Gå til innhold

Finnes ikke det da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147842

"Hun tror flere vil skifte ut pølsa med en sunn brødskive og godt pålegg hvis de får muligheten..."

Hva med de her sandwichene med roastbeef, egg osv?? Er ikke det lissom sunne alternativer? Lurer på om de folka noen gang har vært på en bensinstasjon.

Skrevet

Veeeeeeeel. det er mye mat på bensinstasjoner som ikke akkurat er så veldig mye sunnere enn pølser. Baguetter/sandwich av fint mel, med masse smør og dressing. Begrenset hvor sunt det faktisk er...

Gjest soldier
Skrevet

Tvang/Lovverk er bare idiotisk, og fører ingensteds hen. Merkelig at en del av disse overformynderne fortsatt tror på slike kommunistiske idèer.

Syns at bensinstasjonene heller kunne markedsføre en bilist-frokost.

Skrevet

Veeeeeeeel. det er mye mat på bensinstasjoner som ikke akkurat er så veldig mye sunnere enn pølser. Baguetter/sandwich av fint mel, med masse smør og dressing. Begrenset hvor sunt det faktisk er...

Ja, usj!

Men ikke skjønner jeg at noen orker å sette til livs en varm pølse til frokost! *grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår heller ikke at noen orker å dytte i seg en pølsemeny til frokost, selv sliter jeg til og med med den slags nattestid, men å skulle forby folk en usunn frokost er idioti.

Folk må da for faen få lov til å spise nøyaktig hva de vil og når de vil.

Skrevet

Ja, usj!

Men ikke skjønner jeg at noen orker å sette til livs en varm pølse til frokost! *grøss*

DET er jeg enig i.

Poenget mitt var mer det at det er LANGT mellom de sunne alternativene på bensinstasjoner og andre steder "for folk i farta" hvis man ikke rekker hjemom for å spise fx.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DET er jeg enig i.

Poenget mitt var mer det at det er LANGT mellom de sunne alternativene på bensinstasjoner og andre steder "for folk i farta" hvis man ikke rekker hjemom for å spise fx.

Det er ikke mye fornuftig å kjøpe på en bensinstasjon, nei.

Men svært mange bensinstasjoner lager nå bagetter fra bunnen, og da kan man jo f.eks. be de droppe remulade, majones og diverse dressinger.

I så fall blir en bagett med f.eks. roastbeaf, egg eller reker et helt ok måltid.

Dessverre blir det også mindre velsmakende. :)

Skrevet

Kan de ikke like godt forby dumme folk? :)

Hva med kirurger som hopper over frokosten

Lærere som har krangla med kjerringa

Sjefer som røyker

etc. etc.

makan

LA PØLSA LEVE!

Skrevet

Har jobba på bensinstasjon i 4 år og vi hadde både pastasalater, vanlige salater og toasty med grovt brød. Greit fint brød og dressing er ikke det sunneste i verden, men sånn i forhold til pølser er det jo mye bedre!

Skrevet

Det er ikke mye fornuftig å kjøpe på en bensinstasjon, nei.

Men svært mange bensinstasjoner lager nå bagetter fra bunnen, og da kan man jo f.eks. be de droppe remulade, majones og diverse dressinger.

I så fall blir en bagett med f.eks. roastbeaf, egg eller reker et helt ok måltid.

Dessverre blir det også mindre velsmakende. :)

Disse "svært mange" er vel stort sett begrenset til en del bensinstasjoner i sentrale Oslo/Østland, i alle fall er det svært mange bensinstasjoner som IKKE tilbereder baguetter lokalt, men kun har plastpakket "plastmat".

Men selvsagt, noen stasjoner er bedre enn andre, og det gjelder å legge seg disse på minne når man skal ut og farte.

Skrevet

Kan de ikke like godt forby dumme folk? :)

Hva med kirurger som hopper over frokosten

Lærere som har krangla med kjerringa

Sjefer som røyker

etc. etc.

makan

LA PØLSA LEVE!

DEN ER JEG FOR!!!

Spiser ikke pølser etter 4 år på bensinstasjon, men tåler ikke overformynderi av staten!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Disse "svært mange" er vel stort sett begrenset til en del bensinstasjoner i sentrale Oslo/Østland, i alle fall er det svært mange bensinstasjoner som IKKE tilbereder baguetter lokalt, men kun har plastpakket "plastmat".

Men selvsagt, noen stasjoner er bedre enn andre, og det gjelder å legge seg disse på minne når man skal ut og farte.

Jeg glemmer at jeg bor veldig sentralt og vet hvilke bensinstasjoner som duger dersom jeg trenger mat.

For du har selvsagt rett. Shell og Esso har så vidt jeg vet ikke annet enn ferdige bagetter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...