Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører på radioen at 37% av spurte menn vil avstå fra lønnstillegg i år, hvis kvinner kan få et ekstra løft denne gangen.

Det er sikkert edelt nok, men jeg lurer på hvordan dette skal kunne gjennomføres.

....

Man lar seg opplyse om at det underlige ormebolet, den mye omtalte slagsmål-moskeen, er oppført med betydelig støtte av våre skattemidler. Videre at den selsamme moske mottar 1,4 mill. skattekroner hvert år for å spre "fredens budskap". Overrasket? Neida, litt oppgitt bare.

Morsomt forresten hvordan to profilerte muslimer (en av dem er stortingsrepr.) sitter i beste sendetid og sverger ved koranen på at den andre lyver.

.....

Pålegg om å ikke flytte på seg, er jo en av dagens høydare, men er utførlig behandlet i annen tråd.

.....

Av dagens lesing kan man jo også forlyste seg over AP's løft for de fattige:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302670

(AP's bidrag her er økte avgifter).

.....

Og til sist "breaking news" fra VG:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147836

....

Alt i alt en brukbar nyhetsdag så langt. Men mer kommer..mer kommer..

Skrevet

Godt vi har deg her! :)

Meget oppmerksom på at det er svært delte meninger om akkurat den saken, så var det likevel hyggelig å høre :-)

hare1365380455
Skrevet

Meget oppmerksom på at det er svært delte meninger om akkurat den saken, så var det likevel hyggelig å høre :-)

;)

Skrevet

Nå koketterer du ;-)

Skrevet

Hvis du i tillegg føyer til det fantasifulle forslaget om forbud mot salg av pølser på bensinstasjoner i morgentimene, så er listen over dårskapen komplett.

Skrevet

Nå koketterer du ;-)

Naah..litt kanskje, men ikke meget :-)

Skrevet

Hvis du i tillegg føyer til det fantasifulle forslaget om forbud mot salg av pølser på bensinstasjoner i morgentimene, så er listen over dårskapen komplett.

Den har jeg ikke fått med meg. Den høres skikkelig het ut. Link?

Skrevet

Den har jeg ikke fått med meg. Den høres skikkelig het ut. Link?

Det må rett og slett være et SV-forslag? SP er jo troende til hva som helst, men siden de lever av å selge pølser, er det neppe dem. AP kan det ikke være...det er jo fullt av AP'ere og FrP'ere i pølsekøer på stasjonene rundt om fra morgen til kveld. Altså; Det må komme fra en friluftskanin i SV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...