Gå til innhold

Ufordragelige svar...

Anbefalte innlegg

Gjest Forbanna ja!
Skrevet

Hva er det med visse folk her inne?!

Kan dere med spydige bemerkninger lære dere folkeskikk og svare folk med problemer og spørsmål på en skikkelig måte eller la være å svare i det hele tatt?

Patetiske sjeler.

Jeg blir forbanna!

(all ære til dere med oppdragelse)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er det du våser om?

Kom i det minste med eksempler på dine påstander.

Gjest Tristann
Skrevet

Kan være litt enig med deg.

Regner med du sikter til folks svar til meg når jeg prøve å arrangere treff osv.

Men, jeg tar meg ikke nær av det! Jeg holder motet oppe og patter videre på pepan!

Uansett, takk for støtten!

Gir deg en god pepeklem.

Skrevet

"Kan dere med spydige bemerkninger lære dere folkeskikk og svare folk med problemer og spørsmål på en skikkelig måte eller la være å svare i det hele tatt?"

Jeg vet ikke om jeg er blant de uten folkeskikk og som kommer med spydige bemerkninger så lenge du ikke gir noen eksempler. Derfor kan du late som om jeg ikke har svart på dette innlegget.

Gjest varvelikkesådumtkanskje
Skrevet

Eksempler?

Skrevet

Jeg synes folk godt kan svare ufordragelig så lenge de bruker sitt eget nick.

Men jeg spyr av anonyme, kjipe svar.

Gjest Wolverina
Skrevet

Ja, helt enig.

Jeg bare sier, kom gjerne på døra mi og si det samme ansikt til ansikt. Men da er det vel ikke mange som er så tøffe i trynet lenger.

*ond latter* ;p

Gjest vioola
Skrevet

jeg er vel både ufordragelig og spydig med mitt eget nick?

Skrevet

Hvilke tråder sikter du til?? umulig for alle og vite når du ikke engang skriver med ditt faste nick, forøvrig bruker jeg alltid mitt uansett om jeg er enig, kranglete eller uenig:-)

Gjest vioola
Skrevet

Hvilke tråder sikter du til?? umulig for alle og vite når du ikke engang skriver med ditt faste nick, forøvrig bruker jeg alltid mitt uansett om jeg er enig, kranglete eller uenig:-)

vet ikke om den var til meg. Men har hatt litt dårlig samvittihet med at jeg har latt min frustrasjon gå litt ut over visse personer på psykatriforum..det har jeg skrevet under nicket vioola med da

Skrevet

vet ikke om den var til meg. Men har hatt litt dårlig samvittihet med at jeg har latt min frustrasjon gå litt ut over visse personer på psykatriforum..det har jeg skrevet under nicket vioola med da

mitt svar var til: forbanna ja! ikke til vioola:-)

Skrevet

jeg er vel både ufordragelig og spydig med mitt eget nick?

Ja kanskje, men så lenge du skriver under eget nick så er det greit. Vi kan ikke være enige i alt og Dol uten diskusjoner blir jo kjedelig.

Skrevet

Ja, helt enig.

Jeg bare sier, kom gjerne på døra mi og si det samme ansikt til ansikt. Men da er det vel ikke mange som er så tøffe i trynet lenger.

*ond latter* ;p

Nemlig.

Skrevet

Ja kanskje, men så lenge du skriver under eget nick så er det greit. Vi kan ikke være enige i alt og Dol uten diskusjoner blir jo kjedelig.

helt enig, og jeg har fortsatt god samvittighet:-)

Skrevet

helt enig, og jeg har fortsatt god samvittighet:-)

Jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg slenger dritt med mitt eget nick.

Men tror ikke jeg gjør det så ofte.

Skrevet

Jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg slenger dritt med mitt eget nick.

Men tror ikke jeg gjør det så ofte.

nei det gjør du ikke, ikke jeg heller..

men jeg som deg skriver alltid under med eget nick, uansett hva jeg mener og tror:-) det må vel være bra nok, selv om vi kverulerer til tider??

Gjest vioola
Skrevet

men jeg som deg skriver alltid under med eget nick, uansett hva jeg mener og tror:-) det må vel være bra nok, selv om vi kverulerer til tider??

jeg har aldri slengt dritt for å slenge dritt eller for å bevist være slem.. Men blir så sinnsykt provosert ,engasjert eller sint av og til at man sier litt vel skarpe slemmme ting.. akkuratat om det i en opphetet diskusjon er lett å gå over grensen.. Og når man snakke med anonyme nick på et diskusjonsforum er det ekstra lett å ganske glemme selvsensureringsfilteret

Skrevet

jeg har aldri slengt dritt for å slenge dritt eller for å bevist være slem.. Men blir så sinnsykt provosert ,engasjert eller sint av og til at man sier litt vel skarpe slemmme ting.. akkuratat om det i en opphetet diskusjon er lett å gå over grensen.. Og når man snakke med anonyme nick på et diskusjonsforum er det ekstra lett å ganske glemme selvsensureringsfilteret

det er vel likt for oss alle:-)

tror ikke jeg noengang har sagt noe dumt til deg?

Skrevet

Hvis ikke folk er fornøyde da så kan det være det samme :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...