Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Substitutt for dansepartner ja, det var vel dagens beste ;-) Nei, ikke dansepartner. Kukk, altså elskovstangen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Helt enig! Jeg kan ikke begripe at noen kan spise kokt egg, og den lukten da *pjuk* Menjeg kan gjerne spise stekt egg, men det lukter heeelt annerledels, og ser mere appetitlig ut.. synes jeg. joikaboller.... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Dyrelever Hva slags lever liker du da :-) 0 Siter
Soria Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hva slags lever liker du da :-) Av torsk og sei 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enig, - egg er ille. Men bløtkokt er verst! Nei, forresten - de som drikker råe egg tar faktisk kaka. Buuææærk. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enig, - egg er ille. Men bløtkokt er verst! Nei, forresten - de som drikker råe egg tar faktisk kaka. Buuææærk. DRikke rått egg har jeg ikke gjort, men jeg tar gjerne en biff tartar med rått kjøtt og rå eggeplomme!*nam nam* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enig - jeg begynner nesten å grine jeg da! Jeg har det sånn med fiskebein også. Så det er nok heller det at jeg ikke liker å få ting i munnen, i hvert fall ikke ting som ikke hører hjemme der. Hår, ja. Det er et kapittel for seg. Det kan være en sammenheng. Jeg spiser heller ikke blodmat. 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 DRikke rått egg har jeg ikke gjort, men jeg tar gjerne en biff tartar med rått kjøtt og rå eggeplomme!*nam nam* *gulp* 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har det sånn med fiskebein også. Så det er nok heller det at jeg ikke liker å få ting i munnen, i hvert fall ikke ting som ikke hører hjemme der. Hår, ja. Det er et kapittel for seg. Det kan være en sammenheng. Jeg spiser heller ikke blodmat. Blodmat er godt - - men jeg vet hva du mener med fremmedlegemer i munnen (ikke le) Jeg hæler ikke at tannlegen skrur fast slike forskalinger rundt tanna - jeg trur nesten jeg dauer jeg da - ens slags tannklaus! hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 DRikke rått egg har jeg ikke gjort, men jeg tar gjerne en biff tartar med rått kjøtt og rå eggeplomme!*nam nam* Biff tartar i disse e-coli tider er vel ikke å anbefale akkurat... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Av torsk og sei OK. Tenkte i helt andre baner :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Blodmat er godt - - men jeg vet hva du mener med fremmedlegemer i munnen (ikke le) Jeg hæler ikke at tannlegen skrur fast slike forskalinger rundt tanna - jeg trur nesten jeg dauer jeg da - ens slags tannklaus! hehe Hos tannlegen er det lukta og lyden som plager meg. Smerten hadde sannsynligvis vært grei hvis den var konstant, men det er den ikke. Du hører den jævla lyden fra boret, du arbeider med alt vannet i kjeften, og på toppen av det hele sitter du og venter på at boret skal treffe en nerve. Huff. Jeg skal til tannlegen om to uker. :/ 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Biff tartar i disse e-coli tider er vel ikke å anbefale akkurat... Nei, det er jo en annen sak! ;-) Men godt er det! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nei, det er jo en annen sak! ;-) Men godt er det! "Men godt er det!" Det hevder mannen min også. Selv har jeg ikke våget å smake. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hos tannlegen er det lukta og lyden som plager meg. Smerten hadde sannsynligvis vært grei hvis den var konstant, men det er den ikke. Du hører den jævla lyden fra boret, du arbeider med alt vannet i kjeften, og på toppen av det hele sitter du og venter på at boret skal treffe en nerve. Huff. Jeg skal til tannlegen om to uker. :/ Sysn det svir mest i pungen jeg.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Sysn det svir mest i pungen jeg.... Ja, forsåvidt. Jeg får krysse fingra. Droppet timen i fjor, så den i år må jeg ta. Tror ikke jeg har noen hull. Pleier i så fall å kjenne det. Men det svir nok i pungen uansett. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 sopp (har en slags fobi mot sopp orker ikke tanken på å ta i en champinjong (vet ikke hvordan det skrives) en gang, men jeg har smakt det flere ganger. aubergine sursøt saus oliven det fins masse ekle oster (men mange gode også) rå løk (men det er godt med stekt løk) tomatbønner og masse kjøtt-ting som jeg ikke kunne fordra er f.eks. ribbe, svor, pinnekjøtt, skinke, fenalår (og annet salt kjøtt), koteletter m.m. men nå spiser jeg jo ingenting kjøtt mer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Av mat så kan jeg lett spy av hamburger! Sild (på brødskiva)kommer og høyt på lista. Sikkert mer og, men kommer ikke på noe nå.. Av drikke så er jeg veldig kresen, men noe jeg aldri kunne fått i meg er melk! (Tenker da på å drikke det) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.