Gå til innhold

Strawberrynet

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.strawberrynet.com

Ser veldig bra ut.

TAKK

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

21

• ShitDiddelyDo

20

• flisa

10

• Puzen

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest foror
Skrevet

Jeg hadde slått opp på timen dersom min mann hadde begynt å parfyrmere seg bak ørene og ellers. Uff.

Bak ørene? Ingen som har parfyme der så ja, det hadde jeg sett på som litt rart ja.

Men gutta må da også få bruke produkter og stæsje seg, bare ikke sminke.

Du vil ha en skikkelig urmann du eller? Litt skitten og litt gamplukt?

Skrevet

Aftershave er ikke bare for lukta sin del da, men hudpleie, etter barbering. Hindrer røde prikker og irritasjon. Menn steller seg mer enn urmannen i dag, heldigvis. Min mann bruker da voks i håret, fuktighetskrem når det trengs, peeling, osv han... Ikke mindre mann av det, bare mer fin og deilig:)

Ok. Er du mann?

Skrevet

Bak ørene? Ingen som har parfyme der så ja, det hadde jeg sett på som litt rart ja.

... sa trollet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Parfyme er parfyme som man dæsjer bak ørene og ellers rundtomkring.

Deodorant har man under armene i antiperspirantøyemed.

Aftershave er jeg mer usikker på, men 'mine' menn har i alle fall aldri klasket luktevann i ansiktet (!). Og takk for det.

Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret.

Tror jeg er ganske normal.

Skrevet

Jeg hadde slått opp på timen dersom min mann hadde begynt å parfyrmere seg bak ørene og ellers. Uff.

Og tatt med deg barna og flyttet laaaangt bort? ;o)

Skrevet

Og tatt med deg barna og flyttet laaaangt bort? ;o)

Hvis det kunne hisse lovreguleringsforkjemperne på dol, kan jeg godt vurdere det ;-)

Gjest foror
Skrevet

Ok. Er du mann?

Nei, jeg er dame, jeg sa jo at min mannn bruker sånn og sånn. Vi er ikke et homo par.

Følger du ikke med i tiden? Skal ikke menn gjøre annet enn å vaske seg i litt vann?

Skrevet

Hvis det kunne hisse lovreguleringsforkjemperne på dol, kan jeg godt vurdere det ;-)

fniiiiiz ;-)

Skrevet

Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret.

Ja, det tror jeg også er ganske normalt, og det er mange kvinner som liker det slik også! :-)

Skrevet

Det tror jeg også du er, du ville i alle fall passert som normal i de kretsene jeg vanker. Uten at jeg har førstehåndskunnskap om hvor alle barberer seg da ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror jeg også du er, du ville i alle fall passert som normal i de kretsene jeg vanker. Uten at jeg har førstehåndskunnskap om hvor alle barberer seg da ;o)

Jeg tror til og med jeg bruker ganske lite i forhold til mange andre. Registrerer at diverse hudprodukter og den slags begynner å bli veldig vanlig også blant menn.

Får vel vurdere noe sånt snart. Se om det skjer noe. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det tror jeg også er ganske normalt, og det er mange kvinner som liker det slik også! :-)

Tror aldri jeg har møtt noen som ikke liker det i hvert fall. :)

Skrevet

Skikkelige mannfolk bruker ikke parfyme.

Det har du selvsagt rett i. Skikkelige mannfolk splæsjer ikke på seg luktevann.

Det forekommer at man må ty til et strøk deo under armene, spesielt i forbindelse med oppdrag som krever testosteron og påfølgende muligheter for svette i armhulen. Under gitte kjemiske omstendigheter vil dette kunne avstedkomme snev av odør, selv om man er nydusjet og fresh.

Min erfaring (uten vitenskapelig belegg) er for øvrig at faren for slike ubehageligheter er mindre hvis man har skaffet seg et ferskt og godt haill.

Skrevet

Jeg går ikke akkurat rundt og anser parfymerte menn for å være unormale... :)

Det med parfymen og homo var et forsøk på være morsom. Mislykket, menmen.

At jeg foretrekker kjæresten ren og in natura, skjemmes jeg imidlertid ikke over. Ingenting over, ingenting ved siden av. Ikke for milloner pr liter eller noe sånt engang.

Skrevet

Det har du selvsagt rett i. Skikkelige mannfolk splæsjer ikke på seg luktevann.

Det forekommer at man må ty til et strøk deo under armene, spesielt i forbindelse med oppdrag som krever testosteron og påfølgende muligheter for svette i armhulen. Under gitte kjemiske omstendigheter vil dette kunne avstedkomme snev av odør, selv om man er nydusjet og fresh.

Min erfaring (uten vitenskapelig belegg) er for øvrig at faren for slike ubehageligheter er mindre hvis man har skaffet seg et ferskt og godt haill.

My man. Jeg er enig i samtlige punkter :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg går ikke akkurat rundt og anser parfymerte menn for å være unormale... :)

Det med parfymen og homo var et forsøk på være morsom. Mislykket, menmen.

At jeg foretrekker kjæresten ren og in natura, skjemmes jeg imidlertid ikke over. Ingenting over, ingenting ved siden av. Ikke for milloner pr liter eller noe sånt engang.

Jeg begynte et øyeblikk å lure på om din type mann ligner veldig på Fred Flintstone. :)

Skrevet

Du må be partneren din dusje og stelle seg istedet for å parfymere over odørene. Den metoden gikk ut på dato rundt 1790 eller noe slikt...

Skrevet

Jeg begynte et øyeblikk å lure på om din type mann ligner veldig på Fred Flintstone. :)

Kjære vene, det finnes da menn som tar hygiene såpass seriøst at de har alminnelig, god lukt på kroppen. Hver dag.

Deodorant er vel for øvrig et alminnelig triks for alle over puberteten, antar jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...