morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 noen syns det er for gæli å bruke sølvbestikk til hverdags også.- Eller kjøre den dyreste bilen til hverdags....? Nei, akkurat DET har visst ikke folk særlig problemer med! ;-) 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mulig det er et type smykke som ikke passer å gå med hele tiden? Hvis det er sånn at det SER dyrt ut, ala dronning Sonja smykker så kan det fort se litt dumt ut å bruke det til vanlig. Fordi det da ser ut som du går med noe billig juggel som skal se ut som det er dyrt, om du forstår? Kan ikke se noen annen grunn til at folk skulle bry seg om hvor mye det evt koster.. Kanskje du skal tenke over om det passer altid? Synes det passer alltid jeg. Det er svært enkelt. Kun en diamant, men den er stor. Dvs. at de fleste tror nok ikke at det er ekte. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Eller kjøre den dyreste bilen til hverdags....? Nei, akkurat DET har visst ikke folk særlig problemer med! ;-) Det bare slo meg at mora mi alltid sa før; "huff nei - skal du bake den dyre kaka - det er jo FIRE egg i den!!!" hehe og man går rundt med sånne mamma-har-sagt-sannheter-i-hodet 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Synes det passer alltid jeg. Det er svært enkelt. Kun en diamant, men den er stor. Dvs. at de fleste tror nok ikke at det er ekte. Ja, akkurat sånn jeg tenkte det var. Passer liksom ikke å gå rundt med en giga diamant hvis man ikke er Celina da.. Blir litt harry da faktisk, og alle vil nok tro det er en harry fake... Men hvorfor bry deg om hva andre mener? 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Uansett økonomi: Jeg ville aldri solgt det hvis smykket hadde hatt affeksjonsverdi for meg. Det har ingen affeksjonsverdi. Ho jeg har arvet det av har aldri brukt det, men arvet det av ei gammal dame jeg ikke aner hvem er engang. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, akkurat sånn jeg tenkte det var. Passer liksom ikke å gå rundt med en giga diamant hvis man ikke er Celina da.. Blir litt harry da faktisk, og alle vil nok tro det er en harry fake... Men hvorfor bry deg om hva andre mener? pøh 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det bare slo meg at mora mi alltid sa før; "huff nei - skal du bake den dyre kaka - det er jo FIRE egg i den!!!" hehe og man går rundt med sånne mamma-har-sagt-sannheter-i-hodet Går det ann å være så gjerrig?? Måtte faktisk le, det der var helt ekstremt! 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det bare slo meg at mora mi alltid sa før; "huff nei - skal du bake den dyre kaka - det er jo FIRE egg i den!!!" hehe og man går rundt med sånne mamma-har-sagt-sannheter-i-hodet Jeg hadde en mormor som alltid sparte visse ting til bruk bare i spesielle anledninger, som f eks parfyme. Porblemet var jo at lenge før parfymen var brukt opp var duften helt borte.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det har ingen affeksjonsverdi. Ho jeg har arvet det av har aldri brukt det, men arvet det av ei gammal dame jeg ikke aner hvem er engang. Ok. Da hadde jeg solgt det med god samvittighet. 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg hadde en mormor som alltid sparte visse ting til bruk bare i spesielle anledninger, som f eks parfyme. Porblemet var jo at lenge før parfymen var brukt opp var duften helt borte.... Sånn som mora mi, sparte på de fineste klærne til oss unger. Gjett hva? Da de skulle brukes var de naturligvis for små. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kommer ikke fra noen som betyr noe for meg, men smykket er vakkert. Så lenge du synes smykke er flott og liker å bruke, så drit i hva andre mener :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Går det ann å være så gjerrig?? Måtte faktisk le, det der var helt ekstremt! Hun finnes ikke gjerrig - men sier sikker sånt som HENNES mor igjen sa før krigen - hehe 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hun finnes ikke gjerrig - men sier sikker sånt som HENNES mor igjen sa før krigen - hehe Sikkert... hehe 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ok. Da hadde jeg solgt det med god samvittighet. Ville aldri hatt dårlig samvittighet for å selge det. Det hele startet egentlig med at jeg fikk reaksjoner på at jeg brukte et slikt kostbart smykke til hverdags. Jeg synes liksom ikke det hadde noen verdi "i skuffen". 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Så lenge du synes smykke er flott og liker å bruke, så drit i hva andre mener :-) Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det. Har fått en kommentarer her også at det kanskje ikke passer seg å gå med slikt til hverdags. At det er litt harry(????) fordi folk antageligvis ville tro det var falsk....eller noe. 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, akkurat sånn jeg tenkte det var. Passer liksom ikke å gå rundt med en giga diamant hvis man ikke er Celina da.. Blir litt harry da faktisk, og alle vil nok tro det er en harry fake... Men hvorfor bry deg om hva andre mener? Nå er den ikke sååå stor, selv om den er sååå dyr. De fleste "rundt omkring meg" går jo med mye større og glorete smykker. (Ikke missforstå, jeg synes mange av disse store smykkene kan være fine jeg) 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nå er den ikke sååå stor, selv om den er sååå dyr. De fleste "rundt omkring meg" går jo med mye større og glorete smykker. (Ikke missforstå, jeg synes mange av disse store smykkene kan være fine jeg) Men hva er problemet da? Kan du ikke bare bruke den= Og gi f i hva folk synes? Er da vel ikke mange som spør om den uansett, sånt gjør da ikke jeg hvertfall, et smykke er et smykke... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det. Har fått en kommentarer her også at det kanskje ikke passer seg å gå med slikt til hverdags. At det er litt harry(????) fordi folk antageligvis ville tro det var falsk....eller noe. Bruk det og nyt det. Det hadde i hvertfall jeg gjort 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det. Har fått en kommentarer her også at det kanskje ikke passer seg å gå med slikt til hverdags. At det er litt harry(????) fordi folk antageligvis ville tro det var falsk....eller noe. ..men husk å forsikre det. For sikkerhets skyld 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Som arvegods betyr det ikke noe for meg. Og jeg har ikke så store barn at det er aktuelt at de skal bruke det. Men smykket er kjempeflott. Grunnen til at jeg har begynt å tenke litt er at jeg har fått reaksjoner på at jeg bruker et så flott smykke til hverdags. Drit i de reaksjonene. Jeg bruker kostbare smykker til hverdags, har aldri opplevd at noen reagerer på det - det har dessuten ingen andre noe med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.