Gå til innhold

Seventh Heaven på TV

Anbefalte innlegg

Gjest Destini
Skrevet

Hallo!

Liker også den serien kjempegodt! Synes den formidler fine holdninger og verdier. Den viser også at det er viktig med mye omsorg og kjærlighet, samt klare grenser.

Samtidig er jo ikke alt bare idyll. Matt slet jo ganske mye før han slo seg til ro? Mary reiste jo både fra mann og barn. Lucy hadde vanskelig for å flytte fra foreldrene. Simon hadde masse probleme før han igjen ble kristen :-). Bare de tre minste som foreløpig ikke har problemer av ett eller annet slag. Altså det viser også at det ikke er problemfritt å voksne opp i en trygg kristen familie.

Jo, jeg liker den. Deilig med en serie som ikke er full av vold og sex.......... Uskyldig og koselig.......

Bare så synd at jeg er på jobb, og ikke får sett den lenger.............

mvh

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• KaVa

3

• jaime

3

• Gemini

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Kanal? Når?

TV2 klokken 14.00. Du rekker det! :D

Gjest togli
Skrevet

TV2 klokken 14.00. Du rekker det! :D

*løper og slår på tv'n*

Gjest Calóni
Skrevet

*løper og slår på tv'n*

Eks-kjæresten til Matt, Heather, er døv. Det er fantastisk hvor flinke alle døve på TV er til å oppfatte enhver ting andre sier bare ved å lese på munnen ;)

Gjest togli
Skrevet

Eks-kjæresten til Matt, Heather, er døv. Det er fantastisk hvor flinke alle døve på TV er til å oppfatte enhver ting andre sier bare ved å lese på munnen ;)

Jeg rakk bare å se en liten bit nå, men må sjekke mer siden det er en døv med. Det er utrolig hvor flinke døve amerikanere er til å munnavlese. Rene idylliseringa ;-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Tja, synes programmet er rimelig kjedelig.

Litt for sukkersøtt og jeg tviler i grunn på at _noen_ i det hele tatt har det så idyllisk.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg rakk bare å se en liten bit nå, men må sjekke mer siden det er en døv med. Det er utrolig hvor flinke døve amerikanere er til å munnavlese. Rene idylliseringa ;-)

Jeg tror ikke at hun er så ofte med for tiden, men jeg er ikke sikker, jeg ser ikke så mye på det. Men jada, selv mannfolk med helskjegg og bart og som har delvis ryggen til, er lette å forstå ;) Dessuten kan alle døve prate forståelig, da. Selv om de ikke hører brannalarmen. Det kan umulig finnes noe som heter tegnspråktolk/døvetolk i Amerika :P

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror ikke at hun er så ofte med for tiden, men jeg er ikke sikker, jeg ser ikke så mye på det. Men jada, selv mannfolk med helskjegg og bart og som har delvis ryggen til, er lette å forstå ;) Dessuten kan alle døve prate forståelig, da. Selv om de ikke hører brannalarmen. Det kan umulig finnes noe som heter tegnspråktolk/døvetolk i Amerika :P

Hehe, det virker ganske snålt, ja ;-)

Men faktisk er det godt utbygd tolkesystem i Amerika. Iallefall etter det jeg har hørt.

Med høreapparater kan også jeg oppfatte de fleste brannalarmer (bortsett fra en type med så lys lyd at lyden havner innenfor der jeg ikke har hørselsrest i det hele tatt). Det er heller ikke lett å høre på min stemme at jeg er døv, bortsett fra mine heller dårlige s-er ;-)

Munnavlesning av skjeggete menn og "nakke-munnavlesning" er nok plent umulig for de fleste døve vil jeg tro!

Skrevet

Denne serien er nå cancelled. GUDskjelov. Hæ hæ.

Mary Poppins
Skrevet

Denne serien er nå cancelled. GUDskjelov. Hæ hæ.

Den gikk jo på tv idag?

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Den gikk jo på tv idag?

Ja, vi så den vi! :-)

Familien vår er spikret forran skjermen da.

Gjest No hope
Skrevet

Familien vår? Klokken 14 en tirsdag? Trygdet både du og gubben/kjerringa? Tviler på at familien din blir slik som Camdens noen gang da, gitt.

Mary Poppins
Skrevet

Ja det er koselig serie :)

Gjest fantastiskserie
Skrevet

Familien vår? Klokken 14 en tirsdag? Trygdet både du og gubben/kjerringa? Tviler på at familien din blir slik som Camdens noen gang da, gitt.

Med Media Center får vi med oss akkurat det vi vil får med oss. Den sørger for å ta opp hver eneste Seventh Heaven episode når vi er på jobb.

:-)

Gjest snekker andersen
Skrevet

Jeg har mange døve kunder, og mange av de er flinke til å lese på munnen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den er koslig, men jeg kunne aldri hatt det sånn selv!

De foreldrene er jo hyperstrenge.. Hadde blitt gal jeg :)

Skrevet

Den gikk jo på tv idag?

Ja, men det lages ikke flere nye episoder etter denne sesongen. Norge ligger vel langt etter antar jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, men det lages ikke flere nye episoder etter denne sesongen. Norge ligger vel langt etter antar jeg.

De episodene som går nå er jo gamle, det har vært vist mye nyere episoder av 7th heaven i Norge enn de som går nå.

Gjest roppytopp
Skrevet

De episodene som går nå er jo gamle, det har vært vist mye nyere episoder av 7th heaven i Norge enn de som går nå.

Noen sexy sener da?;)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg blir kvalm av sånn idyll... Kliss og klass!

Ditto!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...