Gå til innhold

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

He he.. OJ,,, blir langt for en langweekend da ;-)

Gjest casioplk
Skrevet

Syns du det huset var så fint?

Syns det så riktig så shabby og forfallent ut jeg da men.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

He-he... Verden er ikke rettferdig...

Gjest casiopk
Skrevet

He-he... Verden er ikke rettferdig...

Hva mener dere?

Vil dere bo i den rønna?

Skrevet

Skulle ønske flere delte din oppfatning, da kunne jeg sikkert fått det gratis! :-)

Skrevet

Så billig! Søstra mi har kjøpt tomt der - skal bygge. så jeg skal JIPPI dit en dag :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hva mener dere?

Vil dere bo i den rønna?

Rønne?

Nå har jeg ikke åpnet thumbnailsene. Men det jeg kunne se sånn med et raskt blikk, var et stort hus med stor hage og basseng i et solfylt land...

Er ikke det bra nok, kanskje?

Men hvis du kan dokumentere for meg at huset har råte- og muggskader, skal jeg gladelig gi avkall på det. Kanskje jeg i så fall kunne sette opp campingvogn i hagen i stedet.

Skrevet

Så billig! Søstra mi har kjøpt tomt der - skal bygge. så jeg skal JIPPI dit en dag :)

Herlig! :-)

Skrevet

Herlig! :-)

...men langt....ho er ikke helt vel bevart - men tomta kostet 10.000 så ho kjøpte 2...

Skrevet

...men langt....ho er ikke helt vel bevart - men tomta kostet 10.000 så ho kjøpte 2...

Oida! Hun vet at det ikke er billig å reise dit heller? :-)

Kan jeg få den andre tomta hvis hun ikke får bruk for dem? :-)

Skrevet

Er det i Norge?

Kanskje det er fra Moskva? Syns å ha sett det bildet før.

Skrevet

Kanskje det er fra Moskva? Syns å ha sett det bildet før.

Vil jeg tro! De stakkars ungene rekker jo ikke å bli født engang før de dyppes under isen. (Dama er gravid, ser det ut som.)

Så en gang på TV en svær bamse av en far som tok et håndgrep rundt anklene på sitt lille spedbarn, og holdt det opp ned mens dyppet ungen i isvannet flere ganger.

Helt vanvittig. Men der i verden kalles vel slikt 'oppdragelse'.

Skrevet

Aiiii....hadde jeg vært litt eldre hadde jeg slått til med en gang, solgt unna her i gamlelandet, tatt med meg pensjonen og kost meg i varmen:-)

Skrevet

Oida! Hun vet at det ikke er billig å reise dit heller? :-)

Kan jeg få den andre tomta hvis hun ikke får bruk for dem? :-)

De bygger over begge tomtene - det er ikek så dyrt å reise - men de skal leie ut da .)

Skrevet

Usedvanlig godt vant - eller bare missunnelig?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...