Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hva er det verste der vet? Jeg HATER egg!!! Spesielt hardkokte. Kan ikke fatte at folk kan spise det. Kan ikke engang sitte sammen eller ved siden av noen som spiser. Blææææææææææææhhhhhhhhhhhh. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Av mat, mener du? Rogn og krabbe og blodmat. *kvalm* 0 Siter
KaVa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Flykrasj - eller makrell i tomat, som det vel egentlig heter. Grusomt visuelt, grusom smak og grusom lukt. At noen får seg til å spise dette, er meg uforståelig - uansett hvor sundt det måtte være! 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Flykrasj - eller makrell i tomat, som det vel egentlig heter. Grusomt visuelt, grusom smak og grusom lukt. At noen får seg til å spise dette, er meg uforståelig - uansett hvor sundt det måtte være! Nei, det er jo godt. Men, EGG.. Fy fan!!! 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Av mat, mener du? Rogn og krabbe og blodmat. *kvalm* Ja, av mat. Krabbe er kjempegodt, men EGG???? UUUUæææææææææææææhhhhhhhhhh. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nei, det er jo godt. Men, EGG.. Fy fan!!! Egg er jo nyyydelig! harkokt, bløtkokt, speilegg - omelett - you name it! Deilig! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Leverpostei. Kjøttpudding. Kjøttkaker med "knuter" (ellers er kjøttkaker godt altså, men uten knuter). Men hardkokte egg på brødskiva er jo kjempegodt! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, av mat. Krabbe er kjempegodt, men EGG???? UUUUæææææææææææææhhhhhhhhhh. Jeg synes egg er godt. Kokt egg og kaviar på brødskiva er nam. :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Flykrasj - eller makrell i tomat, som det vel egentlig heter. Grusomt visuelt, grusom smak og grusom lukt. At noen får seg til å spise dette, er meg uforståelig - uansett hvor sundt det måtte være! Flykrasj er jo så godt. Med agurk og pepper. Deilig. Spiser det _nesten_ hver dag jegg. Og så er det jo så sunt da!!!! :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Lutefisk. Brekker meg hvis jeg smaker på det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tubekaviar er ordentelig fysj. Også liker jeg ikke medisterkake og ei heller nøkkelost. Men ellers liker jeg nesten alt. :-) 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Egg er jo nyyydelig! harkokt, bløtkokt, speilegg - omelett - you name it! Deilig! Hvem er det som frivillig spiser mat som lukter BÆSJ?? 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes egg er godt. Kokt egg og kaviar på brødskiva er nam. :-) Fy fan. 0 Siter
Gjest littavhvertdet Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Gammalost, peanøttsmør, lutefisk (har aldri smakt det, bare synet gjør meg kvalm), cognaq, wiskey, osv osv 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvem er det som frivillig spiser mat som lukter BÆSJ?? Egg lukter ikke bæsj, det lukter promp. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Peanøttsmør Husker fremdeles jeg satt ved siden av en som het Sjur i bhg og grøste da han hadde peanøttsmør på nistematen sin. Det må ha vært før 1975 en gang... Sånn salatgreie der man ikke ser hva som er oppi. Rekesalat, italiensk salat etc. *grøss* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Egg lukter ikke bæsj, det lukter promp. Neei, det er prompen som lukter egg! 0 Siter
Gjest Su\issann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Egg lukter ikke bæsj, det lukter promp. Ja, ille nok det. Men, hvordan kan noen spise det??? Det er så ekkelt at jeg brekker meg bare jeg tenker på det. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvem er det som frivillig spiser mat som lukter BÆSJ?? Nei, at noen spiser flykrasj er ufattelig for meg, har jeg jo allerede sagt ;-). Egg lukter ikke vondt i det hele tatt? (med unntak av gamle egg, da - og dem spiser man ikke!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.