flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 www.strawberrynet.com Ser veldig bra ut. TAKK 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg hadde slått opp på timen dersom min mann hadde begynt å parfyrmere seg bak ørene og ellers. Uff. Bak ørene? Ingen som har parfyme der så ja, det hadde jeg sett på som litt rart ja. Men gutta må da også få bruke produkter og stæsje seg, bare ikke sminke. Du vil ha en skikkelig urmann du eller? Litt skitten og litt gamplukt? 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Aftershave er ikke bare for lukta sin del da, men hudpleie, etter barbering. Hindrer røde prikker og irritasjon. Menn steller seg mer enn urmannen i dag, heldigvis. Min mann bruker da voks i håret, fuktighetskrem når det trengs, peeling, osv han... Ikke mindre mann av det, bare mer fin og deilig:) Ok. Er du mann? 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Bak ørene? Ingen som har parfyme der så ja, det hadde jeg sett på som litt rart ja. Men gutta må da også få bruke produkter og stæsje seg, bare ikke sminke. Du vil ha en skikkelig urmann du eller? Litt skitten og litt gamplukt? ... sa trollet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Parfyme er parfyme som man dæsjer bak ørene og ellers rundtomkring. Deodorant har man under armene i antiperspirantøyemed. Aftershave er jeg mer usikker på, men 'mine' menn har i alle fall aldri klasket luktevann i ansiktet (!). Og takk for det. Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret. Tror jeg er ganske normal. 0 Siter
snø Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg hadde slått opp på timen dersom min mann hadde begynt å parfyrmere seg bak ørene og ellers. Uff. Og tatt med deg barna og flyttet laaaangt bort? ;o) 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Og tatt med deg barna og flyttet laaaangt bort? ;o) Hvis det kunne hisse lovreguleringsforkjemperne på dol, kan jeg godt vurdere det ;-) 0 Siter
Gjest foror Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ok. Er du mann? Nei, jeg er dame, jeg sa jo at min mannn bruker sånn og sånn. Vi er ikke et homo par. Følger du ikke med i tiden? Skal ikke menn gjøre annet enn å vaske seg i litt vann? 0 Siter
snø Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvis det kunne hisse lovreguleringsforkjemperne på dol, kan jeg godt vurdere det ;-) fniiiiiz ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret. Tror jeg er ganske normal. Ja, det tror jeg også er ganske normalt, og det er mange kvinner som liker det slik også! :-) 0 Siter
snø Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret. Tror jeg er ganske normal. Det tror jeg også du er, du ville i alle fall passert som normal i de kretsene jeg vanker. Uten at jeg har førstehåndskunnskap om hvor alle barberer seg da ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Det tror jeg også du er, du ville i alle fall passert som normal i de kretsene jeg vanker. Uten at jeg har førstehåndskunnskap om hvor alle barberer seg da ;o) Jeg tror til og med jeg bruker ganske lite i forhold til mange andre. Registrerer at diverse hudprodukter og den slags begynner å bli veldig vanlig også blant menn. Får vel vurdere noe sånt snart. Se om det skjer noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Ja, det tror jeg også er ganske normalt, og det er mange kvinner som liker det slik også! :-) Tror aldri jeg har møtt noen som ikke liker det i hvert fall. 0 Siter
gripp Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Skikkelige mannfolk bruker ikke parfyme. Det har du selvsagt rett i. Skikkelige mannfolk splæsjer ikke på seg luktevann. Det forekommer at man må ty til et strøk deo under armene, spesielt i forbindelse med oppdrag som krever testosteron og påfølgende muligheter for svette i armhulen. Under gitte kjemiske omstendigheter vil dette kunne avstedkomme snev av odør, selv om man er nydusjet og fresh. Min erfaring (uten vitenskapelig belegg) er for øvrig at faren for slike ubehageligheter er mindre hvis man har skaffet seg et ferskt og godt haill. 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg bruker aftershave, parfyme hvis jeg skal noe spesielt, jeg barberer meg både her og der og går sjelden ut uten voks i håret. Tror jeg er ganske normal. Jeg går ikke akkurat rundt og anser parfymerte menn for å være unormale... Det med parfymen og homo var et forsøk på være morsom. Mislykket, menmen. At jeg foretrekker kjæresten ren og in natura, skjemmes jeg imidlertid ikke over. Ingenting over, ingenting ved siden av. Ikke for milloner pr liter eller noe sånt engang. 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det har du selvsagt rett i. Skikkelige mannfolk splæsjer ikke på seg luktevann. Det forekommer at man må ty til et strøk deo under armene, spesielt i forbindelse med oppdrag som krever testosteron og påfølgende muligheter for svette i armhulen. Under gitte kjemiske omstendigheter vil dette kunne avstedkomme snev av odør, selv om man er nydusjet og fresh. Min erfaring (uten vitenskapelig belegg) er for øvrig at faren for slike ubehageligheter er mindre hvis man har skaffet seg et ferskt og godt haill. My man. Jeg er enig i samtlige punkter 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Jeg går ikke akkurat rundt og anser parfymerte menn for å være unormale... Det med parfymen og homo var et forsøk på være morsom. Mislykket, menmen. At jeg foretrekker kjæresten ren og in natura, skjemmes jeg imidlertid ikke over. Ingenting over, ingenting ved siden av. Ikke for milloner pr liter eller noe sånt engang. Jeg begynte et øyeblikk å lure på om din type mann ligner veldig på Fred Flintstone. 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Bak ørene? Ingen som har parfyme der så ja, det hadde jeg sett på som litt rart ja. Men gutta må da også få bruke produkter og stæsje seg, bare ikke sminke. Du vil ha en skikkelig urmann du eller? Litt skitten og litt gamplukt? Du må be partneren din dusje og stelle seg istedet for å parfymere over odørene. Den metoden gikk ut på dato rundt 1790 eller noe slikt... 0 Siter
favn Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg begynte et øyeblikk å lure på om din type mann ligner veldig på Fred Flintstone. Kjære vene, det finnes da menn som tar hygiene såpass seriøst at de har alminnelig, god lukt på kroppen. Hver dag. Deodorant er vel for øvrig et alminnelig triks for alle over puberteten, antar jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.