Gå til innhold

Svigerforeldre *uff*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt skal man alltids tenke seg om, men jo kortere tid man har kjent hverandre jo mindre vet de om hverandre. Derfor er det viktigere etter kort tid.

Omverdenen bryr seg katta om partneren din er ett nummer i rekka eller ikke.

Det vil jo vise seg senere uansett. Hvis dere skilles senere er det jo bare ett nummer i rekka da også.

De rundt deg er nok ikke så opptatt av deg og din partner som du kanskje tror:-)

Nei, men JEG er opptatt av ham, og det er alt som teller! :-)

Dessuten synes jeg ikke 2,5 år er kort tid. Da hadde vi bodd smamen i nesten 2 år, og kjente hverandre veldig godt.

Annerledes dersom de 2,5 årene er fra man ble kjærester på videregående el lign.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mrxx

8

• lonelyP

2

• avtrykk

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men JEG er opptatt av ham, og det er alt som teller! :-)

Dessuten synes jeg ikke 2,5 år er kort tid. Da hadde vi bodd smamen i nesten 2 år, og kjente hverandre veldig godt.

Annerledes dersom de 2,5 årene er fra man ble kjærester på videregående el lign.

Skjønner jo at du er opptatt av ham, men alle er jo svært opptatt av partneren sin og spesielt den første tiden. Ikke akkurat lurt å kaste seg ut i ett giftemål av den grunnen.

Det er viktig å ikke være for rask og det er heller ikke nødvendig vente i årevis heller.

Som du sier så er det forskjell på alder også og hvordan man har levd sammen i tiden før giftemålet.

Skrevet

Skjønner jo at du er opptatt av ham, men alle er jo svært opptatt av partneren sin og spesielt den første tiden. Ikke akkurat lurt å kaste seg ut i ett giftemål av den grunnen.

Det er viktig å ikke være for rask og det er heller ikke nødvendig vente i årevis heller.

Som du sier så er det forskjell på alder også og hvordan man har levd sammen i tiden før giftemålet.

Jeg tror du misforstår det jeg sier om "opptatt av" i forhold til omverdenen etc, men det kan egentlig være det samme! :-)

Vi har nå holdt sammen siden 80-tallet, og det ville vi sikkert ha gjort selv om vi hadde giftet oss tidligere enn vi gjorde! :-)

Skrevet

Jeg tror du misforstår det jeg sier om "opptatt av" i forhold til omverdenen etc, men det kan egentlig være det samme! :-)

Vi har nå holdt sammen siden 80-tallet, og det ville vi sikkert ha gjort selv om vi hadde giftet oss tidligere enn vi gjorde! :-)

Det hadde dere sikkert, men dere hadde helt sikket holde sammen om dere ikke hadde giftet dere også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...