Gå til innhold

MSN, hvordan vite om noen...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden fungerer slik at du skriver inn din msn-adresse og gir passordet ditt; du fàr da listet opp navnene til de msn-kontaktene som màtte ha fjernet deg fra sin msn-liste.

Ok. Tror ikke jeg ville prøvd den. De som har fjernet meg har fjernet meg, og det er helt greit.

Men det var noe virusgreier på den siden. Ser det er flere her som nevner det. Så du burde oppdatere virusprogrammet ditt og ta et søk.

Skrevet

Ok. Tror ikke jeg ville prøvd den. De som har fjernet meg har fjernet meg, og det er helt greit.

Men det var noe virusgreier på den siden. Ser det er flere her som nevner det. Så du burde oppdatere virusprogrammet ditt og ta et søk.

Ja, helt enig, jeg burde ha droppet det, sjekket ut siden tidlig i morges, uten à tenke noe saerlig over det, ikke helt vàken.

Skrevet

Jaha? Fikk ingen advarsler jeg...

Da har du kanskje ganske lav sikkerhetsmur på maskinen din?

Skrevet

Da har du kanskje ganske lav sikkerhetsmur på maskinen din?

Ja jeg har nok det da, mà fà gjort noe med det. Bruker AVG-antivirus, trodde det var bra...

Skrevet

Ja jeg har nok det da, mà fà gjort noe med det. Bruker AVG-antivirus, trodde det var bra...

Jeg har høy sikkerhet (eller hva det heter) på min maskin, og fikk også masse advarsler.

Jaja, håper det ordner seg med han som ikke hadde blokkert deg likevel.. :-)

Skrevet

Siden fungerer slik at du skriver inn din msn-adresse og gir passordet ditt; du fàr da listet opp navnene til de msn-kontaktene som màtte ha fjernet deg fra sin msn-liste.

Gir fra deg passordet ditt?? Er du gal jente...

Bytt i alle fall passord nå.

Og lær leksen, gi aldri ifra deg pin-kode (til bankkort etc), passord etc.

Det er ALDRI noen god grunn for at folk skal ha dine passord/pinkoder.

Skrevet

Jeg har høy sikkerhet (eller hva det heter) på min maskin, og fikk også masse advarsler.

Jaja, håper det ordner seg med han som ikke hadde blokkert deg likevel.. :-)

Takk! :-)

Skrevet

Gir fra deg passordet ditt?? Er du gal jente...

Bytt i alle fall passord nå.

Og lær leksen, gi aldri ifra deg pin-kode (til bankkort etc), passord etc.

Det er ALDRI noen god grunn for at folk skal ha dine passord/pinkoder.

Ja, selvsagt, hvor ödelagt var jeg egentlig i morges???

Men nà klarer jeg ikke à finne hvor man bytter passord pà MSN, hmmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...