Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer! Måtte IT-gudene vokte din nye PC vel. *ugh*

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• hare1365380455

5

• Gemini

3

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

laguna1365380434
Skrevet

Det var en hyggelig skapning å se igjen. :)

Jeg lurte faktisk på hvor du hadde blitt av, og fryktet at du hadde ramla i et dypere hull den gangen her.

Vurderte faktisk å ringe veivesenet.

*LOL* :-D Veivesenet og jeg har hatt pent lite usnakket i et siste..Men jeg har sett veldig opp for de morderiske istappene som henger fra bygårdene i disse dager. Folk mener at jeg bør, da de synes istapprelaterte ulykker ville stå i stil med tidligere uhell og generell donaldflaks...;-)

hare1365380455
Skrevet

Merkelig forresten, for i går lurte jeg på om jeg skulle skrive til deg på meldinger. :)

Skrevet

Tenkte på deg i går faktisk og lurte på hvor du hadde blitt av:-)

laguna1365380434
Skrevet

Der var du!

Har faktisk lagt merke til at det har vært stille fra den kanten! Vælkømmin att! :-)

Takk! :-) Det er SÅ kjekt å være på nett igjen! (selvom jeg intill videre må gå på kafe)

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer! Måtte IT-gudene vokte din nye PC vel. *ugh*

Takk og takk! :-) Det håper jeg de måtte ja, det hadde vært kjekt! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL* :-D Veivesenet og jeg har hatt pent lite usnakket i et siste..Men jeg har sett veldig opp for de morderiske istappene som henger fra bygårdene i disse dager. Folk mener at jeg bør, da de synes istapprelaterte ulykker ville stå i stil med tidligere uhell og generell donaldflaks...;-)

Vel, du får gå forsiktig. :)

laguna1365380434
Skrevet

Merkelig forresten, for i går lurte jeg på om jeg skulle skrive til deg på meldinger. :)

Kult! :-) Det er bare så gøy å kunne være på nett igjen, jeg har faktisk kjedet meg påfallende når jeg var uten tilgang..Hva brukte man egenlig ukedagskveldene på før? ;-)

Skrevet

Takk! :-) Det er SÅ kjekt å være på nett igjen! (selvom jeg intill videre må gå på kafe)

Huff ja, kafé er fæle greier ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Tenkte på deg i går faktisk og lurte på hvor du hadde blitt av:-)

Her!;-) Det er så kjekt å kunne være på nett, også er de4t hyggelig å høre at man har blitt tenkt på! Takker! :-)

hare1365380455
Skrevet

Kult! :-) Det er bare så gøy å kunne være på nett igjen, jeg har faktisk kjedet meg påfallende når jeg var uten tilgang..Hva brukte man egenlig ukedagskveldene på før? ;-)

Ja, hva gjorde vi egentlig før? Jeg så nok mer tv, tror jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Huff ja, kafé er fæle greier ;-)

Jupp!;-) Jeg synes ikke helt om tanken på at nabobordene kan se at jeg sitter og godter meg på f.eks doktoronline..;-) Jeg liker å nette meg i fred..!

Gjest Tristann
Skrevet

Takk og takk! :-) Det håper jeg de måtte ja, det hadde vært kjekt! :-)

Så bra du er tilbake!!

Har savnet ditt blide åsyn!!

laguna1365380434
Skrevet

Vel, du får gå forsiktig. :)

Lige måde! :-)

Skrevet

Jupp!;-) Jeg synes ikke helt om tanken på at nabobordene kan se at jeg sitter og godter meg på f.eks doktoronline..;-) Jeg liker å nette meg i fred..!

Aha, sånn sett. Der er jeg helt enig med deg, kan ikke fordra at andre ser hvor jeg surfer. Eller leser over skulderen min i det hele tatt. Uansett hvor uskyldig lesestoffet er!

laguna1365380434
Skrevet

Da begynner ting å ordne seg, ja! Det er bra.... Ellers må du vel på biblioteket for å sitte ved internettet? Kjekkere hjemme!

Sitter ned på en nettkafe rett i nærheten, det er jo grei det og,men himmelriket er jo hjemmefra..;-) Om et par uker er jeg der igjen. Jeg gjorde det skikkelig denne gangen nemlig..Ikke barew ødela jeg maskinen, i tillgg ble jeg så dritlei UPC at jeg sa opp abonementet..:-o Men får nytt av tele2 snart..:-)

Skrevet

Fysj da, er du flau over oss? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Aha, sånn sett. Der er jeg helt enig med deg, kan ikke fordra at andre ser hvor jeg surfer. Eller leser over skulderen min i det hele tatt. Uansett hvor uskyldig lesestoffet er!

Det er en uting det der altså..:-I Akkurat nå har jeg tre kompiser svevende i periferien, skulderkikkende, avbrytende osv, osv.. Nei, ordentelig stas blir det, når jeg får nett rett hjem igjen, snart!

hare1365380455
Skrevet

Sitter ned på en nettkafe rett i nærheten, det er jo grei det og,men himmelriket er jo hjemmefra..;-) Om et par uker er jeg der igjen. Jeg gjorde det skikkelig denne gangen nemlig..Ikke barew ødela jeg maskinen, i tillgg ble jeg så dritlei UPC at jeg sa opp abonementet..:-o Men får nytt av tele2 snart..:-)

Så gled deg til det! Jeg blir litt stressa når broren min låner pc'en en kveld.... Da må jeg finne på noe annet, nemlig!;)

laguna1365380434
Skrevet

Så bra du er tilbake!!

Har savnet ditt blide åsyn!!

Så hyggelig da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...