Gå til innhold

Strawberrynet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen som har bestilt parfyme herfra?

Lurer blant annet på om de sender alt i en forsendelse, eller om de sender ett og ett produkt for at kundene i land som Norge skal unngå tollproblemer?

Jeg bestilte en deodorant derfra nå. Fikk da spørsmål om det var en gave. Hva hvis jeg hadde sagt det var en gave, ville ikke prisen stått på pakka da?

For i så fall er det vel fullt mulig å unngå tollen...

De var raske. Foretok bestillingen for en times tid sia, og fikk nå mail om at den var sent.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

21

• ShitDiddelyDo

20

• flisa

10

• Puzen

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest god service kalles det ;)
Skrevet

Hadde du sagt at det var en gave hadde du sluppet tollen ja.

Gjest Calóni
Skrevet

Amazon spør deg også om du vil at den skal pakkes inn som gave, mot et lite tillegg i prisen. Uten tvil for å gjøre det mer attraktivt å kjøpe på tvers av landegrensene :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hadde du sagt at det var en gave hadde du sluppet tollen ja.

Slipper tollen nå også. Det var bare en deo.

Men godt å vite.

Prisene der er jo meget fornuftige. Slår i mange tilfeller til og med taxfree.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Amazon spør deg også om du vil at den skal pakkes inn som gave, mot et lite tillegg i prisen. Uten tvil for å gjøre det mer attraktivt å kjøpe på tvers av landegrensene :)

Også godt å vite. Jeg har aldri benyttet meg av Amazon.

Gjest Tristann
Skrevet

Bra ikke sant?

Har bestilt noe småtteri derfra og er meget fornøyd selv!!

Takk for mailen forresten, kan ikke treffes denne uken men neste kanskje?

Pepeklem

Skrevet

Slipper tollen nå også. Det var bare en deo.

Men godt å vite.

Prisene der er jo meget fornuftige. Slår i mange tilfeller til og med taxfree.

adresse?

ShitDiddelyDo
Skrevet

adresse?

www.strawberrynet.com

Ser veldig bra ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøpe parfyme? Shit, har du blitt homo?

Bruker ikke menn parfyme og deodoranter der du kommer fra?

Gjest foror
Skrevet

Om du glemmer av å krysse av for gave, og må betale toll, så får du tilbake den fra dem om du sender inn kvitteringen til dem. Veldig bra service der!

Skrevet

Bruker ikke menn parfyme og deodoranter der du kommer fra?

Skikkelige mannfolk bruker ikke parfyme.

Gjest foror
Skrevet

Selvsagt gjør de det. Skikkelige mannfolk lukter da godt!

Bondegutter bruker ikke parfyme og lukter promp ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om du glemmer av å krysse av for gave, og må betale toll, så får du tilbake den fra dem om du sender inn kvitteringen til dem. Veldig bra service der!

Kult!

Vet det var noen dvd-shopper som gjorde det tidligere, men jeg tror de tapte stort på det.

Men det er nok mer penger i parfyme, så disse har nok råd.

Da blir det aldri noe parfymeri på meg mer. Nok en forbruksvare jeg kan få rett i postkassa til en billig penge.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kødder du?

Ikke deo engang? Aftershave?

Gjest foror
Skrevet

Kult!

Vet det var noen dvd-shopper som gjorde det tidligere, men jeg tror de tapte stort på det.

Men det er nok mer penger i parfyme, så disse har nok råd.

Da blir det aldri noe parfymeri på meg mer. Nok en forbruksvare jeg kan få rett i postkassa til en billig penge.

Ja, utrolig kjekt. Men vær obs på at det sier de KAN refundere toll fra enkelte land, ikke sikkert de gjør det hver gang, men de gjorde det for meg. Ellers er vel frakt inkl, så man kan jo bare bestille flere ganger så det ikke blir så mye per pakke;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, utrolig kjekt. Men vær obs på at det sier de KAN refundere toll fra enkelte land, ikke sikkert de gjør det hver gang, men de gjorde det for meg. Ellers er vel frakt inkl, så man kan jo bare bestille flere ganger så det ikke blir så mye per pakke;o)

Jupp, var det jeg tenkte, og det er stort sett deodoranter jeg kommer til å kjøpe. Og de koster jo godt godt under 200 kroner.

Aftershave og Eue DeToilets (tror jeg det heter...) pleier jeg å kjøpe nok av de gangene jeg er i utlandet.

Skrevet

Kødder du?

Ikke deo engang? Aftershave?

Parfyme er parfyme som man dæsjer bak ørene og ellers rundtomkring.

Deodorant har man under armene i antiperspirantøyemed.

Aftershave er jeg mer usikker på, men 'mine' menn har i alle fall aldri klasket luktevann i ansiktet (!). Og takk for det.

Skrevet

Selvsagt gjør de det. Skikkelige mannfolk lukter da godt!

Bondegutter bruker ikke parfyme og lukter promp ;o)

Jeg hadde slått opp på timen dersom min mann hadde begynt å parfyrmere seg bak ørene og ellers. Uff.

Gjest foror
Skrevet

Parfyme er parfyme som man dæsjer bak ørene og ellers rundtomkring.

Deodorant har man under armene i antiperspirantøyemed.

Aftershave er jeg mer usikker på, men 'mine' menn har i alle fall aldri klasket luktevann i ansiktet (!). Og takk for det.

Aftershave er ikke bare for lukta sin del da, men hudpleie, etter barbering. Hindrer røde prikker og irritasjon. Menn steller seg mer enn urmannen i dag, heldigvis. Min mann bruker da voks i håret, fuktighetskrem når det trengs, peeling, osv han... Ikke mindre mann av det, bare mer fin og deilig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...