Gjest mij Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ville hvertfall sjekket hva jeg kunne få for det. Men om jeg syntes det var fint ville jeg spart det til spesielle anledninger. Kjekt å ha! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg er helt vill etter gull og diamanter så jeg hadde brukt det. Dessuten så selger man vel ikke smykker man arver ;o) 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ville hvertfall sjekket hva jeg kunne få for det. Men om jeg syntes det var fint ville jeg spart det til spesielle anledninger. Kjekt å ha! :-) Jeg har fått det verdsatt, men det betyr jo ikke at man får solgt det. 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Men hva er problemet da? Kan du ikke bare bruke den= Og gi f i hva folk synes? Er da vel ikke mange som spør om den uansett, sånt gjør da ikke jeg hvertfall, et smykke er et smykke... Det er det jeg kommer til å gjøre nå:-) 0 Siter
Gjest Mmmmmm - nei Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ..men husk å forsikre det. For sikkerhets skyld Det koster faktisk ca. 1200 pr. år å forsikre det. Så enn så lenge har jeg kjøpt et ekstra sikkert kjede til det, men ikke forsikret det. Passer også på å ta det av på nattaen. Jeg har aldri mistet et smykke i voksen alder, men det hadde vel vært typisk om jeg skulle miste nettopp dette. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har fått det verdsatt, men det betyr jo ikke at man får solgt det. ebay? finn? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.