Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kaviar!!!!!!! Æsj og fysj sier jeg bare :-( 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Peanøttsmør Husker fremdeles jeg satt ved siden av en som het Sjur i bhg og grøste da han hadde peanøttsmør på nistematen sin. Det må ha vært før 1975 en gang... Sånn salatgreie der man ikke ser hva som er oppi. Rekesalat, italiensk salat etc. *grøss* Ingen av tingene der er jo ekle da.. 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kaviar!!!!!!! Æsj og fysj sier jeg bare :-( Enig!! Ikke løyrom da, men kaviar på tube. 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Reker og sopp. Både sopp og reker er kjempegodt! 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nei, at noen spiser flykrasj er ufattelig for meg, har jeg jo allerede sagt ;-). Egg lukter ikke vondt i det hele tatt? (med unntak av gamle egg, da - og dem spiser man ikke!) Du syns ikke hardkokt egg lukter vondt? Hm.. Tror kanskje du har mistet luktesansen da.. Brekker meg jeg.. 0 Siter
KaVa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du syns ikke hardkokt egg lukter vondt? Hm.. Tror kanskje du har mistet luktesansen da.. Brekker meg jeg.. Ikke nykokte hardkokte egg. Jeg kan være enig i at hardkokte egg som har ligget ei stund ikke lukter spesielt godt - så det spiser man ikke :-) 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ikke nykokte hardkokte egg. Jeg kan være enig i at hardkokte egg som har ligget ei stund ikke lukter spesielt godt - så det spiser man ikke :-) Du tuller?? Det STINKER!!! Hvis barna mine spiser det kan jeg ikke være i samme rom engang. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ingen av tingene der er jo ekle da.. Det kan vel hende? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enig!! Ikke løyrom da, men kaviar på tube. :-) Men egg er godt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er du i slekt med Tristann? Vil tro Tristann og Sisann deler mer enn siste stavelse i navnet ;-) 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 :-) Men egg er godt! Æsssssssssssssssssssj 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vil tro Tristann og Sisann deler mer enn siste stavelse i navnet ;-) Det var det jeg satt og grubla på her også... I motsatt fall får Sissann ha oss unnskyldt ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Eggeskall. Når jeg slurver med plukkinga og får det i munnen lager jeg lyder som kan høres herfra til evigheten. Eggeskall i munnen er forjævlig. 0 Siter
Gjest Sissann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Eggeskall. Når jeg slurver med plukkinga og får det i munnen lager jeg lyder som kan høres herfra til evigheten. Eggeskall i munnen er forjævlig. Vil heller ha eggeskall i munnen enn egg for å si det sånn.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.