Gå til innhold

Seventh Heaven på TV

Anbefalte innlegg

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Slik vil jeg leve og ha det i min familie! :-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• KaVa

3

• jaime

3

• Gemini

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En stor barneflokk som tar seg av hverandre etter at foreldrene dør, mener du?

Skrevet

En stor barneflokk som tar seg av hverandre etter at foreldrene dør, mener du?

Det var Party of Five.

Gjest Hjelpemegs
Skrevet

Hallo???

Du vil leve i en slik familie?

Makan til moralsk vrøvl og tull som det er i den serien skal man lete lenge etter.

Foreldrene spionerer på barna når de skal på date, legger seg oppi alle barnas venners problemer. Nei og nei...

Skrevet

Det var Party of Five.

Oi - skikkelig blemme!

Blandet de seriene sammen ja...

Sorry!

Skrevet

Slik vil jeg ALDRI ha det! En sånn dobbeltmoralsk og suppesøt hverdag der barna har null privatliv og alle problemer løses ved å snakke med far og si I love you. Alle episodene jeg har sett handler om at hele familien er involvert når en eller annen av de ørten barna skal på date/har fått kjæreste og "sex før ekteskapet"-problematikk. så moralske og fornuftige denne familien er, hvorfor stoler ikke foreldrene og søsknene på hverandre?

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Hallo???

Du vil leve i en slik familie?

Makan til moralsk vrøvl og tull som det er i den serien skal man lete lenge etter.

Foreldrene spionerer på barna når de skal på date, legger seg oppi alle barnas venners problemer. Nei og nei...

Det kalles omsorg og ubetinget kjærlighet. :-) Mine foreldre var slik da jeg vokste og og slik vil jeg ha det selv med mine barn...

Skrevet

Det er bare å skaffe noen gode manusforfattere og leie deg noen skuespillere til barn og ektemann/frue så har du det!

Dersom du får en ekte familie, kan jeg garantere at livet ikke blir som i den serien :-)

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Det er bare å skaffe noen gode manusforfattere og leie deg noen skuespillere til barn og ektemann/frue så har du det!

Dersom du får en ekte familie, kan jeg garantere at livet ikke blir som i den serien :-)

Jeg har vokst opp en sånn familie selv og mine barn skal få kjenne denne omsorgen og kjærligheten fra oss også...

Slik kan man altså ha det i virkeligheten også. ;-)

Gjest CCCC,,,4
Skrevet

Det kalles omsorg og ubetinget kjærlighet. :-) Mine foreldre var slik da jeg vokste og og slik vil jeg ha det selv med mine barn...

Ville aldri behandlet mine barn sånn..

Spionere når de er på date og 16 år gamle jenter som ikke får lov å treffe gutter alene???? Hva slags tull er det da?

Når jeg var 16 hadde jeg et aktivt sexliv jeg, og ikke fan om moren og faren min la seg oppi det..

Våkn opp a...

Gjest camsen
Skrevet

Jeg har vokst opp en sånn familie selv og mine barn skal få kjenne denne omsorgen og kjærligheten fra oss også...

Hehe, du er jo helt på jordet.. Lykke til.

Må finne deg en prest med bra sæd først da.

Skrevet

Jeg tviler ikke et sekund på at du har vokst opp i en kjærlig familie, og vil ha denne videreført. Men det betyr ikke at den blir som "Seventh heaven" familien, likevel.

eg er også vokst opp i en kjærlig familie, og elsker mine barn betingelsesløst - selvsagt. Men familien er likevel ikke som "Seaventh heaven" - familien - heldigvis. (Jeg synes den er vanvittig moraliserende og søtsuppeaktig!)

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Jeg tviler ikke et sekund på at du har vokst opp i en kjærlig familie, og vil ha denne videreført. Men det betyr ikke at den blir som "Seventh heaven" familien, likevel.

eg er også vokst opp i en kjærlig familie, og elsker mine barn betingelsesløst - selvsagt. Men familien er likevel ikke som "Seaventh heaven" - familien - heldigvis. (Jeg synes den er vanvittig moraliserende og søtsuppeaktig!)

Synes familien er PERFEKT!

I love it! Skulle gjerne ha adoptert hele den familien jeg :-)

Gjest koselig serie
Skrevet

Jeg liker serien.

Skrevet

Hvis du vil adoptere en fiksjonsfamilie, så vær så god ;-)

Gjest susannasa
Skrevet

Jeg liker serien.

Da er du nok tilbakestående...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...