laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Endelig har jeg fått ny PC! Den gamle døde så heelt utidig, selvom det må sies i dens forsvar at den jammen gjorde sitt og sikkert levde et par år på overtid bare for å glede meg..;-) Men SÅ fint å få splitter ny bærbar, det føles luksus! :-) Nå mangler jeg bare nett tilgang hjemmefra, så er jeg sikkert snarlig tilbake til daglig doling!;-) Kjekt å se dere! :-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Takk det samme! Velkommen skal du være kjære venn!! Fyr opp pepan!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Takk det samme! Velkommen skal du være kjære venn!! Fyr opp pepan!! Takk! Men hva er pepan? *uvitende* :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Takk! Men hva er pepan? *uvitende* :-) Ikke spør - les utallige innlegg på åpen siste to ukene... 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Takk! Men hva er pepan? *uvitende* :-) Pepe!! Eller du sier kanskje pipe? Høres rart ut for meg det men. Pepeklem til deg fra meg! Pepe!! 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Så godt å se deg igjen! Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-) Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Så godt å se deg igjen! Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-) Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-) Stemmer det! Det blir pepetreff i løpet av de nærmeste ukene! Ta kontakt med meg på mail [email protected] om du vil være med! Hadde vært kos>! Pepan! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Og vi har savnet deg! :-) Så hyggelig! Men jeg mangler desverre ordentelig nett enda, må gå på kafe..Det blir SÅ kjekt å få nett inn i stua igjen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Hurra! Det må være en lettelse! Jupp, det er det! :-) Og bedre blir det når jeg får dskikkelig netttilgang og! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det var en hyggelig skapning å se igjen. Jeg lurte faktisk på hvor du hadde blitt av, og fryktet at du hadde ramla i et dypere hull den gangen her. Vurderte faktisk å ringe veivesenet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Vi lurte på hvor du var serru! :-) Har vært hjemme og kjedet meg, med dolabstinens..Det verste var at ting røyk akkurat mens jeg var inne i en superspennende diskusjon her inne da gitt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Så godt å se deg igjen! Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-) Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-) Så kult! Det kunne vært gøy! :-) Her har det ikke vært noe tilnæringsvis så spennende som amerikabortføringer som har skjedd (gid det var så vel!;-))Bare kjedelig datamaskin ødeleggelser. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Så godt å se deg igjen! Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-) Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-) Så kult! Det kunne vært gøy! :-) Her har det ikke vært noe tilnæringsvis så spennende som amerikabortføringer som har skjedd (gid det var så vel!;-))Bare kjedelig datamaskin ødeleggelser. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Der var du! Har faktisk lagt merke til at det har vært stille fra den kanten! Vælkømmin att! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Så godt å se deg igjen! Har tenkt på deg i det siste, lurt på hvor du har blitt av... Begynte jo å lure på om du hadde blitt bortført og innesperret av en skummel amerikaner eller no'... ;-) Forresten så er det treff på trappene, bl.a. Persille som drar igang, se på Meldinger :-) Og hvorfor det innlegget kom tusen ganger r meg en gåte..! Det var ikke meningen, sorry. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jupp, det er det! :-) Og bedre blir det når jeg får dskikkelig netttilgang og! :-) Da begynner ting å ordne seg, ja! Det er bra.... Ellers må du vel på biblioteket for å sitte ved internettet? Kjekkere hjemme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.