Gå til innhold

Verste dere vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Substitutt for dansepartner ja, det var vel dagens beste ;-)

Nei, ikke dansepartner.

Kukk, altså elskovstangen.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Soria

5

• KaVa

5

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig! Jeg kan ikke begripe at noen kan spise kokt egg, og den lukten da *pjuk*

Menjeg kan gjerne spise stekt egg, men det lukter heeelt annerledels, og ser mere appetitlig ut.. synes jeg.

joikaboller....

Mista nikket
Skrevet

Dyrelever

Hva slags lever liker du da :-)

Skrevet

Hva slags lever liker du da :-)

Av torsk og sei :)

Skrevet

Enig, - egg er ille. Men bløtkokt er verst! Nei, forresten - de som drikker råe egg tar faktisk kaka.

Buuææærk.

Skrevet

Enig, - egg er ille. Men bløtkokt er verst! Nei, forresten - de som drikker råe egg tar faktisk kaka.

Buuææærk.

DRikke rått egg har jeg ikke gjort, men jeg tar gjerne en biff tartar med rått kjøtt og rå eggeplomme!*nam nam*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig - jeg begynner nesten å grine jeg da!

Jeg har det sånn med fiskebein også.

Så det er nok heller det at jeg ikke liker å få ting i munnen, i hvert fall ikke ting som ikke hører hjemme der.

Hår, ja. Det er et kapittel for seg. Det kan være en sammenheng.

Jeg spiser heller ikke blodmat.

Skrevet

DRikke rått egg har jeg ikke gjort, men jeg tar gjerne en biff tartar med rått kjøtt og rå eggeplomme!*nam nam*

*gulp*

:)

Skrevet

Jeg har det sånn med fiskebein også.

Så det er nok heller det at jeg ikke liker å få ting i munnen, i hvert fall ikke ting som ikke hører hjemme der.

Hår, ja. Det er et kapittel for seg. Det kan være en sammenheng.

Jeg spiser heller ikke blodmat.

Blodmat er godt - - men jeg vet hva du mener med fremmedlegemer i munnen (ikke le)

Jeg hæler ikke at tannlegen skrur fast slike forskalinger rundt tanna - jeg trur nesten jeg dauer jeg da - ens slags tannklaus! hehe

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Biff tartar i disse e-coli tider er vel ikke å anbefale akkurat...

Mista nikket
Skrevet

Av torsk og sei :)

OK. Tenkte i helt andre baner :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blodmat er godt - - men jeg vet hva du mener med fremmedlegemer i munnen (ikke le)

Jeg hæler ikke at tannlegen skrur fast slike forskalinger rundt tanna - jeg trur nesten jeg dauer jeg da - ens slags tannklaus! hehe

Hos tannlegen er det lukta og lyden som plager meg.

Smerten hadde sannsynligvis vært grei hvis den var konstant, men det er den ikke. Du hører den jævla lyden fra boret, du arbeider med alt vannet i kjeften, og på toppen av det hele sitter du og venter på at boret skal treffe en nerve.

Huff. Jeg skal til tannlegen om to uker. :/

Skrevet

Biff tartar i disse e-coli tider er vel ikke å anbefale akkurat...

Nei, det er jo en annen sak! ;-)

Men godt er det!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, det er jo en annen sak! ;-)

Men godt er det!

"Men godt er det!"

Det hevder mannen min også. Selv har jeg ikke våget å smake.

Skrevet

Hos tannlegen er det lukta og lyden som plager meg.

Smerten hadde sannsynligvis vært grei hvis den var konstant, men det er den ikke. Du hører den jævla lyden fra boret, du arbeider med alt vannet i kjeften, og på toppen av det hele sitter du og venter på at boret skal treffe en nerve.

Huff. Jeg skal til tannlegen om to uker. :/

Sysn det svir mest i pungen jeg....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sysn det svir mest i pungen jeg....

Ja, forsåvidt.

Jeg får krysse fingra. Droppet timen i fjor, så den i år må jeg ta. Tror ikke jeg har noen hull. Pleier i så fall å kjenne det. Men det svir nok i pungen uansett.

Skrevet

sopp (har en slags fobi mot sopp orker ikke tanken på å ta i en champinjong (vet ikke hvordan det skrives) en gang, men jeg har smakt det flere ganger.

aubergine

sursøt saus

oliven

det fins masse ekle oster (men mange gode også)

rå løk (men det er godt med stekt løk)

tomatbønner

og masse kjøtt-ting som jeg ikke kunne fordra er f.eks. ribbe, svor, pinnekjøtt, skinke, fenalår (og annet salt kjøtt), koteletter m.m.

men nå spiser jeg jo ingenting kjøtt mer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Av mat så kan jeg lett spy av hamburger! Sild (på brødskiva)kommer og høyt på lista.

Sikkert mer og, men kommer ikke på noe nå..

Av drikke så er jeg veldig kresen, men noe jeg aldri kunne fått i meg er melk! (Tenker da på å drikke det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...