Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Endelig har jeg fått ny PC! Den gamle døde så heelt utidig, selvom det må sies i dens forsvar at den jammen gjorde sitt og sikkert levde et par år på overtid bare for å glede meg..;-)

Men SÅ fint å få splitter ny bærbar, det føles luksus! :-) Nå mangler jeg bare nett tilgang hjemmefra, så er jeg sikkert snarlig tilbake til daglig doling!;-)

Kjekt å se dere!

:-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• hare1365380455

5

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Tristann
Skrevet

Takk det samme!

Velkommen skal du være kjære venn!!

Fyr opp pepan!!

laguna1365380434
Skrevet

Takk det samme!

Velkommen skal du være kjære venn!!

Fyr opp pepan!!

Takk! Men hva er pepan?

*uvitende*

Gjest Persille
Skrevet

Takk! Men hva er pepan?

*uvitende*

Ikke spør - les utallige innlegg på åpen siste to ukene...

Gjest Tristann
Skrevet

Takk! Men hva er pepan?

*uvitende*

Pepe!! Eller du sier kanskje pipe?

Høres rart ut for meg det men.

Pepeklem til deg fra meg!

Pepe!!

hare1365380455
Skrevet

Hurra! Det må være en lettelse! :)

Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-)

Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-)

Gjest Tristann
Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-)

Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-)

Stemmer det!

Det blir pepetreff i løpet av de nærmeste ukene!

Ta kontakt med meg på mail [email protected] om du vil være med!

Hadde vært kos>!

Pepan!

laguna1365380434
Skrevet

Og vi har savnet deg! :)

:-) Så hyggelig! Men jeg mangler desverre ordentelig nett enda, må gå på kafe..Det blir SÅ kjekt å få nett inn i stua igjen!

laguna1365380434
Skrevet

Hurra! Det må være en lettelse! :)

Jupp, det er det! :-) Og bedre blir det når jeg får dskikkelig netttilgang og!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var en hyggelig skapning å se igjen. :)

Jeg lurte faktisk på hvor du hadde blitt av, og fryktet at du hadde ramla i et dypere hull den gangen her.

Vurderte faktisk å ringe veivesenet.

laguna1365380434
Skrevet

Vi lurte på hvor du var serru!

:-) Har vært hjemme og kjedet meg, med dolabstinens..Det verste var at ting røyk akkurat mens jeg var inne i en superspennende diskusjon her inne da gitt!

laguna1365380434
Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Så kult! Det kunne vært gøy! :-)

Her har det ikke vært noe tilnæringsvis så spennende som amerikabortføringer som har skjedd (gid det var så vel!;-))Bare kjedelig datamaskin ødeleggelser.

laguna1365380434
Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Her har det ikke vært noe tilnæringsvis så spennende som amerikabortføringer som har skjedd (gid det var så vel!;-))Bare kjedelig datamaskin ødeleggelser.

laguna1365380434
Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Skrevet

Der var du!

Har faktisk lagt merke til at det har vært stille fra den kanten! Vælkømmin att! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Så godt å se deg igjen!

Og hvorfor det innlegget kom tusen ganger r meg en gåte..! Det var ikke meningen, sorry.

hare1365380455
Skrevet

Jupp, det er det! :-) Og bedre blir det når jeg får dskikkelig netttilgang og!

Da begynner ting å ordne seg, ja! Det er bra.... Ellers må du vel på biblioteket for å sitte ved internettet? Kjekkere hjemme!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...