Gå til innhold

Verste dere vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn surstrømming som svenskene er så glad i. Fysj og føy!

Melk orker jeg heller ikke.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Soria

5

• KaVa

5

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest pepsi maxx
Skrevet

Makrell i tomat. Avskyr lukten, smaken og utseende. æsj.

Gjest midia
Skrevet

Lukten av pinnekjøtt.

Gikk gjennom et kjøkken som det var laget pinnekjøtt på å det var så ille at jeg nesten måtte brekke meg.

Gjest solgunnn
Skrevet

Lukten av pinnekjøtt.

Gikk gjennom et kjøkken som det var laget pinnekjøtt på å det var så ille at jeg nesten måtte brekke meg.

Pysete du:=)

Gjest midia
Skrevet

Pysete du:=)

hehe ja. Det er godt mulig det luktet snodig av pinnekjøttet der for det er mye annet snodig også å jeg takker alltid nei til middag der.

Skrevet

Både sopp og reker er kjempegodt!

Vel, smaken er som baken...

Skrevet

Bønner - gørekkel konsistens!

Blåmuggost - smaker fjøs!

Leverpostei - ufattelig at matvrange unger faktisk liker denne guffa!

Skrevet

Før likte jeg ikke pizza og ble helt kvalm av lukten, men nå har jeg lært meg å like det

Skrevet

Lungemos og blodpudding er det verste. Deretter kommer ertesuppe men det spiser jeg hvis jeg må, dvs hvis jeg får det servert borte.

Skrevet

Sysn det svir mest i pungen jeg....

Snakker dere om barbering eller tannleger nå? ;-)

Skrevet

Det kan vel hende?

Joda, sånn salatgørr er helt klart ekkelt.

Skrevet

Snakker dere om barbering eller tannleger nå? ;-)

Ja! :)

Skrevet

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å drikke melk. Begriper ikke at folk greier å tylle i seg sånt. Jeg brekker meg når jeg får melken i munnen.

Den ene sønnen min er helt lik. Han nektet å drikke melk fra ca to års alder. Han kan faktisk risikere å spy hvis han ser en melkebart... I barnehagen pleide de å passe på at de aldri plasserte ham ved siden av noen som griste litt med melken. En periode var han så tander at han nektet å leke med de av barna som luktet melk..

Jeg er ikke så kresen. Men jeg nekter å spise blodmat, og jeg spiser ikke kumler. Det hjelper ikke at det er uhøflig, jeg klarer bare ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...