vel i dag oppgraderte antivirusprogram som tar seg av den slags.

Ja det ser ut som om det gikk greit; hadde vaert toppen av kransekaka, fant nettopp ut takket vaere denne forbannede siden at en fyr jeg hadde besök av for to dager siden har bràtt avskrevet meg fra sin MSN kontaktliste, rett etter à ha sendt meg en vennlig sms (HVA ER DET MED SLIKE MANNFOLK??)

Sà om jeg I TILLEGG skulle ha fàtt virus... Arrrgh

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja det ser ut som om det gikk greit; hadde vaert toppen av kransekaka, fant nettopp ut takket vaere denne forbannede siden at en fyr jeg hadde besök av for to dager siden har bràtt avskrevet meg fra sin MSN kontaktliste, rett etter à ha sendt meg en vennlig sms (HVA ER DET MED SLIKE MANNFOLK??)

Sà om jeg I TILLEGG skulle ha fàtt virus... Arrrgh

Det trenger ikke bety noe som helst. Jeg har tidligere blokkert folk jeg ser er online men ikke har tid til å snakke med der og da, uten at det betyr noe som helst annet enn at jeg er opptatt på annet hold.

Skrevet

Det trenger ikke bety noe som helst. Jeg har tidligere blokkert folk jeg ser er online men ikke har tid til å snakke med der og da, uten at det betyr noe som helst annet enn at jeg er opptatt på annet hold.

Takk for oppmuntrende svar, men dessverre, han har ikke blokkert meg, jeg er bare ikke pà listen hans lenger. Har to MSN-adresser og sjekket det ut pà meg selv, linken jeg ga her viser ikke om noen har blokkert deg, men om du er ströket fra listen til en av kontaktene dine.

Ganske sur nà...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for oppmuntrende svar, men dessverre, han har ikke blokkert meg, jeg er bare ikke pà listen hans lenger. Har to MSN-adresser og sjekket det ut pà meg selv, linken jeg ga her viser ikke om noen har blokkert deg, men om du er ströket fra listen til en av kontaktene dine.

Ganske sur nà...

Jaja, det er vel da du bør ta et hint å drite i fyren.

Men det er rart han sletta deg like etter at han sendte deg en sms.

Gjest BattleClown
Skrevet

Virusprogrammet mitt terminerte det som foregikk på den web-siden der.

Hvis du vil sjekke om noen har blokket deg, så søk på google etter: msn block check

Jeg hadde ikke stolt på sider som krever at du installerer ting.

Når det er sagt så finnes det ingen pålitelig måte å sjekke dette, for man kan helt fint nekte MSN å vise om du er online eller ikke.

Hvis du lurer på hvem som har lagt deg til kontaktlista si, så kan du gå inn på:

Tools->Options->Privace

(i Messenger altså)

Skrevet

Virusprogrammet mitt terminerte det som foregikk på den web-siden der.

Hvis du vil sjekke om noen har blokket deg, så søk på google etter: msn block check

Jeg hadde ikke stolt på sider som krever at du installerer ting.

Når det er sagt så finnes det ingen pålitelig måte å sjekke dette, for man kan helt fint nekte MSN å vise om du er online eller ikke.

Hvis du lurer på hvem som har lagt deg til kontaktlista si, så kan du gå inn på:

Tools->Options->Privace

(i Messenger altså)

Takk, det var kjekke opplysninger!

Skulle bare gjerne ogsà visst om det kan vaere en annen grunn til at jeg ikke er pà listen hans lenger... Sà han strevde litt med à forandre msn-navnet sitt for 2 dager siden og at han ikke fikk det til...

Er sà skuffet over à bare bli ströket sànn uten noen annen form for avskjed, feigt og respektlöst, og det var HAN som institerte pà à komme til meg... MErkelige greier.

Gjest BattleClown
Skrevet

Takk, det var kjekke opplysninger!

Skulle bare gjerne ogsà visst om det kan vaere en annen grunn til at jeg ikke er pà listen hans lenger... Sà han strevde litt med à forandre msn-navnet sitt for 2 dager siden og at han ikke fikk det til...

Er sà skuffet over à bare bli ströket sànn uten noen annen form for avskjed, feigt og respektlöst, og det var HAN som institerte pà à komme til meg... MErkelige greier.

Messenger kontaklista blir oppbevart på MSN-serverene, og den følger med deg uansett hvor i verden du er, så eneste måten du kan bli blokket/slettet på, er hvis han gjør det selv, manuelt.

Og hvis man sletter noen fra lista si, så får man spørsmål om man også ønsker å blokke vedkommende fra å se din online-status.

Selv så blokker jeg folk som jeg ikke vil snakke med der og da, men som jeg vet vil "forstyrre" selv om jeg står som "busy". Og en og annen har nok blokket meg også, for enkelte er jo aldri online.

Skrevet

Jaja, det er vel da du bør ta et hint å drite i fyren.

Men det er rart han sletta deg like etter at han sendte deg en sms.

Ufattelig pinlig, nà fikk jeg mail tilbake om at han overhodet ikke hadde slettet meg, klem osv. Hadde sent provoserende sms av typen "du er ballelös hvis du ikke svarer, osv"

:-/

Skrevet

Messenger kontaklista blir oppbevart på MSN-serverene, og den følger med deg uansett hvor i verden du er, så eneste måten du kan bli blokket/slettet på, er hvis han gjør det selv, manuelt.

Og hvis man sletter noen fra lista si, så får man spørsmål om man også ønsker å blokke vedkommende fra å se din online-status.

Selv så blokker jeg folk som jeg ikke vil snakke med der og da, men som jeg vet vil "forstyrre" selv om jeg står som "busy". Og en og annen har nok blokket meg også, for enkelte er jo aldri online.

Ja, nà svarte han at han ikke hadde slettet meg da, merkelig...

Men det har vaert mye rör med hans msn,husker nà som jeg har roet meg ned, hehe, at han en gang forsvant fra min liste uten at jeg hadde slettet ham. Snodige greier.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ufattelig pinlig, nà fikk jeg mail tilbake om at han overhodet ikke hadde slettet meg, klem osv. Hadde sent provoserende sms av typen "du er ballelös hvis du ikke svarer, osv"

:-/

Hehe, stolte du så jævlig på det programmet der at du skjelte fyren ut?

Sorry at jeg ler. :)

Skrevet

Hehe, stolte du så jævlig på det programmet der at du skjelte fyren ut?

Sorry at jeg ler. :)

Du har all grunn til à flire; dette var jo helt latterlig.

Pà tide jeg kommer meg i terapi... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har all grunn til à flire; dette var jo helt latterlig.

Pà tide jeg kommer meg i terapi... :-)

Hvis dette er en potensiell kjæreste bør du i hvert fall være litt forsiktig så du ikke nå skremmer ham bort.

Du ble tross alt tatt på fersken i å ha sjekket ut hans msn-status. Joa, kanskje du bare gjorde det for moroskyld, men det tror ikke han noe på nå etter at du reagerte som du gjorde.

Så jeg håper du er en dyktig roer. :)

Skrevet

Hvis dette er en potensiell kjæreste bør du i hvert fall være litt forsiktig så du ikke nå skremmer ham bort.

Du ble tross alt tatt på fersken i å ha sjekket ut hans msn-status. Joa, kanskje du bare gjorde det for moroskyld, men det tror ikke han noe på nå etter at du reagerte som du gjorde.

Nei! Sjekket ham ikke ut i det hele tatt! Skulle ikke sjekke noen ut, fant bare den linken og prövde den for moro skyld, ble veldig overrasket da hans navn kom opp. Og jeg har selvsagt ikke forklart hvordan jeg fikk denne mistanken.

Han er egentlig ikke noen potensiell kjaereste, men en venn og... litt mer. Synes det var veldig skuffende og frekt at han bare skulle droppe meg uten à si i fra, rett etter à ha vaert pà besök hos meg (han bor i en annen by); saerlig nàr det er han som har stresset for à fà i stand dette mötet.

Skrevet

Siden fungerer slik at du skriver inn din msn-adresse og gir passordet ditt; du fàr da listet opp navnene til de msn-kontaktene som màtte ha fjernet deg fra sin msn-liste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...