flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 og man var ute 4 mnd. i slengen.....eller på en oljeplattform - , med den nye loven ville det da ikke være lov å jobbe sånn om man ble skilt - da må den som er sjømann eller jobber på plattform finne seg en jobb der ungene bor.....eller? Den loven kan jo ikke komme..... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vedkommende jobber jo sånn allerede før h*n blir skilt, det er neppe noen som har tenkt å nekte skilte foreldre å fortsette i jobben de har. Det er vel flytting som fører til vesentlig mindre omgang med ene forelderen enn avtalt det her er snakk om. (Nå går jeg ut fra at innlegget ditt er en kommentar til et eller annet innlegg i "På HØY tid"-tråden...) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Vedkommende jobber jo sånn allerede før h*n blir skilt, det er neppe noen som har tenkt å nekte skilte foreldre å fortsette i jobben de har. Det er vel flytting som fører til vesentlig mindre omgang med ene forelderen enn avtalt det her er snakk om. (Nå går jeg ut fra at innlegget ditt er en kommentar til et eller annet innlegg i "På HØY tid"-tråden...) Ja - jeg bare kom på at noen barn har faktisk mindre hverdag med den ene foreldren å gjøre selv om man er gift.Og det syns jeg var verdt en ny tråd. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja - jeg bare kom på at noen barn har faktisk mindre hverdag med den ene foreldren å gjøre selv om man er gift.Og det syns jeg var verdt en ny tråd. Hadde jeg ikke lest den andre tråden hadde jeg ikke ant hva du skrev om... :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Hadde jeg ikke lest den andre tråden hadde jeg ikke ant hva du skrev om... :-) sant nok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.