petter smart Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Syns du det huset var så fint? Syns det så riktig så shabby og forfallent ut jeg da men. Huset er kun 9 år gammelt, så forfallent kan det umulig være. Ser en på bildene ser en en enkel standard, men en ser ingen forfall. Slutt å trolle, ditt troll. 0 Siter
Gjest casioplk Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Huset er kun 9 år gammelt, så forfallent kan det umulig være. Ser en på bildene ser en en enkel standard, men en ser ingen forfall. Slutt å trolle, ditt troll. Jeg syns stuen, kjøkkenet og svømmebassenget er forfallent og stygt. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns stuen, kjøkkenet og svømmebassenget er forfallent og stygt. At du synes det er stygt er jo helt greit. Men forfallent? Hva legger du i begrepet forfallent? Jeg kan være enig i at det er spartansk. Likte heller ikke at det var fliser overalt. Men det går på smak, ikke grad av forfall. 0 Siter
Gjest casiopl Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 At du synes det er stygt er jo helt greit. Men forfallent? Hva legger du i begrepet forfallent? Jeg kan være enig i at det er spartansk. Likte heller ikke at det var fliser overalt. Men det går på smak, ikke grad av forfall. Jeg syns det er stygt og forfallent, hvorfor henger du deg opp i det? 0 Siter
petter smart Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns det er stygt og forfallent, hvorfor henger du deg opp i det? Fordi du ikke klarer å skille mellom stygt og forfallent. Selv om du ikke liker det så betyr ikke det at det nødvendigvis er forfallent. Og dette huset var ikke forfallent. 0 Siter
Gjest casiopl Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Fordi du ikke klarer å skille mellom stygt og forfallent. Selv om du ikke liker det så betyr ikke det at det nødvendigvis er forfallent. Og dette huset var ikke forfallent. Jeg syns det var veldig forfallent jeg. Spesielt svømmebassenget. Kanskje du burde bytte nick til Petter Dum? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns det var veldig forfallent jeg. Spesielt svømmebassenget. Kanskje du burde bytte nick til Petter Dum? Du glemte en bokstav i nicket ditt, hvorfor ikke bruke det vanlige? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.