favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Noen som vet om det skjer noe med dette? http://www.nbf.no/Saksarkiv/Forhandlersaker/2003/Annet03/bilnorge-vrakpant.htm 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tror ikke det er noe umiddel "fare" for at dette skjer med det første. Du har en gammel bil skjønner jeg:-) 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Tror ikke det er noe umiddel "fare" for at dette skjer med det første. Du har en gammel bil skjønner jeg:-) :-( 0 Siter
Goliath Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du har fremdeles god tiltro til politikerenes evne til å sette fornuftige tiltak ut i livet forstår jeg:-) Men desverre så tror jeg ikke det vil skje noe her med det første - selv med en såkalt miljøbevisst rødgrønn regjering til rors... 0 Siter
The Punisher Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Dette har de diskutert hvert år nå. Nå virker det imidlertid som om de ærmer seg en løsning nærmere enn noen gang, Men noe av det samme som sist. Jeg mener beløpet de nevnte var 5-6000 nå til 2007! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.