Gå til innhold

tenk om man jobbet som sjømann og var gift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og man var ute 4 mnd. i slengen.....eller på en oljeplattform - , med den nye loven ville det da ikke være lov å jobbe sånn om man ble skilt - da må den som er sjømann eller jobber på plattform finne seg en jobb der ungene bor.....eller?

Den loven kan jo ikke komme.....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vedkommende jobber jo sånn allerede før h*n blir skilt, det er neppe noen som har tenkt å nekte skilte foreldre å fortsette i jobben de har. Det er vel flytting som fører til vesentlig mindre omgang med ene forelderen enn avtalt det her er snakk om. (Nå går jeg ut fra at innlegget ditt er en kommentar til et eller annet innlegg i "På HØY tid"-tråden...)

Skrevet

Vedkommende jobber jo sånn allerede før h*n blir skilt, det er neppe noen som har tenkt å nekte skilte foreldre å fortsette i jobben de har. Det er vel flytting som fører til vesentlig mindre omgang med ene forelderen enn avtalt det her er snakk om. (Nå går jeg ut fra at innlegget ditt er en kommentar til et eller annet innlegg i "På HØY tid"-tråden...)

Ja - jeg bare kom på at noen barn har faktisk mindre hverdag med den ene foreldren å gjøre selv om man er gift.Og det syns jeg var verdt en ny tråd.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja - jeg bare kom på at noen barn har faktisk mindre hverdag med den ene foreldren å gjøre selv om man er gift.Og det syns jeg var verdt en ny tråd.

Hadde jeg ikke lest den andre tråden hadde jeg ikke ant hva du skrev om... :-)

Skrevet

Hadde jeg ikke lest den andre tråden hadde jeg ikke ant hva du skrev om... :-)

sant nok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...