Gjest Forbanna ja! Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hva er det med visse folk her inne?! Kan dere med spydige bemerkninger lære dere folkeskikk og svare folk med problemer og spørsmål på en skikkelig måte eller la være å svare i det hele tatt? Patetiske sjeler. Jeg blir forbanna! (all ære til dere med oppdragelse) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hva er det du våser om? Kom i det minste med eksempler på dine påstander. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kan være litt enig med deg. Regner med du sikter til folks svar til meg når jeg prøve å arrangere treff osv. Men, jeg tar meg ikke nær av det! Jeg holder motet oppe og patter videre på pepan! Uansett, takk for støtten! Gir deg en god pepeklem. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 "Kan dere med spydige bemerkninger lære dere folkeskikk og svare folk med problemer og spørsmål på en skikkelig måte eller la være å svare i det hele tatt?" Jeg vet ikke om jeg er blant de uten folkeskikk og som kommer med spydige bemerkninger så lenge du ikke gir noen eksempler. Derfor kan du late som om jeg ikke har svart på dette innlegget. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes folk godt kan svare ufordragelig så lenge de bruker sitt eget nick. Men jeg spyr av anonyme, kjipe svar. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg synes folk godt kan svare ufordragelig så lenge de bruker sitt eget nick. Men jeg spyr av anonyme, kjipe svar. Ja, helt enig. Jeg bare sier, kom gjerne på døra mi og si det samme ansikt til ansikt. Men da er det vel ikke mange som er så tøffe i trynet lenger. *ond latter* ;p 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg synes folk godt kan svare ufordragelig så lenge de bruker sitt eget nick. Men jeg spyr av anonyme, kjipe svar. jeg er vel både ufordragelig og spydig med mitt eget nick? 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hvilke tråder sikter du til?? umulig for alle og vite når du ikke engang skriver med ditt faste nick, forøvrig bruker jeg alltid mitt uansett om jeg er enig, kranglete eller uenig:-) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hvilke tråder sikter du til?? umulig for alle og vite når du ikke engang skriver med ditt faste nick, forøvrig bruker jeg alltid mitt uansett om jeg er enig, kranglete eller uenig:-) vet ikke om den var til meg. Men har hatt litt dårlig samvittihet med at jeg har latt min frustrasjon gå litt ut over visse personer på psykatriforum..det har jeg skrevet under nicket vioola med da 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 vet ikke om den var til meg. Men har hatt litt dårlig samvittihet med at jeg har latt min frustrasjon gå litt ut over visse personer på psykatriforum..det har jeg skrevet under nicket vioola med da mitt svar var til: forbanna ja! ikke til vioola:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 jeg er vel både ufordragelig og spydig med mitt eget nick? Ja kanskje, men så lenge du skriver under eget nick så er det greit. Vi kan ikke være enige i alt og Dol uten diskusjoner blir jo kjedelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ja, helt enig. Jeg bare sier, kom gjerne på døra mi og si det samme ansikt til ansikt. Men da er det vel ikke mange som er så tøffe i trynet lenger. *ond latter* ;p Nemlig. 0 Siter
sheba Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ja kanskje, men så lenge du skriver under eget nick så er det greit. Vi kan ikke være enige i alt og Dol uten diskusjoner blir jo kjedelig. helt enig, og jeg har fortsatt god samvittighet:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 helt enig, og jeg har fortsatt god samvittighet:-) Jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg slenger dritt med mitt eget nick. Men tror ikke jeg gjør det så ofte. 0 Siter
sheba Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har ikke dårlig samvittighet når jeg slenger dritt med mitt eget nick. Men tror ikke jeg gjør det så ofte. nei det gjør du ikke, ikke jeg heller.. men jeg som deg skriver alltid under med eget nick, uansett hva jeg mener og tror:-) det må vel være bra nok, selv om vi kverulerer til tider?? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 nei det gjør du ikke, ikke jeg heller.. men jeg som deg skriver alltid under med eget nick, uansett hva jeg mener og tror:-) det må vel være bra nok, selv om vi kverulerer til tider?? jeg har aldri slengt dritt for å slenge dritt eller for å bevist være slem.. Men blir så sinnsykt provosert ,engasjert eller sint av og til at man sier litt vel skarpe slemmme ting.. akkuratat om det i en opphetet diskusjon er lett å gå over grensen.. Og når man snakke med anonyme nick på et diskusjonsforum er det ekstra lett å ganske glemme selvsensureringsfilteret 0 Siter
sheba Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 jeg har aldri slengt dritt for å slenge dritt eller for å bevist være slem.. Men blir så sinnsykt provosert ,engasjert eller sint av og til at man sier litt vel skarpe slemmme ting.. akkuratat om det i en opphetet diskusjon er lett å gå over grensen.. Og når man snakke med anonyme nick på et diskusjonsforum er det ekstra lett å ganske glemme selvsensureringsfilteret det er vel likt for oss alle:-) tror ikke jeg noengang har sagt noe dumt til deg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 nei det gjør du ikke, ikke jeg heller.. men jeg som deg skriver alltid under med eget nick, uansett hva jeg mener og tror:-) det må vel være bra nok, selv om vi kverulerer til tider?? Hvis ikke folk er fornøyde da så kan det være det samme ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.